Echt Alkmaar

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samen met vriendin genoten van een heerlijke lunch en een goed gesprek. Zij nam de club sandwich en ik de aubergine kroketjes, en hebben uiteraard van elkaar een stukje geproefd. Het was allebei smullen geblazen. Ook de drankjes; speciale winterthee (met munt en kaneel (wij zonder steranijs)), gezonde sapjes en het gratis water (munt en citroen) voldeden aan alle verwachtingen.
We zaten in een rustig hoekje waardoor we ontspannen persoonlijke dingen konden bespreken.
Enige minpuntje zijn de wc's; ontzettend klein en geen plek op je tas/jas op te hangen.
Alles bij elkaar: absolute aanrader voor een lunchstop in Alkmaar!
Elle G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Duurzaamheid staat hier hoog in het vaandel. Eten van dichtbij, mooi concept. Verrassende vegetarische gerechten op de kaart. Lekkere koffie. De huisgemaakte taartjes zijn heerlijk maar machtig. Als je al geluncht hebt, kun je er beter eentje delen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Nieuwsgierig geworden na wat jubelende stukjes gelezen te hebben over Echt een paar weekjes geleden met mijn lief vanuit woonplaats Amsterdam naar Alkmaar getogen. Bij binnenkomst voelde het meteen goed. We namen een fijn plaatsje aan het raam in het halfvolle zonnig ingerichte restaurant en werden snel, goed en bijzonder vriendelijk geholpen door een serveerster die haar vak verstond. Net dat beetje méér! We hadden de Bombay sandwich en de kalfskroketjes en man man man, kan ik die eerste niet vergeten, die kalfskroketjes... Als dat maar geen verslaving wordt. Anders zullen we naar Alkmaar moeten verhuizen. De thee en cappuccino waren lekker, goeie echte bakkies, maar de cheesecake en worteltaart. Hou op! De lekkerste ever! Vandaag, op mijn verjaardag had ik dus besloten om juist daar een high tea te nuttigen. En viel dat tegen? Ben je gek! Alles weer meer dan verrukkelijk! De bediening weer een en al spontane hartelijkheid en omdat ze opgevangen hadden dat ik jarig was... zat er als verrassing speciaal voor mij weer zo'n heerlijk broodje kalfskroket bij. 'Omdat ik die zo lekker vond', zei ze!
E_ .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Het eten bij Echt is echt wel in orde. Erg lekkere kalfskroket, goede zalm. Het is wel jammer dat de melk smaakt naar houdbare melk, je verwacht iets meer als er staat dat ze de zuivel uit de buurt halen bij een zorgboerderij.
Het is er wel snel luidruchtig, door de inrichting galmt het nogal snel door. Er was een groepje dames wat nogal enthousiast was, maar dat is natuurlijk een momentopname.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Altijd lekker om even te ontbijten of lunchen. De sapjes worden vers geperst, de taarten zijn home-made, superlekkere koffie's en vriendelijke bediening. Ikzelf vind de zelfgemaakte aubergine kroketjes op zuurdesembrood met een dragon/aioli dip en de zelfgemaakte worteltaart het lekkerst. Ik kom hier dus ook geregeld terug.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Via goede recensies hier beland. Goed gegeten, ook lekkere en verrassende vegetarische opties, dus niet de zoveelste soja burgers. Vriendelijke bediening en geen probleem als je om kraanwater vraagt. Einde van de ochtend een klein hapje gegeten en 's middags buiten gezeten. Binnen was het voor ons namelijk iets te luidruchtig. Je moet dan ook wel van kinderen houden. Buiten plek zat en in het zonnetje was het zeer goed vertoeven.
Hihik .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Met zijn tweeen een ontbijt voor twee genomen. Je krijgt hier "echt" waar voor je geld. Het was goed verzorgd en heerlijk. Je merkt dat hier goede producten worden gebruikt. Een echte aanrader.
Daniele D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Enn fijne zaak met een uitstekende keuken en bediening, goede keuze en combinatie van ingredienten, originele kaart en heerlijke broodjes, we hebben een heerlijke lunch gehad!!!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Een oase van rust, midden in de stad. Met heerlijke (vegetarische) lunchgerechten en sapjes/thee/koffie/smoothies. Mijn aubergine-kroketten waren nog n beetje vrieskoud van binnen, toen ze kwamen vragen hoe het smaakte, namen ze mijn bord meteen weer mee en kreeg ik niet veel later een compleet nieuw opgemaakt bord met lekker warme smakelijke kroketten! Top!
KeesN66 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Weekeinde Alkmaar met gezin achter de rug. Twee keer lunch genoten bij Echt Alkmaar. Was genieten (daarom ook 2 keer). Auberginekroketten, sandwich vega, allemaal heerlijk en bediening ontzettend goed. Complimenten aan iedereen.

Kees en Ernestine
Dewi O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Een leuke tent om te ontbijten of lunchen in Alkmaar. De sfeer is er prettig en de inrichting is heel erg mooi en verzorgd. Het personeel is er zeer vriendelijk.

Je kunt er terecht voor lekkere (vega) broodjes, salades maar ook yoghurt met granola, allerlei sapjes en heerlijke verse thee. Het brood komt van de bakker ernaast en is heerlijk en vers.

Een van mijn favorieten is het broodje falafel! Echt is een heerlijke plek om pure producten te eten.
Kirstenpancras .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Ontbijt, lunch, koffie of thee met wat lekkers... alles is bij ECHT even lekker!! Het is elke keer weer op en top genieten! Ook de high tea is een echte aanrader, óók als je tarwevrij of glutenvrij wilt!! Super leuke kaart met voor iedereen wat lekkers.
Daniel G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Leuke sfeer met erg vriendelijke bediening. Originele kaart met zeker voor vegetariërs originele gerechten. Speelhoek voor kinderen is ook een succes!
Zipp .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Heb hier twee keer geluncht en meerdere keren taart afgehaald.
Hun gebak is een echte aanrader, vooral de carrot cake.

Echt ziet er gezellig uit, heeft een verzorgd en licht interieur.
Wel is hun terras helaas wat klein, de tafeltjes zitten erg dicht op elkaar.
(ligt er ook een beetje aan hoe gezellig je buurman/vrouw is)

Als je gezond en lekker wilt eten kan je goed bij Echt terecht.
Je kan hier een lekker broodje eten, maar bijvoorbeeld ook een groentesapje bestellen.
Het enige nadeel vond ik de bediening. Je wordt vriendelijk geholpen,
maar het duurde elke keer heel lang voordat ik werd geholpen. Ze letten gewoon echt
niet goed op. Vervolgens duurde het ook erg lang voordat we ons eten kregen (terwijl
het echt niet zo heel druk was). Vergaten ze ook nog eens mijn drinken en kregen we de
eerste keer niet tegelijkertijd onze gerechten.
Wat ik vooral vervelend vond was dat elke keer als ik aan het wachten was om geholpen te worden
was het personeel of met elkaar aan het praten of met 'vrienden op het terras' erg storend.

Maar Echt is dus een leuke tent met lekker en gezond eten. Alleen kan de bediening dus wat beter.

Aurora4ever .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Gezellig, hip en kindvriendelijk! Onze kleuter kon lekker in het speelkeukentje spelen en wij konden genieten van koffie en gebak. Espresso macchiato en Hazelnut latte waren lekker. We hebben genoten van het gebak. Je proefde dat het met veel aandacht was gemaakt. We hadden een appelgebak en cheesecake, heerlijk met echte vanille gemaakt.
Geraldine M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Super herinneringen! Waaronder een zeer goed verzorgd teamuitje van Estafette Alkmaar. Overvloed aan lekkernijen, heerlijke broodjes en theeën. Wat we niet op kregen mochten we mee naar huis nemen. De high tea bij Echt is alles wat je er van verwacht, en nog meer dan dat! GENIETEN! Echt is ook ontzettend fijn voor een momentje met jezelf. Zin in een heerlijk kopje koffie en een gebakje? Dan ben je bij Echt aan het juiste adres. In de middag hebben ze een heerlijk zonnetje op hun Franse terras (niet aan iedereen verklappen hoor ;)

Tot straks, morgen en het weekend < 3

Liefs en liefde voor het team van ECHT! Top tent!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Zelf ben ik eigenaresse van een biologische lunchroom in Wageningen. Per ongeluk liep ik gisteren langs bij Echt en gelukkig was er nog een plekje. Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en de ambiance was leuk, schoon en helemaal tjokvol met vrouwen en een enkele man (zo merkte mijn man op). Hip en verantwoord. We komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn.
MDekkers .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Ik kom hier vaker voor de lekkere verse sapjes (detox is favo) en de broodjes. Ook is het decor erg mooi; alles is van hout en straalt relaxedheid uit. Helaas viel het vorige bezoek erg tegen. Moest erg lang wachten totdat we werden geholpen (na lang oogcontact maken), terwijl het echt niet druk was. Na eenmaal de bestelling opgenomen te hebben, kreeg ik mijn broodje vega kroket eerder dan mijn sapje. De vega kroketten waren lauw en het brood erg droog. Toen ik bijna klaar was met eten, kreeg ik mijn drankje pas (sap was wel lekker). We wilden na het eten nog een kopje koffie doen, maar na vergeefs oogcontact te zoeken, dit maar gelaten. Jammer!
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Hier voor een late lunch heengegaan met mijn vriendin. Er waren drie tafels en er stond drie man personeel. Niet heel druk dus.

In het begin werden we vriendelijk ontvangen en werden de drankjes opgenomen. Echter toen we daarna eten wilden bestellen en daarna nog eens wat drinken konden we met moeite de aandacht van het personeel trekken om te bestellen. Erg jammer! Na het eten was het plan om nog een kopje koffie te doen, maar na een kwartier oogcontact te zoeken en de aandacht van de bediening te trekken hebben we het opgegeven en afgerekend.

Ik kom hier al heel lang maar heb dit nog nooit meegemaakt, zonde!
MoRe .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
geweldig leuke (komt als het rustig is een praatje maken) en goede kok die zijn vak verstaat! Heerlijke vers gemaakte taarten (appeltaart en worteltaart vind ik het lekkerst!), salades, broodjes (van de speltbakker naast Echt) en versgeperste sapjes, vooral de detoxsap is mijn favoriet!