Eazie

Meer informatie over restaurant Eazie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik kom hier regelmatig langs. Ookal is het vaak druk neem ik toch wel de moeite om hier wat te bestellen. Je kan je wok zelf samen stellen en het is ook nog eens super goedkoop. Op een drukke dag is het personeel net zo vriendelijk.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We kwamen hier langs na school. We hoefden gelukkig niet lang te wachten en we konden al bestellen. Het personeel is erg vriendelijk en het eten werd gebracht naar onze tafel.
Amy-lee .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij hadden nog nooit eerder bij de Eazie wok gegeten, maar wij horen al jaren lang goede verhalen over dit wokrestaurant. Zelfs was ik ook erg te spreken over het decor toen wij net binnen liepen (fris, modern, clean).

Samen hadden wij de maand special besteld met Kip en Szechuan saus. Zelf houd ik van pittig eten, dus toen er stond dat het 'pittige saus' was dacht ik dat het wel mee zou vallen. Ik eet namelijk vaker gerechten met Szechuan saus. Vriendin van mij is ook pittig eten gewend. De mate van pittigheid stond echter niet aangegeven, zoals bij de rest van de gerechten.

Toen wij eenmaal het gerecht hadden, was het gerecht zo pittig dat het voor ons niet te eten was. Dit hadden we ook aangegeven aan de jongeman aan de balie. Een meisje achter de balie riep dat wij het eten moesten laten afkoelen (erg onbeleefd, want zijn echt niet zo dom dat we dit meerekenen in de afweging). Dit bleef zij meerdere malen zuchtend zeggen. De jongen achter de balie liet er terriyaki saus doorheen wokken om het gerecht 'milder te maken'.

Dit hielp echter niet. Het gerecht was nog steeds te pittig en daarnaast was nu ook de kip en noodles doorbakken. Vervolgens hadden wij aangegeven dat het nog steeds te pittig was en hij zei dat hij niks voor ons kon doen, tenzij we een nieuwe wokgerecht afrekenden.
Het kwam er op neer dat wij maar gewoon zonder gegeten te hebben de tent moesten verlaten en dat het onze eigen schuld was dat wij niet hebben gevraagd hoe heet het gerecht was.

Wij vonden dit erg jammer en belden later naar het filiaal om een klacht in te dienen. Dezelfde medewerker nam op. We vroegen hem naar de manager. Die wilde hij niet aan de lijn geven en even later zei hij zelf 'de manager' te zijn en werden we weer afgewimpeld.

Erg ontevreden over hoe ze ons hebben behandeld. Overrated wokrestaurant in mijn ogen.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Je kan zelf je wok samen stellen of een van het menu kiezen, ze gebruiken verse ingrediënten en vervolgens word het voor je gewokt (en lekker, precies dat de groente lekker knapperig blijven en een lekker sausje naar keuze erdoor). Er hangt ook een fijne sfeer, en de bediening is prima. Klein puntje de tafels mogen ze wel vaker schoonmaken!
Maar aanrader, kan er snel eten.. of rustig zitten.. voor een goeie prijs!
kom graag terug
Marly1983 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Goed gegeten. Makkelijk, snel en gezond. Even voordat we de stad in gingen toch nog snel een hapje eten dan is dit een ideale plek. Je wordt vlot geholpen. Tja wat betreft inrichting, smaken verschillen.
John T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Op drukke vrijdagavond voordat we naar de film gingen wilden we snel even wat eten. Dat ging goed bij Eazie omdat ze hun logistiek qua bestellen en klaar maken meer dan goed op orde hadden. Complimenten hiervoor.
ik had de Thai Curry en die was net lekker heet genoeg. Mijn vrouw de Shanghai nights en die beviel ook prima; pittig en niet te zoet. Beiden met ramen noedels.
Eten is gewoon vers en goed klaar gemaakt. Dan kan er niet veel fout gaan.
We zaten aan de hoge tafels en dat was comfortabeler dan we dachten.
Personeel deed goed zijn werk, maar er mag best wat meer gelachen worden.
Punt voor verbetering is het opruimen van de tafels; dat kan sneller en dan gelijk even de tafel beter schoon maken,

Wat mij meer en meer stoort is dat zaken als deze halal zijn. Waarom moet ik als niet gelovige nu religieus goedgekeurd voedsel eten? Heb ik een keuze? Non-halal tenten gaan nog eens groot worden.
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Eazie is echt dé place to be om lekker snel en gezond te eten! Je kan je eigen wok samen stellen in elk detail; de saus, noodles/rijst, vlees/vis en de groenten die je erbij wilt hebben. Het wordt voor je neus klaar gemaakt naar je eigen smaak. Het is heel lekker en nog best gezond, want er zitten geen gekke, vreemde ingrediënten in waar je niks van af weet!
De service vind ik erg slapjes, soms zijn ze erg beleefd maar vaak de studenten/jongeren die daar werken geven een onbeleefd beeld.
Het decor is simpel en niet te druk. Er is altijd genoeg plaats in daar te kunnen eten. En het decor leidt je niet af van het eten.
Zou je je wok of iets anders willen meenemen, dan kan dat natuurlijk ook altijd bij dit restaurant. Daarom ga ik hier ook vaak heen.
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Even snel wokken, vegetarisch genomen dus met tofu. Helaas konden ze hier geen smaak aan geven terwijl dat toch wel mogelijk is. Bediening vriendelijk. Keukenpersoneel zag er netjes uit en de bediening was snel.
Jammer dat ze geen echt lekkere sateh-saus weten te maken en dat de gebakken rijst niet erg lang gebakken lijkt.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Ik kom hier wel vaker eten, omdat dit de enige gezonde variant fastfood is in utrecht. Decor is niks bijzonders, personeel erg vriendelijk. Wat me vooral is bij gebleven is dat er zo veel keuze is. De cobinaties zijn oneindig. De udon noodels zijn het lekkerst en het is erg fijn dat je de sauzen mag mixen.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Op zoek naar een gezond alternatief voor de lunch ben ik terechtgekomen bij Eazie. Het bedrijf heeft wellicht de slechtst onderhouden website ooit (De salades zijn bijvoorbeeld niet ingevuld) maar ik was toch nieuwsgierig geworden omdat er nu eenmaal weinig plekken zijn waar je een salade kunt afhalen.

De bediening en het enthousiasme van het personeel is vergelijkbaar met het personeel van een gelijk welk ander fastfood restaurant. Ze zijn vriendelijk genoeg, maar de desinteresse spat er van af.

De salade was heel redelijk. Een bescheiden portie, met net genoeg kip om de salade niet als vegetarisch te kunnen bestempelen. De tortillanoedels waren gewoon tortilla's die in reepjes gesneden waren. Leuke omschrijving. De groenten waren voldoende vers. De citrus-soyadressing was aan de zoete kant. Al met al een OK maaltijd voor een OK prijs.
W Ilto N O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Gisteren, 6 april 2015, wilden we iets eten, maar niet te lang zitten. Aan het Neude was een festival, en daaraan voorafgaand keken we rond in de directe omgeving. Op de plek waar eerst een ijssalon zat, of naast de plek waar eerst een ijssalon zat, is dit Eazie gevestigd. Het concept en de inrichting is fast food, maar eten zelf is helemaal geen fast food.

Je bent snel aan de beurt om te bestellen aan de counter en je krijgt de bestelling snel op je tafel, pluspunten van fastfood. Maar anders dan bij fastfood is het eten meer verantwoord/gezonder. Zo staat er bij hoeveel calorieën je eten bevat en kun je zelf je groenten selecteren.

Schuin tegenover dit restaurant zit een zelfde soort "fast food"-achtig concept van Amerikaanse origine. Voor mij is de keuze snel gemaakt, ik kies voor Eazie.
Plofje .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Eazie Utrecht is een restaurant in de zin van even snel iets gezonds eten of meenemen en niet waar je lang zal gaan tafelen. Dit lijkt me ook niet de opzet. In het restaurant krijg je het eten met stokjes of bestek geserveerd en bij bv .noedels een behoorlijke kom die goed vol zit.
Inrichting en bediening
Het is modern ingericht met toch een heel eigen sfeer. Het bedienend personeel is heel vriendelijk. Ik wilde op het laatste moment ipv rijst toch noedels en dit kon zonder enig probleem. Een verademing om te merken dat personeel ook heel klantgericht en vriendelijk kan zijn.

Het menu
is beperkt maar je kunt ook je maaltijd samenstellen. Alles wordt vers klaargemaakt in de open keuken. Van Sushi, wraps, soups , Eazie specials, smooth& Juices tot desserts.

Keuze
Ik koos voor de special 5 to go: biefstuk shanghai. nights sauce met paprika, ui, taugé , maïs en Chinese champignons .
Thuisgekomen was het nog goed warm en de hoeveelheid voldoende. Leuk zakje, goed bakje, incl. plastic bestek , servet en geen gelek.
Jammer dat ik de ui en de taugé niet heb kunnen vinden. Wel was er voldoende vlees en champignons en babymaïskolfjes. Er zou wat mij betreft meer paprika in het gerecht mogen.

De prijs kwaliteit is ruim voldoende. Geen tijd om te koken en toch een gezonde niet te dure maaltijd.