Over het restaurant EatCetera

Eten zoals eten is bedoeld

De eigenaren zijn dit restaurant begonnen vanuit de gedachte om eten te brengen zoals eten bedoeld is: puur, gezond en vooral erg lekker. Restaurant EatCetera staat voor service met een glimlach. De keukenbrigade zoekt de grondstoffen en ingrediënten zo dicht mogelijk bij huis. Schuif dus snel aan voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant EatCetera

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant EatCetera

Eellekker R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hadden een uitstekend keuzemenu en vooral een heel gezellige en servicegerichte gastvrouw die ons bediende. Netjes maar niet stijf, gevat en humoristisch! Susanne is een topper!!
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
In verband met een IENS-actie krijg je steeds drie keuzes uit drie gabgen. Heerlijke hert met vijgenchutney vooraf. Als hoofdgerecht de zeeduivel. Mooi opgemaakt en prima porties. Fijne ruime locatie zonder harde muziek, zodat je goed kunt praten. Bediening is hier altijd top.
Rudolf H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekend eten met veel smaak en vriendelijke bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geboekt via Tripadvisor/IENS met 50% korting. Daar was men niet enthousiast over. Wij wel.
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima gedaan voor de AH-actie: keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts: dat is heel wat beter dan de eerste keer dat EatCetera meedeed met de restaurantactie: dat was toen zo teleurstellend ( géén keuze en een bordje gewone sla als voorgerecht) dat we er sindsdien niet meer geweest zijn!
Dat zal nu zéker weer wèl gebeuren!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We maakten gebruik van het AH menu. Het voor- en nagerecht was weinig op aan te merken maar het hoofdgerecht t.w. scholfilet was zeer teleurstellen. De filet was droog , smakeloos en hard aan de randen. ik had gehoopt op een heerlijk in boter gebakken filetje maar deze filets waren ver van te voren gebakken en wellicht lang warmgehouden. Daarnaast Ingemaakte groenten en te bruin gebakken frites.
maacuplar C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Waren er al eens eerder geweest. Ook nu waren de ontvangst en bediening zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Het eten was zeer goed. Mooi opgemaakte borden. Het was niet overdreven veel net genoeg. De prijzen zijn gunstig.
De wachttijden waren kort maar goed. Niet te vlug achter elkaar.
De ambiance was strak. Vond het niet echt geweldig. Deed een beetje koud aan.
Er was geen muziek of zo. Heb het in ieder geval niet gehoord. Dus goed.
De prijzen zijn gunstig is ook een voordeel.
Waren er met vrienden doordat er geen lawaai was kan je rustig met elkaar oraten.
Voor herhaling vatbaar.
JC C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Genoten van de AH restaurantactie bij EatCetera. Ontzettend aardige bediening en goede keuze van de gerechten.Met name het hoofdgerecht werd mooi en verfijnd opgediend. Een plaatje om te zien en heerlijk van smaak. Verrassend: de gefrituurde slablaadjes. Leuk restaurant met wisselende kleuren van het licht.
kjschilstra .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Nu eens met een bon van AH ernaar toe, wat een feest, Niets beknibbelen op het gerecht, maar heerlike maaltijd, met vooraf voor mij een lekker Glutenvrij broodje. Ook het voorgerecht en hoofd en nagerecht waren aanpasbaar.
Klasse, we komen binnenkort weer. Zo bindt men klanten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij zijn erg tevreden het eten was erg lekker en het personeel was erg vriendelijk. En het zag er mooi uit van binnen. wie weet komen wij weer vaker met vriendelijke groeten van Rob de Bos en Martha de Bos ☺
hpottink .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit was erg lekker!
We werden vriendelijk ontvangen en hadden een mooie plek. Bediening goed en zeer aardig.
Voor herhaling vatbaar.
Henriëtte
Acca D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassende locatie. Lekker ruim opgezet interieur. Kon vrijuit praten zonder dat dit door anderen wordt gehoord. Vriendelijke bediening. Heerlijk relaxed gegeten. De gerechten waren heerlijk en goed verzorgd.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Het was via de site al duidelijk dat er met de AH actie keuze was uit een paar gerechten. Dus dat was volgens verwachting. De soort van gegrilde pannacotta vond ik heel lekker. Alles was ook mooi opgemaakt. In de druppels crème stonden soms kleine toefjes vers kruid, erg subtiel. de hoeveelheid friet in het grappige mandje was wat weinig maar kon bijbesteld worden. De gekookte groente waren lekker beetgaar. Wij hadden van te voren aangegeven dat wij daarna nog naar het theater gingen en daar hebben ze heel goed op geanticipeerd, dat was erg prettig. Wij hebben de voorstelling gehaald, ondanks dat wij zelf laat in het restaurant kwamen. Prima om nog eens te eten. Het vegetarische hoofdgerecht hebben wij niet gekozen, maar klonk wel interessant.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten. Aardige en goede bediening. Vanwege theaterbezoek om 20.30 uur in Junushof hadden we gevraagd om 20.00 uur klaar te zijn. Werd prima voor gezorgd, zonder dat we het idee kregen dat het gehaast moest gaan.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor ons was de avond in het verassing een verfrissende verademing. Prettig doch keurig personeel. Geen onnodige formaliteiten, maar wel als gast zeer welkom gevoeld. Eten heerlijk en mooi gepresenteerd! Prijs/ kwaliteit is gewoon meer dan goed. Wanneer we iets dichterbij zouden wonen zouden we beslist vaker gaan.

Jos & Ineke (Amersfoort)
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het etentje bij EatCetera heeft ons in alle opzichten verrast. Er is een duidelijke verbetering merkbaar met enige tijd geleden. Een goede kok die plezier heeft in zijn werk want de borden waren als kunstwerken opgemaakt.
De smaak uitstekend en de sfeer heel plezierig!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten smaakte prima; hoeveelheid was best minimaal. Zelfs na een 3-gangenmenu hadden we stiekem nog wel trek.
Het is een rustig restaurant waar je prima kunt bijpraten & kletsen. Echter de sfeer was teleurstellend en ik vond het geen gezellige ruimte om in te verblijven. In zin geheel wat stijf en oubollig.
hw L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
voorgerecht uitstekend en verrassend, nagerecht eenvoudig maar goed, hoofdgerecht scholfilet bleek geen filet te zijn maar te hard gebakken vis met graten. Op verzoek wel gefileerd maar kwaliteit na fileren door het te hard bakken zeer matig . groente was meer ter versiering dan om te eten.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Prettig en vriendelijk personeel. Locatie centraal met voldoende parkeerplek. Leuk concept van 3 gangen met goede prijs en ruim voldoende. Ook fijne vegetarische gerechten. Aanrader.
De tafel van Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, leuke kaart met vegetarische opties. Vriendelijk personeel, anticipeerde goed op de beperkte tijd. Prima plek.
Carin D.
Open restaurant met rustige indeling van de ruimte. Er is aandacht voor ons als klant. We hadden beperkte tijd en daar is goed rekening mee gehouden. Voorgerecht, vijgen gemarineerd en geitenkaas, zeer smakelijk echt een aanrader. Hoofdgerecht schol op mooi opgemaakt bord. In combinatie met de vriendelijke bediening zeker een aanrader.