Eb & Vloed

Badhuisplein 2 2042 JB Zandvoort Nederland Kaart
31-232010302

Over het restaurant Eb & Vloed

Eb & vloed is het gezellige restaurant van het trendy Beach Hotel in Zandvoort aan zee en heeft een prachtig uitzicht op het 50 meter verder gelegen Zandvoortse zandstrand.

In Eb & vloed kunt u het hele jaar door, zélf , aan uw eigen tafel, BBQ’en.
Daarnaast staan wij bekend om ons heerlijk gegrilde piepkuiken.

Ons restaurant is uitermate geschikt voor particuliere of zakelijke groepsuitjes.

Uiteraard is een gezellige avond uitstekend te combineren met een overnachting in het comfortabele Beach Hotel Zandvoort!

Welkom!

Team eb & vloed

Meer informatie over restaurant Eb & Vloed

6,9
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eb & Vloed

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Drie gangen menu via vakantieveilingen geboekt. Heerlijk gegeten voor een super lage prijs. Voorgerecht champignons met kaassaus, echt heel lekker. Hoofdgerecht biefstuk met verse groenten, was super goed. Toetje dame Blanche.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wij hebben hier met 2 personen gegeten via een actie. Affligem trippel besteld, lauw bier. Geen succes. Erg uitgeklede kaart. Alleen de tomatensoep was voor mij van toepassing, de rest was vis of geitenkaas. Soep was na behoren en smaakvol net als de champignons in saus.
Piepkuiken was smaakvol, het zand in de salade werd minder gewaardeerd. Een opmerking hierover werd afgedaan met "ik zal het doorgeven aan de keuken" verder geen tegemoetkoming of andere salade aangeboden.
Het dessert, dame blanch zou met warme chocoladesaus zijn, deze kwam uit een flesje en was er doorheen gemengd. Naast en om ons heen werd er druk gebarbecued met cobb, het stonk erg, alle ramen en deuren dicht en geen ventilatiesysteem. Volgens ons geen verantwoorde situatie, al helemaal niet met een kind van 1 jaar dat ook hier aanwezig was aan een andere tafel met cobb bbq. Het personeel was onprofessioneel gekleed en kwam niet gemotiveerd over. Niet voor herhaling vatbaar!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prima ontvangst, met Dinerbon van Vakantieveiling, leuke keuze uit steeds 3 voor-, hoofd-, en nagerechten.
Het eten was goed verzorgd. De inrichting van het restaurant is wat kaal, wat basic. Prima bediening van personeel, vriendelijk en vlot. Meeste tafels waren bezet.