EatCetera

Zandlaan 25 6717 LN Ede Nederland Kaart
31-318712066

Over restaurant EatCetera

Start en eindpunt van een gezellig dagje uit

Op zoek naar een echte culinaire beleving? Loop dan eens binnen bij Eatcetera in Ede. Het is een tripje naar het oosten van het land meer dan waard, want in de omgeving kun je prachtige fiets- en wandeltochten maken. Daarna is een stevig diner meer dan verdiend en daar speelt de chef van Eatcetera maar wat graag op in. Bereid je voor op een avond boordevol culinaire verrassingen!

Meer informatie over restaurant EatCetera

Simone.kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
W D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Oeps ... we waren de enige gasten, maar ok je moet iedereen een kans geven.
Het AH menu of op het Publicatie bord vermelde menu was niet te krijgen!. W aten Zalm met wat dressing, sla en een mini tomaatje. Daarna biefstukpuntjes die al een paar uur in een saus lagen, verder gebakken aardappelen, en een ondefinieerbare koolsmurrie. Als dessert 3 bolletjes schepijs (met wat slagroom).
Kortom , het was het gaarkeuken niveau. Het restaurant is van naam aan het veranderen !
Suuske2 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De kaart zag er veelbelovend uit maar het eten viel enorm tegen. Als voorgerecht de zalmcarpaccio maar die was nog bevroren toen hij werd geserveerd. De ijskristallen lagen er gewoon bovenop. Als hoofdgerecht de tonijnsteak en lamsvlees. Beide niet bijzonder en droog, de groenten waren bij beid gerechten exact hetzelfde en erg doorgekookt. Al met al geen goed visitekaartje afgegeven, jammer van ons weekendje veluwe.
Cobien .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hadden gelukkig de tijd dus maakte het ons niet uit maar het duurde wel lang voordat onze drankjes en daarna het eten op tafel kwam. Maar het smaakte perfect dus dat maakte alles goed. De inrichting vinden wij te zakelijk en te koel. Misschien kan daar nog wat aan gedaan worden? Toch willen we nog eens terug komen.
Ginekebosch .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was niet goed van kwaliteit.
Zalm en eend kregen zelfde sausje . De tonijn was taai en droog. De groente veel te gaar en de aardappels te vet.
Dat viel echt tegen.
De bediening in eerste instantie stug maar later heel vriendelijk
Leendersrb .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was helaas wat rustig maar verder zijn we top bediend. Het eten was heel goed. Een goed restaurant met een ongedwongen sfeer.
Willekegerritsen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We zijn hartelijk ontvangen. Voordat wij aan rafel plaats hadden genomen, werd ons drinken al opgenomen....
Brood werd geserveerd bij het voorgerecht.
Gelukkig kregen de kinderen hun gericht direct met ons voorgerecht, zodat zij niet al te lang moesten wachten.
Ons voorgerecht was goed!
Het hoofdgerecht was redelijk.
Dessert was goed.
Als ik alles bij elkaar optel hebben wij het goed gehad, maar niet geweldig.
Mandyberkhout .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten, super bediening! Veel keus en meer dan genoeg. Voor een lekkere simpele hap perfect!! Leuke jonge meiden die hard werken!
Harry En Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het was ronduit belachelijk dat wij op zaterdag om 18.00u binnen kwamen en in dit, qua ruimte, grote restaurant alleen waren en dit zo is gebleven totdat we weg gingen. Erg ongezellig. De AH- menukaart was erg beperkt en toevallig totaal niet onze smaak. Na dit alles besloten wij dan ook om weg te gaan. Maar toen kwam de ober in actie. Hij kreeg voor elkaar dat wij een keuze konden maken van de gangbare menukaart. Omdat we deze uiterst vriendelijke en behulpzame ober niet voor zijn hoofd wilden stoten hebben wij een keuze gemaakt van deze kaart. Het bestelde was echt niet meer waard als een 7 maar de ober heeft beslist een 10 verdient. Die heeft er alles aangedaan om ons etentje toch nog wat op te vrolijken.
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eten was weer prima. We misten alleen het stokbroodje met boter dat we de vorige keer wel bij de soep kregen. Bediening was heel vriendelijk. Men wacht netjes een tijdje tussen de gangen. Men mag wel iets alerter zijn als glazen leeg zijn. Kortom: prima locatie en prijs/kwaliteitsverhouding!
Jurrienburger .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
AH aanbieding menu soep, vlees of vis, toetje. Netjes verzorgt, goede uitleg. menu goed samengesteld in zijn geheel voldoende
Anjavdmeijden .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het albert heijn menu:De tomatensoep was lekker en pittig maar wel erg 'leeg' Er zat niets in.De zalm was heerlijk ,1bosje boontjes in rok,4 sliertjes tagliatelle en een heel klein beetje saus.Een ijsje toe.
Het was niet echt een maagvullend menu.
Het duurde allemaal erg lang terwijl het niet druk was.
Van 18.00-19.45u
De prijs was ook niet hoog i.v.m.AH actie €19,95(excl drank natuurlijk)
Albertineplu .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het restaurant was keurig netjes en het eten lekker.
Ook werkten er vriendelijke mensen.
Leuk, we waren hier nog niet eerder geeeest...
A.toussaintsnijders .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontvangst hartelijk, modern strak ingericht, temperatuur te koud om behaaglijk te dineren.
Soep was uitstekend, hoofdgerecht varkenspuntjes was ook heerlijk, te weinig aardappelen.
Nagerecht sober. Te lang met lege glazen gezeten. Bediening vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keer terug en geven het door aan vrienden.
Harry En Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Er was een AH menu samengesteld waar we niet zo vrolijk van werden. Zonder problemen werd het voorgerecht veranderd van tomaten-pompoensoep in een lekkere salade. Bij het hoofdgerecht, talapia met tagliatella werd de tagliatella veranderd in gebakken aardappelen. Tenslotte het dessert, de ijscoupe werd een kop koffie. Al met al een heerlijk diner met vriendelijke bediening en perfecte service waar we wel vrolijk van zijn geworden.
Connievanhanswijk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten en alles kwam in vlot tempo op tafel en menu was goed speciaal voor de AH actie samen gesteld maar erg smakelijk
Harry.bollema .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De gerechten zijn van teleurstellend eenvoudig maar wel goed bereid. De bediening is allervriendelijkst. Maar de lokatie (lijkt een semi bedrijventerrein) en het interieur (lijkt wel een onderofficiers mess; maar dat is in een voormalig kazernedorp niet verbazingwekkend). Wat ons betreft een volstrekt eenmalige ervaring.
Debruin.swart .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten was zeer matig. Met bon van AH geweest, maar dat maakte bij andere restaurants niet uit. Blijkbaar hier wel. De bediening was redelijk.
Aavandoorn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Veel te weinig keus (albert hein menu) Voorgerecht alleen soep en toetje alleen 2 bolletjes ijs met wat slagroom. Hoofdgerecht alleen vis of stoofvlees wat echt niet lekker was of er mooi uit zag. Bediening kwam om de 5 minuten vragen of we nog wat wilden drinken.
Giulia M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben 3 gangen menu voor 19,90€.
Eten was simpel maar lekker.
Personeel echt vriendelijk maar wij moesten wel lang wachten voor de hoofdgerecht.