Eazie

Hermitage 20 1506 TX Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eazie

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lizkarsten .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik kom graag naar Eazie's. Het is lekker gemakkelijk en snel. En niet te duur voor de lekkere kwaliteit die je krijgt. Ze zitten dicht bij het station wat ideaal is als je snel even een take away wilt halen. Ik ga wel altijd voor een extra portie garnalen omdat de gegeven protie een beetje weinig vindt.
Caroll C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ben vaste klant hier geweest en kwam zowat iedere dag maar helaas heb ik besloten geen cent meer uit te geven in deze tent aangezien er niet respectvol met klanten wordt omgegaan en één van de dames die een zus is van de eigenaresse zich niet professioneel weet op te stellen en onderscheid maakt tussen klanten. Niet erg fataoenlijk lijkt mij naar (vaste) klanten die voor geld (lees: inkomen) in het laatje
Ninanaomi .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
rond 6e is het altijd erg druk, ik ga dus meestal even ervoor of erna omdat ze maar 1 kassa hebben. het eten is heerlijk, super fijn dat je de hele maaltijd zelf kan samen stellen. het is heerlijk en gezond! het enige wat jammer is, is dat ik altijd het gevoel heb dat ik door moet eten. en helaas is de wc vaak te smerig voor woorden. verder i love the food en blijf hier zeker komen!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Hier een wrap honey-chicken gehaald. Qua smaak te doen en voldoende als lunchgerecht. Ik vroeg extra groenten erbij waarop de medewerker antwoordde 'dat zit er niet bij'...nee daarom vraag ik het ook misschien? Ze kon wel extra sla er tussen doen, wel frappant.

Service was snel en inrichting verzorgd en ongedwongen.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Snel, makkelijk en niet al te duur gezien het midden in de stad zit. Service hoef je niet te verwachten. Het decor is niet echt praktisch en een beetje krap. Je moet of voor etenstijd gaat eten of er na, want anders past het niet. Het eten is van prima kwaliteit. Eazie is ideaal als een koopavond gaat 'beleven' of naar de bios gaat. 1 minpunt: personeel draagt geen handschoenen en schept wel alles voor je op en zit vervolgens hun haar goed te doen.