Over het restaurant Eatmosfera

Italiaanse gastvrijheid in de Amsterdamse binnenstad

Eten zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn: puur, vers en vol van smaak. De fijne bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt en legt je in de watten. Hier weten ze wat echt Italiaans eten is en de service is er precies zoals in Italië: warm en welkom!

Meer informatie over restaurant Eatmosfera

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een verassing zo om de hoek bij Rembrandtplein. Verse producten, vriendelijke Italiaanse bediening, heerlijke wijn. Heel wat beter dan de gemiddelde toeristen-hap die in deze buurt te vinden is De pasta met Italiaanse worst is een aanrader. Altijd een aantal een aantal verrassende specials van de dag.
W D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig restaurant,met prima eten.Alleen jammer dat er geen Ned.gesproken word.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vriendelijk ontvangen in dit sympathieke restaurant. Een uitstekende pizza en een goed chitarra-pasta gerecht. Een goed glas Barbera tegen een redelijke prijs. Leuke menu-kaart met dagspecialiteiten.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuk en klein restaurantje. Pizza smaakte goed en duidelijk alles vers. Jammer dat de bediening alleen Engels spreekt maar verder iedereen vriendelijk en attent. Ziet er verder leuk uit van binnen maar minpunt is de radio die hard aanstond met hierop een Italiaanse zender (veel gepraat en weinig muziek) Dit stoorde ons wel. Het afruimen duurde ook best lang.
Wendel D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke pizza gehad! Niet vet en echte verse ingrediënten. Toetje was ook heerlijk, mooi opgemaakt bord en vers fruit.
Eugene F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vrolijke en snelle bediening en een gezellig restaurant. Het voorgerecht met de mozzarella en ham was overheerlijk, net zoals mijn pizza met verdura's. Uitstekend dus! Kom hier zeker terug!
Edson P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Pratos elaborados com muita qualidade e com muito sabor.
O mesmo comentário vale para as sobremesas.
Único ponto negativo é que as porções servidas são muito pequenas.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Great pizza :)
Hamont .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen.De gerechten op de kaart zijn heel authentiek.Wij hebben met ons groepje acht gerechten gegeten inclusief desserts.We hebben van alles genoten en gesmuld.Heerlijk en vers en dat proef je.De witte Pink Grigio was uitstekend.
De bediening is alsof je bij iemand thuis komt eten,heel warm en vriendelijk.De atmosfeer is dan ook huiselijk.Wij komen beslist terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke plek bij Rembrandtplein voor een anders dan andere Italiaanse maaltijd en eigen leuke sfeer. Ik kom zeker nog eens terug!
Bo M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit was de tweede keer dat ik bij Eatmosfera at en ik moet zeggen dat het ook de tweede keer heerijk, gezellig en aangenaam was. Ik denk dat er nergens in Amsterdam lekkerdere pizza's te eten zijn, maar ook de andere gerechten zijn van topkwaliteit en de wijnen , de service en sfeer zijn prima.
Een aanrader maar aan het aantal mensen dat op vrijdag in de rij stond hebben ze deze aanbeveling bijna noet meer nodig,
summer100 R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekker eten, prima! echte Italiaanse.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten ! Aan te bevelen.
Jimi V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was schitterend en het dessert maakte het af.

De Timballo met vier kazen smaakte geweldig af en de krokante walnoten parfait was uitstekend.

Het personeel had het druk, maar nam dit goed op.
Matthijs C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Allemachtig, wat een goede keus was dit! Ik had een gast uit Griekenland en samen hebben we genoten van het slow food. De bediening was zorgzaam en hartelijk. Hier kom ik terug!
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijke plek, even zoeken tussen alle toeristische vreetschuren, maar dat wordt zeker beloond!
Joris M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine gezellige restaurant. Het voelt alsof je in een huiskamer zit met de heerlijke geuren uit de aangrenzende open keuken. Midden in het centrum van toeristisch Amsterdam is dit een geweldig stukje Italië.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Verrukkelijke vissoep! Sweet memories aan dat piepkleine restaurantje in Italië, zo'n 40 jaar geleden. Nooit at ik meer vissoep met zo'n heerlijke, volle smaak. Tot afgelopen zaterdag in Eatmosfera. Het is er Italiaans rommelig, je zit iets te dicht bij elkaar, maar oh, wat een heerlijke gerechten. Ook de pizza van mijn tafelgenoot was heel ambachtelijke en heel lekker. Alleen al bij de geur waan je je in Italië. Alleen al daarvoor komen we nog wel een keertje naar Amsterdam ;-)
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Alles top!
Perfecte keuken ,gezellig Italiaans.
Eet al vele jaren pizza maar zelden zo lekker .
Wij aten pizza samen vooraf, heerlijke groentetimbaal en ravioli met citroen en salvia en het vlees was perfect als hoofdgerecht.
Toetjes verukkelijk , moeilijk te kiezen.
Ik zou er zeker heen gaan
Wel reserveren altijd druk.
Isabelle L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekkerste pizza die ik in Nederland gegeten heb. Super personeel en goede wijn! Prijzen zijn voor de kwaliteit van het eten heel erg gerechtvaardigd.