Eazie

Meer informatie over restaurant Eazie

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 21:00
Donderdag 11:30 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Prima formule die met gemak andere fastfood ketens ver achter zich laat.
Verrassend lekkere wokgerechten met verse ingrediënten.
Heerlijke soepen en de wraps zijn ook goed.
Een aanwinst voor Dordrecht!
TheoenIlona .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijk gegeten in dit zeer nette en schone restaurant. Eten was vlot klaar en werd gebracht door een vriendelijke dame. zeker voor herhaling vatbaar!
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Eerder deze week al een afhaalmaaltijd gehaald en vandaag weer, omdat de vorige zo lekker was. Hier worden we heel blij van. Biefstuk met black chili saus, Japanse noedels en groenten...helemaal goed. Alles binnen 5 minuten, vers klaargemaakt en het smaakt geweldig - lekker pittig, knapperig en bijzonder smakelijk! Het enige minpuntje... het was erg warm binnen tijdens het wachten (terwijl het buiten toch niet zó warm was)- in elk geval bij het afhaal/besteldeel. Sommige mensen kunnen daar niet goed tegen, vandaar een 8 voor service, maar het was allemaal heel snel, efficient en bijzonder vriendelijk.
Beste Willow2010,

Bedankt voor de mooie woorden. De volgende keer zullen we weer ons best doen om je een smakelijke maaltijd te bezorgen. Ook heel erg bedankt voor de feedback mbt de warmte. Normaal gesproken hebben we de luchtgordijn niet aan, maar het was zo vochtig waardoor we hadden besloten om het even aan te zetten zodat de gebaksvitrine niet zou beslaan. We gaan hier voortaan rekening meehouden zodat het wat aangenamer wordt voor jullie. Neem volgende keer gerust plaats in het restaurant wanneer de bestelling klaar is komen we het bij je brengen ook als het voor meenemen is. In het restaurant is het vaak wat koeler, omdat daar de klimaatsysteem hangt. Nogmaals bedankt en hopelijk kunnen we je voortaan wat aangenamere temperaturen bieden tijdens het wachten. Zo niet dan horen we dat alsnog graag, zodat we er aan kunnen werken.

Reactie van proever:

Super! Dank voor de reactie.
Jurriaan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vanmiddag bij Eazie in Dordrecht geweest. Ik ben zeer positief, de bediening is hartelijk, neemt alle tijd om uitleg te geven en mee te denken welk gerecht het beste bij mij past. Daarna gaan ze razend snel aan het werk en binnen tien minuten zat ik aan een heerlijke maaltijd! De inrichting is modern, strak en ruim opgezet. Je kijkt schuin over de balie de schone keuken in. Ik heb nog een smoothie besteld (ook een aanrader) en een koffie toe. Prijs kwaliteit is dik in orde. Zeker een aanrader als je een gezonde maaltijd wil tegen en zeer betaalbare prijs. Kortom, ik kom zeker terug!
Chau B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Eten is lekker, gezond en goedkoop. En het eten word snel bereid. Het personeel is heel vriendelijk.
Wij hebben mooie ervaringen gehad bij Eazie, waardoor wij hadden besloten om catering door hun te laten verzorgen. Hier hebben wij absoluut geen spijt van gehad! De catering gerechten waren netjes verpakt en bleef lang warm. Een echte aanrader voor een snelle hap na het shoppen of voor catering.
Hu Y.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
ik heb heerlijke wok gegeten, smoothie was geweldig, voor de eerste keer werd ik vriendelijk en goed geholpen. het decor was mooi en strak.
Sonja567 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor het eerst gegeten bij Eazie en de goed gevulde wok maaltijd was heerlijk. De bediening is vriendelijk en snel en het restaurant ziet er schoon en fris uit. Als ik weer ga shoppen in Dordrecht ga ik daar zeker weer eten. Het is niet duur en nog gezond ook.
Marieke321 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Super lekker en gezond eten. Handig als je niet veel tijd hebt maar toch gezond wilt eten. Service is top. Mijn dochter heeft gluten allergie en ik werd zeer vriendelijk geholpen bij de keuze van een geschikte wokmaaltijd. Ik kom hier zeker vaker terug!