Eazie

Stationsweg 22 2312 AV Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eazie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
LiesbethA .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Even na het werk afhalen, niks mis mee. Verwacht geen wonderen gewoon een afhaalmaaltijd, echter het personeel is de rede dat ik niet snel hier weer zou gaan eten, onbeleefd en brutaal.
FoodloverM .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vandaag een heerlijke wokmaaltijd gehaald als lunch samen met mijn collega! Zelf had ik kipfilet met bombai curry en dunne noedels, zoals altijd heb ik hier weer enorm van genoten met mijn gezonde portie groente die erbij zitten. Het leuke aan de eazie is dat ze zoveel variatie hebben in vlees/vis, sauzen en groente dat je altijd wel iets anders kunt nemen :)
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Prima afhaalrestaurant waar je aardig gezond eten kan afhalen. Je kiest vlees/vis/tofu, 5 groenten, saus en rijst of noodles (verschillende soorten). Ook hebben ze wraps en salades. Het is betaalbaar, zeker als je voor de (maand) specials gaat. Deze zijn dan wel vooraf voor je samengesteld.

In het restaurant zelf staan een aantal tafeltjes en stoeltjes maar deze zijn erg vaak allemaal bezet. Door de drukte en combinatie met het afhalen is niet niet erg gezellig om er te zitten, maar des te meer om even snel wat af te halen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Als vegetarier zijnde wil je geen vlees/vis eten. Het is me nu al 3x in 2 jaar gebeurd dat ik een stuk vlees c.q. kip in mijn toch duidelijk bestelde vegetarische tomatensoep heb gevonden, m.a.w. de soep was dus niet vegetarisch. Het niveau van het eten is prima maar het niveau van de bediening/balie is ronduit bedroevend. Eazie's zou er goed aan doen niet van die goedkope krachten achter de balie te zetten, het verschil tussen vegetarische en niet-vegetarische tomatensoep moet elke student toch wel kunnen onderscheiden denk je. Ik eet in ieder geval nooit meer soep van de Eazie's omdat ik geen vertrouwen meer heb in het baliepersoneel.

Het is me verder ook al 2x overkomen dat ik een compleet verkeerde bestelling meekreeg. Tip: controleer eerst voor je weggaat.