Over het restaurant Eatmosfera

Italiaanse gastvrijheid in de Amsterdamse binnenstad

Eten zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn: puur, vers en vol van smaak. De fijne bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt en legt je in de watten. Hier weten ze wat echt Italiaans eten is en de service is er precies zoals in Italië: warm en welkom!

Meer informatie over restaurant Eatmosfera

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eatmosfera

Bart L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer gezellig echt Italiaans restaurant met snelle en vriendelijke bediening en zeer goed eten
marion M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima en zeer smakelijk Italiaans eten. Aanrader
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Echt Italiaans. Heerlijk eten met pure ingrediënten.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Leuke sfeer in het restaurant.
Bediening was goed maar wel wat gestresst en daardoor niet zo persoonlijk.
Be P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zwaardviscarpaccio, Jacobsschelpen, pasta met hazenragout. Allemaal aanraders. Mooie wijnkaart met veel wijnen op glas. Italiaanse bediening is heel vriendelijk en attent.
Joeri C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Helaas hebben we 50’ moeten wachten op onze pasta en pizza om daarna een aangebrande pizza te krijgen. Mijn pasta was lekker. We mochten dit op voorhand gezegd hebben. Maar dan duurde het nog 5’ langer. Persoonlijk voor mij te hooggewaardeerd naargelang we gekregen hebben.
hannie-hatting .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De binnenkomst bij Eatmosfera is direct een stap in een vakantie. Aangenaam aanvoelend restaurant met dito ontvangst. Gezellig en fijne bediening en daarbij een prima kaart. Keuze uit vis/vlees/vegetarisch, die in aparte gerechten zijn opgemaakt, alsof we in Italië zelf zijn aangekomen.
Fantastische avond gehad, maar inderdaad wat kortere wachttijd voor het hoofdgerecht was helemaal perfect geweest. Toch komen we zeker nog eens terug!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was zoals een Italiaanse Mama het voor haar bambini's zou maken, heerlijk! Verrukkelijk van smaak en lekkere wijnen.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer lekker gegeten, we komen zeker nog een eer terug!
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het blijft een bijzondere locatie, tussen de uitgaanskroegen naast het Rembrandtplein... we zijn hier ooit een keer terechtgekomen na een bezoek aan Tuschinski, en sindsdien regelmatig terug gekomen. Bijzonder om op zo'n locatie zo'n authentieke sfeer te ervaren. Het is een restaurant waar ik eigenlijk nog nooit teleurgesteld ben. De laatste keer dat ik er was had ik de mozzarella in prosciutto uit de oven, gewoon lekker, best veel, een heerlijke antipasti. Daarna de maltagliata met een goede saus waarin oa salsiccia en allerlei ander lekkers. Mijn tafelgenoot had heerlijke ravioli en daarna een mooi stuk rund en was ook erg tevreden. We hebben er wat decadent een Brunello bij gedronken en die was top. Kortom, weer een goede avond gehad hier.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Amazing food
Luciano Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie gerechten, pure ingrediënten, zeer smaakvol. Absoluut een van de beste Italiaanse restaurants van Amsterdam. Het voelt als een stuk Italië in de stad. Door de locatie vele toeristen als klant, maar de kaart is zeker niet daar op aangepast.
Domenico D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ottimo posto
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij aten hier voor de tweede keer en net als de vorige keer ,ontzettend genoten.
Het eten is met zorg en liefde klaargemaakt en dat proef je.
Mijn persoonlijke favoriet is de zeevruchten pasta,heerlijke zelfgemaakte pasta met een verrukkelijke saus,Heaven!!
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Afgelopen week hier gegeten met een aantal collega's. Ik kwam iets later binnen, en sprak de gastheer in het Nederlands aan. Fout, fout, fout -- de bediening spreekt alleen Italiaans en slecht Engels. Ik werd al bijna weer naar buiten gestuurd voordat ik, in het Engels, duidelijk kon maken bij welke groep ik hoorde.

Het restaurant is klein, maar staat vol met tafels. Dit zit niet prettig, en daardoor is het erg rumoerig -- dit maakt converseren lastig.

Ik begon met pasta met haas. Volgens het menu was het hazen ragout, maar van de ragout was weinig te merken. De gerecht miste een saus. Een beetje een tegenvaller.

Als een tweede gang een soep met zeevruchten en schaaldieren. Niet slecht, maar ook geen hoogvlieger.

De bediening liet wel een aantal steekjes vallen. Een verkeerde pizza gemaakt, en niet kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker eten.

Service beetje gestrest en bijdehand. Beetje druk, weinig ruimte, veel herrie, en heel warm.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Afgelopen vrijdag wederom heerlijk gegeten bij Eatmosfera, erg gastvrij ontvangen. De bediening is er goed, het is er knus en gezellig en bovenal het eten is voortreffelijk wij hebben er weer van genoten!!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij vinden het er super, het is er gezellig, aardige en vriendelijke mensen en bovenal je kunt er heerlijk eten. Kortom het is ons lievelings Italiaans restaurant in Amsterdam en komen er dus graag.
EJMB .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten en van goede kwaliteit. Prettige en attente bediening. Zeker om nogmaals te bezoeken voordat we naar de Stopera gaan.