Eazie

Meer informatie over restaurant Eazie

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eazie

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het oorspronkelijke concept van Eazie was uitstekend. Een aziatische wokmaaltijd, snel klaargemaakt met een uitstekende smaak en voor een goede prijs. Bereid door aziaten. Dit concept is echter al langere tijd verlaten blijkbaar. Als je nu bij Eazie Leiden komt wordt je door een stel goeekope en ongeinteresseerde studenten bediend, die regelmatig de bestelling verkeerd opnemen. In vergelijking met het vroegere concept kun je nu allerlei flauwekul bestellen die helemaal niets meer met een aziatische keuken van doen hebben.

En dan het eten. Dat niveau is toch wel heel erg hard achteruit gegaan. Gisteren hadden we 4 wokmaaltijden met noodles en rijst en 1 noodle soep. De rijst maaltijden waren kurkdroog, de bijgeleverde saus (garlicious en sateh) waren vrijwel volledig afwezig of veel te pittig. In feite niet te eten. De noodle soep was zo zout dat ik deze direct heb weggegooid, behalve het belachelijk hoge zout gehalte ontbraken de noodles in de soep volledig - toch gek bii soep met de naam noodle in zich.

Het moge duidelijk zijn dat dit de laatste keer is geweest dat wij iets bij de Eazie hebben gehaald. Het goede concept is weg en komt overduidelijk niet meer terug. Helaas maar dat zijn de feiten. Voor ons NOOIT weer!
liesbethA .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Even na het werk afhalen, niks mis mee. Verwacht geen wonderen gewoon een afhaalmaaltijd, echter het personeel is de rede dat ik niet snel hier weer zou gaan eten, onbeleefd en brutaal.
foodloverM .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vandaag een heerlijke wokmaaltijd gehaald als lunch samen met mijn collega! Zelf had ik kipfilet met bombai curry en dunne noedels, zoals altijd heb ik hier weer enorm van genoten met mijn gezonde portie groente die erbij zitten. Het leuke aan de eazie is dat ze zoveel variatie hebben in vlees/vis, sauzen en groente dat je altijd wel iets anders kunt nemen :)
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Prima afhaalrestaurant waar je aardig gezond eten kan afhalen. Je kiest vlees/vis/tofu, 5 groenten, saus en rijst of noodles (verschillende soorten). Ook hebben ze wraps en salades. Het is betaalbaar, zeker als je voor de (maand) specials gaat. Deze zijn dan wel vooraf voor je samengesteld.

In het restaurant zelf staan een aantal tafeltjes en stoeltjes maar deze zijn erg vaak allemaal bezet. Door de drukte en combinatie met het afhalen is niet niet erg gezellig om er te zitten, maar des te meer om even snel wat af te halen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Als vegetarier zijnde wil je geen vlees/vis eten. Het is me nu al 3x in 2 jaar gebeurd dat ik een stuk vlees c.q. kip in mijn toch duidelijk bestelde vegetarische tomatensoep heb gevonden, m.a.w. de soep was dus niet vegetarisch. Het niveau van het eten is prima maar het niveau van de bediening/balie is ronduit bedroevend. Eazie's zou er goed aan doen niet van die goedkope krachten achter de balie te zetten, het verschil tussen vegetarische en niet-vegetarische tomatensoep moet elke student toch wel kunnen onderscheiden denk je. Ik eet in ieder geval nooit meer soep van de Eazie's omdat ik geen vertrouwen meer heb in het baliepersoneel.

Het is me verder ook al 2x overkomen dat ik een compleet verkeerde bestelling meekreeg. Tip: controleer eerst voor je weggaat.