Eazie

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Ggg .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heb er tweemaal gegeten en ga er wel weer heen. Het eten lijkt me vrij gezond, wat voor mij eerste voorwaarde is, en dan is er in Amsterdam niet veel. Dit restaurantje gaat wel, het is wel redelijk. Ik vindt het trouwens lekker.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vriendelijke lui maar wat een slappe hap. In plaats van dat het eten in de wok wordt gebakken gaat de hele handel in het water om vervolgens 10 sec in de wok door de saus heen geroerd te worden. Bah
Hassan A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Samen met mijn vrouw ga ik regelmatig naar Eazie Amsterdam. Wij eten vaak gebakken rijst met kip teriyaki of kip sate. Maar behalve dat is de menu best uitgebreid en overzichtelijk en kun je het geheel zelf samenstellen. De smaak bevalt ons heel erg en het is niet ongezond. De prijs/kwaliteitverhouding vinden wij prima voor wat je krijgt. De bediening verloopt altijd erg vlot, je doet jouw bestelling en krijgt een nummertje en voor je het weet heb je een verse wok voor je neus en kun je hier lekker van genieten.
Mininini .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Voor een zaterdagmiddag was het nog redelijk rustig, wat ik fijn vond want ik wilde snel voor werk nog even een gezonde maaltijd halen. Ik besloot voor de salade met gerookte kip te gaan. De kip die in de salade werd gedaan was niet gerookt maar kipfilet dat gewoon gekookt was, klaar voor de wok. Ik kreeg gewoon waterige kip zonder smaak op mijn salade. Ook vroeg ik naar een dressing. De medewerkster raadde mij de honingmosterd aan, deze heb ik er nooit bijgekregen. Ook zat er geen vork bij. Snap niet hoe ze wilde dat ik de salade zou eten, zonder vork. Had liever een salade van de albert heijn gehad.
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Standaard afhaal tentje. Had een curry besteld maar de smaak viel erg tegen, erg flauw en weinig smaak en saus. Thuis gekomen moest ik um nog erg opleuken om het enigzins lekker te maken. Denk dat ik het bij die ene keer laat.