Ech Lekker

Meer informatie over restaurant Ech Lekker

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk voorgerecht (carpaccio) en daarna prima hoofdgerecht (biefstuk). Ook de andere tafelgenoten waren zeer te spreken over eten en bediening. Kom hier zeker nog eens terug.
Wilms_Maasbracht .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Wij hebben hier op zondagavond lekker gegeten.
drie gangen menu voor € 19,50
De prijs is schappelijk en de kwaliteit is gewoon goed.
Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte goed.
Vooral de frietjes zijn om te smullen.
Een aanrader voor iedereen!
Wij komen in ieder geval zeker terug.
Roger En Manon K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Super lekker gegeten, was schnitzelmaand, voor € 7.50 een schnitzel( zal wel kip zijn dachten we, maar was toch echt varkensvlees) met heerlijke champignonsaus, super lekkere frietjes en een verse salade met een romige dressing, leuke jonge dame in de bediening en het eten stond lekker vlug op tafel, Wij komen zeker terug!!!
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Vervolg op reactie koffielover......
Ik heb tevergeefs geprobeerd een van mijn collega's te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt, vandaar dat ik deze middag dus alleen was(koken/bedienen)Bovenstaande gasten zijn bij andere mensen aan tafel gaan zitten omdat er gewoonweg geen plaats was. Hierdoor hebben ze inderdaad wat langer dan gebruikelijk moeten wachten. De salades die wij presenteren zijn goedgevuld, zeker voor deze prijs(v.a. E. 8,00) en het pasteitje is ook netjes(E.5,00), we hebben ook een dubbel pasteitje op de kaart staan. De koffie komt op een mooie 80 graden uit de espressomachine, hier is dus niets op aan te merken.
Ik ben een hardwerkende ondernemer, die in deze economisch zware tijden zijn uiterste best doet om van dit een bedrijf een pracht bedrijf te maken, ik vind het dan ook zeer jammer dat jan en alleman via een site als Iens je bedrijf kan breken.
Graag wil ik meneer en mevrouw uitnodigen om met mij contact op te nemen zodat ik voor hen een passende oplossing kan bedenken.
Koffielover .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
We wilden wat eten en vonden deze leuk aangeklede lunchroom.
Maar de buitenkant strookt niet met de binnenkant. We moesten 15 minuten wachten voordat er gevraagd werd of we iets wilden eten of drinken, terwijl de gastheer al een paar keer was langs gelopen. Toen we gekozen hadden deden we netjes de kaart dicht maar hij bleef langslopen. Toen ben ik naar de bar gelopen om te zeggen dat we wilden bestellen. Te drinken hadden we toen nog steeds niks. Daar moesten we dan ook nog een hele tijd op wachten. Enfin, na een half uur of langer kwam de salade geitenkaas. Het zag er slordig uit en ze hebben bij ech lekker toch andere ideeën over geitenkaas. Snippertjes geitenkaas door de salade die je met een lampje moet zoeken. Ook het pasteitje van mijn man zag er mager en karig uit.
De koffie temperatuur was veel te heet. Ik kan niet anders dan concluderen dat dit de eerste en de laatste keer is. Jammer, er wordt hier bezuinigd op de verkeerde dingen dwz personeel en kwaliteit/opmaak. Over de inrichting kan ik zeggen dat die smaakvol is. Ook de naam is leuk gekozen, maar ja daarvoor ga je niet naar een lunchroom/restaurant.
Als (startend) ondernemer ben je constant bezig met het in de gaten houden van de kosten, zo heb ik de laatste 2 weken van het jaar met minimale bezetting gewerkt, ook omdat de bezoeken wat lager waren dan normaal. Zo heb ik 30 december besloten om mijn medewerker, ivm geen klandizie, om 13.00 uur naar huis te sturen, dit kwam voor haar goed uit omdat haar moeder, die op de kinderen let, ziek was. Vervolgens kwamen er een aantal gasten binnen gelopen en binnen 15 minuten zat het vol.