Echica

5,9
6,6
Kimdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Weer eens heerlijk geborreld en gegeten bij ons favoriete restaurantje in Geldermalsen.
Op het terras waan je je echt op vakantie.
Erg mooi met al die kleurtjes. Met recht het gezelligste terras in de omgeving.
Dat was wel te zien ook, geen leeg tafeltje te vinden.
De gerechten waren zoals altijd ruim voldoende, en niet geheel onbelangrijk...VERS
Dit proef je aan alles terug ( In ons geval de visspies, en de tournedo)
Leuk is dat ze bij Echica vernieuwend bezig blijven.
Zo zijn er diverse nieuwe zomerdrankjes te krijgen, en ook is er een nieuw stuk terras aangelegd voor het softijs.

Ga zo door!
Familie.pak1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij hebben hier onlangs gegeten met 4 personen, het eten was niet slecht maar prijs/kwaliteit klopt echt niet. De porties waren zeer minimaal, Met 4 personen een soepkommetje sla, een soepkommetje wortelballetjes en een soepkommetje frites. dat is echt te krap.
De prijs is te hoog, een voorgerecht 10 euro en een hoofdgerecht 20 euro, daar een nagerecht bij van 7 euro, Een menu van 37 euro dus, geen bijzonderheden, heel eenvoudig, jammer.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De cijfers zeggen genoeg. Ik heb al in heel wat restaurantjes gegeten, maar dit was echt zeldzaam slecht. Van te voren gereserveerd en ook op de reservering aangegeven dat we aansluitend naar de film zouden gaan. Echica wil inspelen op de bioscoopbezoekers en geeft 10% extra korting na het tonen van je filmkaartje. Omdat het mooi weer was zijn we op het terras gaan zitten. De muziek op het terras stond op irritant te hard om het gezellig te noemen. Ik werd er gelijk al kriegel van. Vriendelijke dame kwam de kaart brengen en de eerste drankjes opnemen. So far so good. Daarna hebben we twee maal soep besteld en twee schnitzels op franse wijze. Niet gelogen hebben we totaal ruim een uur op onze soep moeten wachten. Tussendoor kwam er een meisje vragen of we nog iets te drinken wilde. Ik gaf aan dat we liever onze soep wilde. Die zou direct komen.... toen was er al 40 minuten voorbij... en moesten we nog eens 20 minuten wachten op een simpel soeppie. Als de tent nu barstensvol had gezeten had ik daar nog enigszins begrip voor gehad... maar er waren maar 5 tafeltjes bezet. Eindelijk kwam de soep. En je gelooft het of niet... mijn tomatensoep was gewoonweg koud. Niet eens lauw... maar echt koud. Dit zou direct opgelost worden en ik kreeg 1000x excuses...en een drankje aangeboden. Op zich lief, maar ik kwam niet voor excuusdrankjes, maar om te eten. De soep kwam snel terug.... duidelijk in de magnetron geweest, want dat zag ik aan de buitenkant van de kom... allemaal kleine spettertjes. De soep was nu veels te -magnetron- heet... totaal oververhit en het was gewoon helemaal verpest.... wat best knap is voor een fabriekssoep met fabrieksballen. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en heb echt mijn 'schaamte' opzij gezet en ook aangegeven dat het hoofdgerecht niet meer door hoefde te komen en wij wilde afrekenen. Ik snap overigens niet dat de twee locale slagers hier hun goede naam aan willen verbinden. Uiteindelijk (met, omdat ik hetzelf aangaf nog 10% filmkorting) 15 euro in totaal afgerekend. Ik snap ook niet dat ze zelf niet hebben aangeboden het hele bedrag maar te laten zitten. Voor ons in een verpest avondje...en een hele ervaring rijker...had nooit gedacht dat ik ooit een restaurant al voor het hoofdgerecht zou verlaten... zeldzaam restaurant...
Ritaaa .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het weekgerecht gegeten, gehakt met gevuld met kaas en spek omhuld met rosbief. Het gehakt was rood van binnen en koud. Toen ik klaagde zei de bediening dat het tartaar zou zijn en dat moet rood zijn. Vreemd wanneer op de kaart staat dat het gehakt is en wanneer het de kok uitkomt dan is het tartaar. Maar het werd meegenomen om verder te garen. Helaas was het de tweede keer ook van binnen nog wat rood! Ik heb het gare gedeelte gegeten. Het was niet bijzonder en leek op een gehaktbal of een blinde vink, geen kaas en spek te zien en te proeven. Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat de salade heerlijk was.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Afgelopen maandag met z'n drieën hier gegeten. Vanwege het mooie weer hadden we gereserveerd voor buiten op het terras. Reserveren bleek ondanks de maandag 'n goed idee, want het terras zat helemaal vol.
We bestelden alle drie 'n hoofdgerecht, de bestelde drankjes kwamen vlot door. Na drie kwartier wachten maar eens gevraagd waar de bestelde gerechten bleven, nu die zouden snel komen. Na één uur en 'n kwartier kwamen die dan eindelijk. Gelukkig waren alle drie de gerechten - gemarineerde lamsfilet, mixed grill en de gamba's goed van smaak. Wat wel opviel was dat de bijpassende garnituur overduidelijk niet voor drie maar voor twee personen bedoeld was. En we zijn toch echt geen grote eters. Als je dan halverwege vraagt om nog wat patat duurt dat ook weer lang en komt pas nadat je al klaar bent met eten. Bij het afrekenen nog maar eens gevraagd waarom we zo lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. De aap komt dan uit de mouw. Op maandag is er maar één kok. Ook van kennissen hoorden we dat je hier altijd het nodige geduld moet betrachten. Jammer want met het eten is kwalitatief niets mis.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Voor mij een hele moeilijke recentie want de ervaring gaat van heeeeeel slecht naar goed. Eten : vleesspies was goed , vis uit de oven rook niet fris en was niet gaar en slijmerig . Teruggestuurd en ook keurig van de rekening gehaald. Spareribs flauw en bijna fabrieksmatig , salade dressing vergeten . Sausjes ook vergeten bij het eten en toen ze kwamen niet zelfgemaakt en ook fabrieksmatige smaak . Bediening zeer vriendelijk maar onvindbaar grootste deel van de avond . En oh ja het hoofdgerecht duurde zeker een uur . Decor is prima , en er is een leuke speeltuin voor de kinderen.
Kortom geen aanrader je kan beter naar de lokale snackbar gaan
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Het wisselen van kok is altijd risicovol voor een restaurant. Dus testen wat er veranderd is natuurlijk vragen waar de vorige kok naar toe is gegaan. Wij besloten met zijn vieren een High-Wine te doen. daar aan is goed te zien hoe een kok met verfijnde smaken en stucturen om weet te gaan. Expres geboekt buiten het spitsuur.
Het werd een heerlijke gastvrije ervaring op een zonovergoten terras. Fijne amuses en kleine hapjes die allen (behalve 1 denk ik) prima op smaak waren. vergezeld van een shotje, een prosecco en twee heerlijke wijnen afgesloten door een mooie mousse.
De nieuwe kok zelf kwam uitleg geven en vragen of alles beviel. Ook de eigenaar kwam nog even een praatje maken. Wij konden niet anders zeggen dan dat het allemaal prima was. De nieuwe kok weet het kwaliteitsniveau van de vorige kok prima vast te houden, binnenkort maar eens zijn diner-kookkunsten testen, ik kijk er nu al naar uit!
De gerookte kip had misschien iets meer op smaak gemogen (of proefde ik verkeerd vanwege de overmatige aanwezigheid van wijn in mijn hoofd. Ik weet het niet meer.) Al met al hebben wij enorm genoten en daar gaat het om.
Ze wisten dus een zeer plezierige ervaring neer te zetten.
Maansteen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Met collega's gegeten bij Echica.
Voorgerecht carpaccio van tonijn. Lekker.
Hoofdgerecht: surf en turf; een combinatie van 2 gerechten. In geval een medaillon van
ossenhaas en een halve gevulde kreeft.
De medaillon was erg klein, de helft van de helft, zoeken op het bord.
De halve kreeft was gevuld met, wat was het, aardappelpuree? Geen idee. Niet zo lekker.
Het nagerecht daarentegen was wel weer erg te pruimen, iets met frambozen, erg smakelijk.
Kom ik terug? Ik twijfel.
Sanned20 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Een tijdje terug bij echica geweest. Dit restaurant heeft een hele huiselijke inrichting wat zorgt voor een gezellige sfeer. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was naar mijn mening iets minder, omdat er relatief weinig keuze was en het eten dat mijn partner en ik hadden genomen naar mijn smaak redelijk pittig was. De desserts daarentegen waren verukkelijk en daar kom ik graag nog eens voor terug. Verder zit je in dit restaurant op een leuke locatie en zou ik deze ook aanraden aan andere.
Lenzzz .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Lekkere carpaccio gegeten net iets teveel dressing en salade maar was zeker lekker, verder goede varkenshaas saté, smaakte zeker goed. Goede bediening, vragen wel vaak of alles naar wens is maar goed, dit beter dan helemaal niet. Al een paar keer gegeten lekker makkelijk, meer een restaurant om even snel wat te eten.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Vorige week hier gegeten met onze kinderen en vrienden. Nadat de televisie uit was konden we rustig eten.

De mosterdsoep voorraf had veel weg van een pakje instant soep. Ook van het voorgerecht met plakjes vlees waren we niet onder de indruk. Sausjes bij het breekbrood waren wel erg lekker. Basilicumsaus was heerlijk.

Vervolgens hebben we verschillende gerechten besteld. Spare ribs en mixed grill waren veel te droog helaas. Rode wijnsaus zat in een bakje en was lauw en geleiachtig. Gebakken aardappeltjes als paprikachips gekruid, wat best lekker was. Maar helaas iets te lang gestaan voor opgediend. Kinderen waren tevreden met het papatjes-kipnuggets kindermenu.

Bakje groente: niks bijzonders. Het was bij ons wel gaar.

Bediening was erg vriendelijk. Er werd ons zes keer gevraagd of alles naar wens was.

Kortom, wat ons betreft best okay om even een hapje te eten als je geen zin in koken hebt en gezellig wil bijpraten, maar van de bereiding van de gerechten waren we niet onder de indruk.
Lida P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
prachtig terras, lekker eten en keurige vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer, alle ingrediënten voor een geslaagd avondje uit.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Begin deze week bij Echica gegeten met zakenrelaties (10 personen).
Zeer hartelijke ontvangst en een drankje genomen op het mooie en gezellige buitenterras.
Bediening zeer snel, correct en vriendelijk.
De serre binnen is (opgave personeel) onlangs verbouwd en ziet er inderdaad fantastisch uit.
Zeer gezellige ambiance.
De menukaart zeer gevarieeerd en de gerechten (wij kozen voor a la carte) zonder uitzondering smakelijk met voldoende garnituur.
Prijs/kwaliteit verhouding kwalificeren wij als uitmuntend.
Attente bediening.
Kortom een aanrader en hier komen wij snel weer terug.
Chapeau.
Wallaart & Partners/Scheepsbouwkundig Ingenieursbureau
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Recentelijk hier met een groep gegeten, vanwege de groepsgrootte was er gekozen voor een buffet. Eten in orde, er werd volop en op tijd bijgevuld. Samenstelling van het buffet was degelijk, maar daardoor weinig spannende gerechten. De bediening was snel en vriendelijk. Het grote voordeel van Echica is dat het mogelijk is om zowel voor als na het eten gezellig te borrelen. Er is een groot terras en een mooi café bij/in deze zaak aanwezig. Al met al een degelijk adres, we kunnen echter geen oordeel over het a la carte menu geven, gaan dit zeker eens proberen.
Shira3 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
We hebben hier met een groep gezeten.
Het hoofdgerecht duurde meer dan een uur. Het eten was wel goed.Dit terwijl het voorgerecht er zo was. De gerechten waren goed.
De porties mogen groter.
Verder wel vriendelijke mensen.
Bianca250 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
We hebben bij Echica op het gezellige terras heerlijk een borrel gedaan,ondanks dat het er druk was,was de bediening vriendelijk en namen de tijd voor ons,We besloten om er een hapje te gaan eten,ze hebben een uitgebreide kaart voor ieder wat wils(ik ben een echte vleeseter) dus voor mij was de keus snel gemaakt een Runderspies met stroganoff saus :-) voor mijn vriedin werdt het de trio sliptongetjes en wist niet welke saus ze wilde...dus kreeg ze van alle smaken wat(warme tuinkruidensaus,ravigotte,coctailsaus)De garnituur(friet,rauwkost en groente) was er ruim voldoende aanwezig...
We hebben afgeloten met een lekker kopje koffie die kompleet werdt gesreveerd met een klein baileylikeurtje met slagroom...al met al hebben we een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

mvg Bianca
Mhvanlith .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
De zaak is mooi opgeknapt, maar duidelijk is dat je van een mooi bord nog geen lekker eten hebt. Zeker niet als er zo'n 10 minuten zit tussen de eerste die eten krijgt aan tafel en de laatste. We waren met 11 personen, dat is toch ook weer niet zo veel. Ruim op tijd gereserveerd, maar we komen er allemaal niet meer.
Ontvangst was er niet... Geen personeel te bekennen, terwijl het terras buiten vol zat.
Om een eerste drankje moesten we zelf vragen, een voorgerecht dat niet besteld was, twee keer verkeerde saus over het hoofdgerecht en als klap op de vuurpijl een FRIETJE IN HET IJS!
Op onze klachten bij het afrekenen werd ook weinig gereageerd. De kok was ziek. Maar de bediening was ook flut...
Nee zeker geen aanrader!
FamilieOverheul .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Een leuke bistro, mooi ingericht, met top kwaliteit eten. Verse producten, zeer mals vlees kortom uitstekende kwaliteit eten. Niet geheel onbelangrijk; De bediening was zeer vriendelijk. Kortom een hele leuke zaak, waar het ook heel leuk naborrelen is, na het eten. Gezellig om er een leuke avond van te maken.