Over het restaurant Eatmosfera

Italiaanse gastvrijheid in de Amsterdamse binnenstad

Eten zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn: puur, vers en vol van smaak. De fijne bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt en legt je in de watten. Hier weten ze wat echt Italiaans eten is en de service is er precies zoals in Italië: warm en welkom!

Meer informatie over restaurant Eatmosfera

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eatmosfera

Chris M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer lekker gegeten, we komen zeker nog een eer terug!
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het blijft een bijzondere locatie, tussen de uitgaanskroegen naast het Rembrandtplein... we zijn hier ooit een keer terechtgekomen na een bezoek aan Tuschinski, en sindsdien regelmatig terug gekomen. Bijzonder om op zo'n locatie zo'n authentieke sfeer te ervaren. Het is een restaurant waar ik eigenlijk nog nooit teleurgesteld ben. De laatste keer dat ik er was had ik de mozzarella in prosciutto uit de oven, gewoon lekker, best veel, een heerlijke antipasti. Daarna de maltagliata met een goede saus waarin oa salsiccia en allerlei ander lekkers. Mijn tafelgenoot had heerlijke ravioli en daarna een mooi stuk rund en was ook erg tevreden. We hebben er wat decadent een Brunello bij gedronken en die was top. Kortom, weer een goede avond gehad hier.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Amazing food
Luciano Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie gerechten, pure ingrediënten, zeer smaakvol. Absoluut een van de beste Italiaanse restaurants van Amsterdam. Het voelt als een stuk Italië in de stad. Door de locatie vele toeristen als klant, maar de kaart is zeker niet daar op aangepast.
Domenico D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ottimo posto
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij aten hier voor de tweede keer en net als de vorige keer ,ontzettend genoten.
Het eten is met zorg en liefde klaargemaakt en dat proef je.
Mijn persoonlijke favoriet is de zeevruchten pasta,heerlijke zelfgemaakte pasta met een verrukkelijke saus,Heaven!!
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Afgelopen week hier gegeten met een aantal collega's. Ik kwam iets later binnen, en sprak de gastheer in het Nederlands aan. Fout, fout, fout -- de bediening spreekt alleen Italiaans en slecht Engels. Ik werd al bijna weer naar buiten gestuurd voordat ik, in het Engels, duidelijk kon maken bij welke groep ik hoorde.

Het restaurant is klein, maar staat vol met tafels. Dit zit niet prettig, en daardoor is het erg rumoerig -- dit maakt converseren lastig.

Ik begon met pasta met haas. Volgens het menu was het hazen ragout, maar van de ragout was weinig te merken. De gerecht miste een saus. Een beetje een tegenvaller.

Als een tweede gang een soep met zeevruchten en schaaldieren. Niet slecht, maar ook geen hoogvlieger.

De bediening liet wel een aantal steekjes vallen. Een verkeerde pizza gemaakt, en niet kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker eten.

Service beetje gestrest en bijdehand. Beetje druk, weinig ruimte, veel herrie, en heel warm.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Afgelopen vrijdag wederom heerlijk gegeten bij Eatmosfera, erg gastvrij ontvangen. De bediening is er goed, het is er knus en gezellig en bovenal het eten is voortreffelijk wij hebben er weer van genoten!!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij vinden het er super, het is er gezellig, aardige en vriendelijke mensen en bovenal je kunt er heerlijk eten. Kortom het is ons lievelings Italiaans restaurant in Amsterdam en komen er dus graag.
EJMB .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten en van goede kwaliteit. Prettige en attente bediening. Zeker om nogmaals te bezoeken voordat we naar de Stopera gaan.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een verassing zo om de hoek bij Rembrandtplein. Verse producten, vriendelijke Italiaanse bediening, heerlijke wijn. Heel wat beter dan de gemiddelde toeristen-hap die in deze buurt te vinden is De pasta met Italiaanse worst is een aanrader. Altijd een aantal een aantal verrassende specials van de dag.
W D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig restaurant,met prima eten.Alleen jammer dat er geen Ned.gesproken word.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vriendelijk ontvangen in dit sympathieke restaurant. Een uitstekende pizza en een goed chitarra-pasta gerecht. Een goed glas Barbera tegen een redelijke prijs. Leuke menu-kaart met dagspecialiteiten.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuk en klein restaurantje. Pizza smaakte goed en duidelijk alles vers. Jammer dat de bediening alleen Engels spreekt maar verder iedereen vriendelijk en attent. Ziet er verder leuk uit van binnen maar minpunt is de radio die hard aanstond met hierop een Italiaanse zender (veel gepraat en weinig muziek) Dit stoorde ons wel. Het afruimen duurde ook best lang.
Wendel D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijke pizza gehad! Niet vet en echte verse ingrediënten. Toetje was ook heerlijk, mooi opgemaakt bord en vers fruit.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vrolijke en snelle bediening en een gezellig restaurant. Het voorgerecht met de mozzarella en ham was overheerlijk, net zoals mijn pizza met verdura's. Uitstekend dus! Kom hier zeker terug!
Edson P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Pratos elaborados com muita qualidade e com muito sabor.
O mesmo comentário vale para as sobremesas.
Único ponto negativo é que as porções servidas são muito pequenas.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Great pizza :)
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen.De gerechten op de kaart zijn heel authentiek.Wij hebben met ons groepje acht gerechten gegeten inclusief desserts.We hebben van alles genoten en gesmuld.Heerlijk en vers en dat proef je.De witte Pink Grigio was uitstekend.
De bediening is alsof je bij iemand thuis komt eten,heel warm en vriendelijk.De atmosfeer is dan ook huiselijk.Wij komen beslist terug.