EatCetera

Lawickse Allee 9 6701 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant EatCetera

Eten zoals eten is bedoeld

De eigenaren zijn dit restaurant begonnen vanuit de gedachte om eten te brengen zoals eten bedoeld is: puur, gezond en vooral erg lekker. Restaurant EatCetera staat voor service met een glimlach. De keukenbrigade zoekt de grondstoffen en ingrediënten zo dicht mogelijk bij huis. Schuif dus snel aan voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant EatCetera

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

edenthea .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de aparte ingrediënten die gebruikt werden, Het was voor ons af en toe raden wat het was maar dat maakte het wel leuk. We hebben wat ideeën op gedaan om eens gaan uit te proberen.
RENE V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor het eerst gebruik gemaakt van een AH restaurantbon, voor gerecht was aardig! Maar hoofdgerechten diep triest, schol was tot moes gebakken, dubbel geklapt en had totaal geen structuur meer, leek meer uit rijstepap dan op vis. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was meer dan een uur! Wij hebben alles laten staan en hebben de zaak verlaten. De kok kwam nog even aan tafel, maar zag het probleem niet en ging kijken wat hij kon doen. Met zo weinig liefde voor het vak heb ben wij daar niet op gewacht.Nooit Meer!!!!
g.werkhoven .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de restaurant actie van Albert Heijn hier met vriendin gegeten
Het was een feestje
Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakt
Lief personeel
Een aanrader

Mw Werkhoven
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker eten in een rustige zaal, Bediening was zeer lief niet opdringer
Prijs was prima, geen klachten. wel iets teweinig pakeergelegenheid
Henk S.
Geweldig lekker eten
Mooi gepresenteerd
Vriendelijk en vakbekwaam personeel
Fijne sfeer
Kortom: een regelrechte aanrader
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We moesten zeer lang op onze gerechten wachten, meer dan een half uur per gang. De bediening was niet klantgericht. Bij het dessert werd verkeerd bestek gelegd, borden werden niet afgeruimd, wijn per glas werd zeer zuinig geschonken.
J.A.M W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant, prima bediening, wel lang moeten wachten, en laten dan niet even weten, dat het best druk was. Wel aan andere gasten, en bieden hun voor het wachten een drankje aan, komen niet even naar onze tafel.
Verder een prima restaurant. Complimenten.
zonnetjevandedag .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Super bediening en vooral het maken van de crêpes Suzette aan tafel door Bart was erg leuk. Genoten met een grote G.

Enige minpunt: in het naast gelegen hotel verblijven vooral Poolse jonge mensen in het kader van een opleiding hier in Wageningen. Deze lopen voorlangs het restaurant met boodschappentassen ed wat ontzettend opvalt en niet in contrast is met de entourage van Eatcetere waardoor je je afvraagt hoe dit in elkaar zit. Het doet niks af aan hoe heerlijk we gegeten hebben want het was top maar misschien dat hiervoor een andere oplossing gevonden kan worden.
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Dit restaurant blijft je verrassen. De locatie en het gebouw zelf zijn niet uitnodigend, maar eenmaal binnen wordt je supervriendelijk ontvangen, is het eten smakelijk en de prijs ok !
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel goed eten en bediening , wachttijd kan beter.

Wat mij irriteerd is de Poolse jongeren die er spugend voorbij lopen,terwijl je zit te eten en dat kan niet.
Ik hoop dat jullie tegen Poolse de jongeren kunnen vertellen dat het niet kan terwijl er mensen zitten te eten
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben hier in het verleden vaak en naar grote tevredenheid geweest. Zowel met zakenrelaties als met jonge kinderen kon je er telkens goed terecht. Uitstekende bediening, uitstekend eten. Helaas de laatste twee keer een zeer slechte ervaring gehad. Eénmaal zelfs voor het dessert vertrokken, omdat de kinderen alles bij elkaar al meer dan twee hadden zitten wachten, de laatste keer, was het wachten nagenoeg even lang, werden verkeerde gerechten geserveerd, koude gerechten. We waren er voor de verjaardag van mijn dochter en dat was niet echt het etentje waar ze op gerekend had.
Het kan een incident zijn geweest, maar ik waag mij er niet opnieuw aan, ondanks dat ik er tientallen keren geweest ben.
tini L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met vier personen allen oud 70 + heerlijk en gezellig gegeten. In EatCetra was het niet druk maar ook geen dooie boel. Genoeg te bepraten met deze vrienden en het was ook mogelijk elkaar te verstaan zonder onze stemmen te hoeven verheffen. Vandaar dat geluidsniveau: precies goed. We waren al op herhaling en blijven dat deon.
joanneblok .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was weer prima! We genieten hier altijd van de rust, de prettige bediening en de persoonlijke aandacht. We hopen zeker weer terug te komen!
paulbouw .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met de AH dinerbon hier heerlijk gegeten met ons gezin (man-vrouw-twee volwassen kinderen). Mooie keuze in dit AH menu. Fijne bediening, mooie opmaak, mooie bijpassende wijnen. Kortom: aanrader!
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een prima restaurant waar je het niet zou verwachten. In een 70-er jaren hotelkolos aan de rand van de stad.
Maar de 'binnenkant' is een verrassing. Verzorgd en lekker eten, heel aardige bediening en dat alles voor een meer dan redelijke prijs ( zeker met de AH-actie !).
Kortom, een plek om vaker te bezoeken !
cisschaafsma .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
De bediening was voorkomend en het restaurant heeft een warme, chique uitstraling. Wat het eten betreft, waren we niet onder de indruk. Misschien vanwege de AHdinerbonnen? hopelijk eten de andere gasten beter.
j.dijkstra02 D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het AH menu had drie keuzes voor het hoofdgerecht: vis, vlees en vegetarisch. Wij kozen de dorade van de grill. Uitstekend gefileerd want er was geen graat te bekennen, bij deze vis wil dat wel eens problematisch zijn.
Restaurants van grote hotels hebben wat minder ambiance, de kwaliteit van het eten en de bediening waren echter goed.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel geslaagd was dit etentje: vriendelijke en behulpzame bediening, 3 gangen mooi gepresenteerd en erg lekker, restaurant sfeer: heerlijk rustig, leuk met de meeste tafeltjes langs de brede glazen ramen met uitzicht naar buiten.
We komen zeker terug .
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prettige ontspannen ontvangst. Tafel was gereserveerd in een prettige hoek. Wachttijd tussen de gerechten was gevoelsmatig iets aan de lange kant. Bediening prettig niet overdreven, natuurlijk spontaan.
Monq .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH-voucher is het goed te doen, eten bij Eatcetera. AH menu bood beperkte keus en het reguliere menu met dezelfde gerechten is 5 euro goedkoper. Er stond een dessert op de kaart dat niet geheel kon worden geleverd. Noteer dat op de kaart erbij. Het was druk toen wij er aten, doordeweekse dag. Of wilden de meesten hun spaarkaarten nog inleveren? Hier en daar was de wachttijd lang en het dessert kwam dan weer snel. Bij het vragen om rode wijn, werd deze direct ingeschonken, zonder te informeren over mogelijkheden. Ik moest zelf naar de soort vragen. Was er maar één soort?? Ook wat meer aandacht voor 'ladies first' aan tafel. Over het bijbetalen voor een extra portie frites stappen we heen.