Over het restaurant Eatmosfera

Italiaanse gastvrijheid in de Amsterdamse binnenstad

Eten zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn: puur, vers en vol van smaak. De fijne bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt en legt je in de watten. Hier weten ze wat echt Italiaans eten is en de service is er precies zoals in Italië: warm en welkom!

Meer informatie over restaurant Eatmosfera

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

9,1
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Afgelopen week hier gegeten met een aantal collega's. Ik kwam iets later binnen, en sprak de gastheer in het Nederlands aan. Fout, fout, fout -- de bediening spreekt alleen Italiaans en slecht Engels. Ik werd al bijna weer naar buiten gestuurd voordat ik, in het Engels, duidelijk kon maken bij welke groep ik hoorde.

Het restaurant is klein, maar staat vol met tafels. Dit zit niet prettig, en daardoor is het erg rumoerig -- dit maakt converseren lastig.

Ik begon met pasta met haas. Volgens het menu was het hazen ragout, maar van de ragout was weinig te merken. De gerecht miste een saus. Een beetje een tegenvaller.

Als een tweede gang een soep met zeevruchten en schaaldieren. Niet slecht, maar ook geen hoogvlieger.

De bediening liet wel een aantal steekjes vallen. Een verkeerde pizza gemaakt, en niet kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker eten.

Service beetje gestrest en bijdehand. Beetje druk, weinig ruimte, veel herrie, en heel warm.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Afgelopen vrijdag wederom heerlijk gegeten bij Eatmosfera, erg gastvrij ontvangen. De bediening is er goed, het is er knus en gezellig en bovenal het eten is voortreffelijk wij hebben er weer van genoten!!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij vinden het er super, het is er gezellig, aardige en vriendelijke mensen en bovenal je kunt er heerlijk eten. Kortom het is ons lievelings Italiaans restaurant in Amsterdam en komen er dus graag.
EJMB .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten en van goede kwaliteit. Prettige en attente bediening. Zeker om nogmaals te bezoeken voordat we naar de Stopera gaan.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een verassing zo om de hoek bij Rembrandtplein. Verse producten, vriendelijke Italiaanse bediening, heerlijke wijn. Heel wat beter dan de gemiddelde toeristen-hap die in deze buurt te vinden is De pasta met Italiaanse worst is een aanrader. Altijd een aantal een aantal verrassende specials van de dag.
W D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig restaurant,met prima eten.Alleen jammer dat er geen Ned.gesproken word.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vriendelijk ontvangen in dit sympathieke restaurant. Een uitstekende pizza en een goed chitarra-pasta gerecht. Een goed glas Barbera tegen een redelijke prijs. Leuke menu-kaart met dagspecialiteiten.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuk en klein restaurantje. Pizza smaakte goed en duidelijk alles vers. Jammer dat de bediening alleen Engels spreekt maar verder iedereen vriendelijk en attent. Ziet er verder leuk uit van binnen maar minpunt is de radio die hard aanstond met hierop een Italiaanse zender (veel gepraat en weinig muziek) Dit stoorde ons wel. Het afruimen duurde ook best lang.
Wendel D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke pizza gehad! Niet vet en echte verse ingrediënten. Toetje was ook heerlijk, mooi opgemaakt bord en vers fruit.
Eugene F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vrolijke en snelle bediening en een gezellig restaurant. Het voorgerecht met de mozzarella en ham was overheerlijk, net zoals mijn pizza met verdura's. Uitstekend dus! Kom hier zeker terug!
Edson P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Pratos elaborados com muita qualidade e com muito sabor.
O mesmo comentário vale para as sobremesas.
Único ponto negativo é que as porções servidas são muito pequenas.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Great pizza :)
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen.De gerechten op de kaart zijn heel authentiek.Wij hebben met ons groepje acht gerechten gegeten inclusief desserts.We hebben van alles genoten en gesmuld.Heerlijk en vers en dat proef je.De witte Pink Grigio was uitstekend.
De bediening is alsof je bij iemand thuis komt eten,heel warm en vriendelijk.De atmosfeer is dan ook huiselijk.Wij komen beslist terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke plek bij Rembrandtplein voor een anders dan andere Italiaanse maaltijd en eigen leuke sfeer. Ik kom zeker nog eens terug!
Bo M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit was de tweede keer dat ik bij Eatmosfera at en ik moet zeggen dat het ook de tweede keer heerijk, gezellig en aangenaam was. Ik denk dat er nergens in Amsterdam lekkerdere pizza's te eten zijn, maar ook de andere gerechten zijn van topkwaliteit en de wijnen , de service en sfeer zijn prima.
Een aanrader maar aan het aantal mensen dat op vrijdag in de rij stond hebben ze deze aanbeveling bijna noet meer nodig,
summer100 R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekker eten, prima! echte Italiaanse.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten ! Aan te bevelen.
Jimi V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was schitterend en het dessert maakte het af.

De Timballo met vier kazen smaakte geweldig af en de krokante walnoten parfait was uitstekend.

Het personeel had het druk, maar nam dit goed op.
Matthijs C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Allemachtig, wat een goede keus was dit! Ik had een gast uit Griekenland en samen hebben we genoten van het slow food. De bediening was zorgzaam en hartelijk. Hier kom ik terug!