Eazie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Eazie is een fast food keten maar dan Aziatisch. Na een drukke dag wilden we met de kinderen even iets makkelijks eten maar we hadden geen zin in friet. We kwamen bij Eazie op Alexandrium terecht. Een kleine locatie waar je zowel kunt zitten als afhalen. Het overzicht is duidelijk. Een grote portie kost €6.95 en een kleine portie €5,95. Je hebt ook keuze uit heerlijke smoothies. Na een grote portie en een smoothid zat ik echt vol. De heren van de bediening/counter waren heel aardig. Voor een snelle hap die je met een voldaner gevoel achter laat dan de gemiddelde frietketen is het echt een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Lekkere Woknoodles
Aardig concept en niet te duur, met verse ingrediënten.
veel keus en veel combinaties mogelijk
En Udon noodles
Locatie was niet heel erg interessant, en ook de inrichting was niet super gezellig, maar hej wat verwacht je voor fastfood prijzen?
Avinash D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Vanwege mijn werk in Rotterdam kom ik geregeld bij dit Eazie Restaurant (Blaak, Rotterdam) mijn lunch afhalen.

Eazie is in mijn optiek een restaurant waar je louter het eten moet afhalen of aldaar (snel) op locatie moet eten. Het is geen restaurant om (romantisch) te gaan dineren. In de keren dat ik ben geweest is het altijd druk en ziet het restaurant er netjes uit. Echter is er niks spannends aan het decor (wat ook niet hoeft voor dit type restaurant).

Het concept van Eazie is simpel: je kiest een basis (van witte rijst, nasi tot diverse noodles), vlees (tofu, kip, rund of vis), saus (van mild tot pikant) en vijf groente (diverse keuzemogelijkheden, bijv. paksoi, boontjes, paprika e.d.). Naast de wokgerechten zijn er ook diverse salades en wraps (sindskort geen sushi meer).

Kortom, je kan zeer gevarieerd, lekker en gezond eten.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Dankzij een UP-actie mocht ik een wokmaaltijd nemen voor €5. Ik koos Beef teryiaki met udon noodles om thuis op te eten. Het rook niet zo best, zeker niet naar teryiaki, maar ik weet niet wat het wel was. De smaak was matig. De ingredienten wel vers, dus het moet de receptuur van de saus zijn die tegenvalt. Ik ga wel weer eens een andere maaltijd proberen. Jammer dat ze niet ook bubble tea verkopen, maar misschien past dat niet in het "vers en gezond" concept.
Mahayasmine .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Noodles zijn heerlijk. Verder kom ik hier vaak voor de zalmwrap. Echter merk ik dat de wraps nooit consistent zijn qua grootte en vulling. Jammer. Verder vaak te zout.

Personeel zeer vriendelijk. Je wordt snel geholpen. Jammer dat er zelden plek is om te zitten. En zodra het een beetje waait, is de deur bij de ingang haast niet te openen.
Fien V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Lekkere maaltijden voor een goede prijs. Uitstekende service. Ik heb een keer een wokmaaltijd gehaald voor een lange treinreis en ze waren het bestek vergeten waardoor ik het niet kon opeten. De keer daarna vertelde ik dat ik hier niet blij mee was en dit hebben zij gecompenseerd door mijn bestelling voor hun rekening te nemen. Een fout maken is menselijk maar deze compensatie bewijst van goede service!
L. E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Eten is best aardig, maar zeker niet het beste wokrestaurant van Rotterdam.
De Udon noodles zijn (veel) te lang gekookt, waardoor ze papperig worden. Jammer, want verder werken ze wel met goede en verse producten. Niet alle sauzen zijn een aanrader; mijn huis (en ik vrees ikzelf ook) heeft nog 3 dagen naar knoflook geroken nadat ik de "garlicious" saus had gekozen voor mijn meeneem maaltijd.
Verder is de bediening ok en de zaak schoon. Door de open keuken zie je ook dat de keuken goed wordt schoongehouden. De zaak is modern, maar niet ongezellig.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Ik vind dit de beste wok in Rotterdam, de specials zijn lekker, er zit genoeg groente in en er wordt niet bezuinigd op vlees of garnalen ed. De medewerkers zijn vriendelijk en als ze tijd hebben doen ze net dat stapje extra. Prima plek voor een goede lunch.
Phantagora ..
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Ik kom hier geregeld eten. Het is snel en gezonder dan de meeste fastfood ketens. De medewerkers zijn vrolijk. Enig minpunt is de beperkte aantal zitplaatsen. Er is niet altijd plek vrij.
Moque .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Vanmiddag hier een 'smockey salmon' wrap gegeten. Een grote wrap met veel zalm erin voor 3,95: prima prijs-kwaliteitverhouding! Smaakte goed, vers en de zaak zag er schoon uit. De bediening was ook vriendelijk. Kom zeker een keer terug om een wokmaaltijd te proberen.
Quirin .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Elke week ben ik hier wel te vinden, dit is vooral handig voor als je een snelle hap wilt en niet teveel poespas. Mijn vaste snelle hap is de noodles met kip en satesaus. Je wordt vriendelijk geholpen en je kan plaats nemen aan een tafeltje. Het eten wordt vervolgens in een mum van een tijd klaargemaakt en naar je tafeltje gebracht. Vlot en zeker niet duur voor afhaal/wok restaurant.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Goede wok formule. Zelf kiezen en dan wordt het meteen klaargemaakt. Dit is zeker één van de betere WOK restaurants in Rdam. Je kan er ook zitten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Heerlijk gegeten hierzo! Fijn dat je je maaltijden kan samenstellen op basis van een caloriemeter. Zo kan je toch lekker gezond uiteten gaan. Snelle service, binnen 5 minuten hadden we onze wok kommen al. Goedkoop & zeker een terugkomer waard.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Ik kom hier vaak eten voordat ik s'avonds naar school moet. Het is altijd snel klaar en erg lekker. Het hangt van de haast af die ik heb, maar anders blijf ik graag ook even zitten. De snelheid waarmee je eten klaar is, is echt top!
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Lokatie, vlak naast (ns en metro)station Blaak is handig. Formule zoals overal elders: kies rijst of noodles, kip of beef of shrimps of tofu, vijf soorten groenten (helaas lijkt het niet allemaal vers en met sommige doen ze wel erg miezerig), ze scheppen het voor je in bakjes en schuiven het door naar de keuken waar het in no time wordt gewokt en in een doos geschept. In de zomer kun je buiten zitten om het op te eten en dat geeft een flinke meerwaarde. Blikjes soft drink. Zeker niet slechter dan de vele soortgenoten. Veelal jong publiek.
L T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Afhaal-wok, waar je ook kunt zitten om het ter plekke te nuttigen. Het interieur oogt fris, het eten ziet er voor de bereiding (je kiest zelf een aantal groenten) goed uit, en na bereiding smaakt het prima.Veel keuze, ruimte portie. Vriendelijk personeel, en je hoeft niet lang op je eten te wachten.
Elwin S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
De menukaart is handig en overzichtelijk bedoeld, maar mag wat mij betreft toch wel wat begrijpelijker. Er staan allerlei gekleurde bolletjes en stippellijnen en vermeldingen van meerprijzen en het veelzeggende blokje "extra portie". Gezien de meerprijs daarvoor kan die "extra portie" nooit een volledige portie zijn, dus hoeveel "porties" is gewoon 1 bakje noodles dan?

Goed, los van het goed bedoelde maar toch wat vaag omschreven concept is het eten wel lekker en heb je best veel keus. Wat ik mis is een foldertje wat je kunt meenemen om vast je volgende maaltijd uit te kiezen en waarin Eazie wat meer zou kunnen uitleggen over hoe het nou precies werkt. Ik weet dat het allemaal Eazie bedoeld is, maar niet alles wat makkelijk is is ook vanzelf duidelijk.
Martinedeniet .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Deze eazie is echt geweldig. Wat ik prettig vindt is dat de eigenaar van deze vestiging ook vaak zelf in de zaak aanwezig is. De passie straalt van deze jongeman af. Enige jammere is dat de zaak best smal is, daardoor zit je wat minder lekker als je wat langer wilt blijven zitten. Maar als je snel, makkelijk, lekker en gezond wilt eten, en dan ook nog eens betaalbaar, dan is deze eazie echt een aanrader. Mijn persoonlijke favoriet: de garlicious
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2012
Eazie is een prima plek om snel wat te eten te halen. De Osaka sushi set is, zeker gezien de prijs, ideaal als afhaalmaaltijd.