Eazie

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Goede plek voor een snelle hap. Veel afhaal maar ook behoorlijk wat zitmogelijkheden. Eten wordt vers bereid en biedt voldoende mogelijkheden. Als je geen zin hebt om te koken is het een prima plek.
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Ik had een wrap bestelt. Het was een aparte smaak maar ik vond het heel lekker. De sesamdressing die ik erbij kreeg smaakte uitstekend samen met de wrap. De bediening was oké, vriendelijk maar ook snel weer weg. Het interieur en de buitenkant zijn niet heel bijzonder maar wel passend. Ik kom graag weer terug.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij halen meerdere keren per jaar wokmaaltijden bij de eazie. De bediening is laten we maar zeggen kort maar krachtig, je kan er best gezellig zitten en het is vaak druk maar wij houden er toch het meest van om af te halen en het lekker in bed met een filmpje op te eten. Onderhand alle smaken al wel is geprobeerd, afgelopen keer ook smaken gecombineerd waarvan de indonesian cocos met de sate saus echt heel lekker was (met de extra crispy uitjes en kip én omelet). Als je het doet doe het dan goed ;). Met de knaekpas kan je gratis een derde maaltijd halen waar wij dan ook gebruik van maken. Een maaltijd met gebakken rijst ook erg lekker. Al met al erg lekker, maar voor vaste klanten iets vaker vernieuwende sausen zou heel prettig zijn.
Noedelproever .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Ik eet graag na werk nog even bij de eazie. Dit doe ik eigenlijk al sinds mijn studententijd. Het eten is lekker vers, gezond, smaakvol en goedkoop. De groentes kan je zelf uitkiezen en deze wordt met de overige ingrediënten vers voor je neus gewokt. Ik ben echt een groente-lover, dus ik neem altijd extra groente. Aangezien ik er ook best wel vaak heb gegeten, vind ik het leuk om de sauzen met elkaar te combineren. Zo blijft het toch nog een beetje vernieuwend. De service is verder wel prima, het team is erg jong en soms een beetje onervaren.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
De Eazie's is een prima concept. Wij eten daar vaak maar helaas gaat het niveau van het eten en de bediening met de tijd achteruit. Erg jammer. Wij halen onze maaltijden bij de locatie Eazie's Centraal Station Leiden. Wat mij ook opvalt dat er nog bijzonder weinig aziaten in de keuken en helemaal geen aziaten in de bediening staan (lees voornamelijk studenten) en dat komt het niveau van Eazie niet ten goede. Het concept en de prijs is goed maar het eten en de bediening vallen steeds meer tegen. Afgelopen zondag bijvorbeeld 3 wokmaaltijden gehaald waar echt geen smaak aan was; droog, flauw en volledig smakeloos (we hebben de maaltijden na een paar happen in de container gedumpt). En de bediening is over het algemeen ongeinteresseerd en niet al te hygiening (als je een betaalbon in de bak met wokgroente laat vallen dan vervang je die bak maar nee hoor, gewoon doorscheppen). Verder wordt op klachten zeer langzaam of niet gereageerd!

Ik weet natuurlijk niet of dit voor alle Eazie's geld maar de Eazie in Leiden bij het station heeft niet meer onze voorkeur.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Het eten is prima. De bediening is dat niet. Elke keer dat ik een smoothie bestel wordt deze vergeten en later pas gemaakt. Na mijn opmerking dat dit onwenselijk is kreeg ik een bijdehand antwoord van de manager en de boodschap kwam duidelijk niet aan. Ik kom hier niet meer terug.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Helaas was de sla niet gewassen, er zit heel veel zand in. Ook zit er maar weinig van de beloofde avocado in en lijkt er in de slasauzen meer suiker/glucose/fructosestroop te zitten dan iets anders. Wel fantastische service, maar ik kom hier toch niet meer terug.
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Een echte studentenmaaltijd en kom hier dan ook regelmatig. De prijs is door de jaren heen volgens mij iets om hoog gegaan, maar nog steeds betaalbaar. Voldoende keuze uit sauzen en ook steeds meer iets pittigere varianten. Altijd aan aanrader voor afhaal. Enige wat ik meer zou zien is groente. Dit zou wel meer mogen zijn. Sushi is verder niet echt een aanrader voor de prijs die je ervoor betaalt. Dan zou ik naar de beestenmarkt gaan (Ichi Ban) waar ze voor dezelfde prijs versie sushi maken.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Prima voor de snelle en betaalbare hap. Heb jaren in Leiden gewoond en helaas was er tijdens die studiejaren nog geen Eazie. Zaten we bij De Bak te hakken. Nee, dan is dit voor weinig geld toch echt veel beter. Vers en neutraal, zeg maar allemandsvriend-eten. Maar dat is ook precies wat het moet zijn. Prima formule. Laat de sushi enzo maar wel liggen, die is van supermarkt kwaliteit.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Aziatisch wokrestaurant, maar dan net iets hipper decor dan gemiddeld Chinees restaurant. Leuk concept om uit te kiezen: kaart met wokmeals waar je kunt kiezen uit vlees (kip, bief of lam), vis (garnalen of visfilet) of vegetarisch (tofu of omelet). Vervolgens kun variëren tussen 9 sauzen, 6 bijgerechten en 5 verschillende groenten. Ik heb er nu 2x gegeten, waar eerste keer geen lekkere combinatie en tweede wel geslaagd. Tip: op een apart formulier bij groentevitrine staan lekkere groentecombinaties beschreven passend bij je vlees/vis-keuze. Bediening is vriendelijk en snel. Porties zijn groot en meer dan genoeg: je kunt altijd om een Foodiebag vragen en het restje meenemen voor later op de dag.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Eten in de Eazie is vooral bedoeld op snelheid. Mijn noodles met zwarte bonensaus verzoop bijna in de saus en was vooral erg zout. De Snelheid waarmee je weer buiten staat is wel fijn.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
prima geschikt voor de snelle hap en de kleine beurs, echter ik mis smaak nog kraak, sauzen missen beleving en passie. alternatieven genoeg in de buurt.
C R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ideaal als je even snel wat te eten wilt. Binnen 10 minuten sta je met je eten buiten. Je kunt geheel zelf je eigen wokmaaltijd samen stellen. Eazie gebruikt verse ingrediënten en is naar mijn idee gezond. Voor de gezelligheid hoef je niet bij Eazie zelf te eten, het is toch een beetje een fastfood idee. Mee naar huis nemen is daarom dan ook een prima alternatief.