EatCetera

Lawickse Allee 9 6701 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant EatCetera

Eten zoals eten is bedoeld

De eigenaren zijn dit restaurant begonnen vanuit de gedachte om eten te brengen zoals eten bedoeld is: puur, gezond en vooral erg lekker. Restaurant EatCetera staat voor service met een glimlach. De keukenbrigade zoekt de grondstoffen en ingrediënten zo dicht mogelijk bij huis. Schuif dus snel aan voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant EatCetera

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel geslaagd was dit etentje: vriendelijke en behulpzame bediening, 3 gangen mooi gepresenteerd en erg lekker, restaurant sfeer: heerlijk rustig, leuk met de meeste tafeltjes langs de brede glazen ramen met uitzicht naar buiten.
We komen zeker terug .
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prettige ontspannen ontvangst. Tafel was gereserveerd in een prettige hoek. Wachttijd tussen de gerechten was gevoelsmatig iets aan de lange kant. Bediening prettig niet overdreven, natuurlijk spontaan.
Monq .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH-voucher is het goed te doen, eten bij Eatcetera. AH menu bood beperkte keus en het reguliere menu met dezelfde gerechten is 5 euro goedkoper. Er stond een dessert op de kaart dat niet geheel kon worden geleverd. Noteer dat op de kaart erbij. Het was druk toen wij er aten, doordeweekse dag. Of wilden de meesten hun spaarkaarten nog inleveren? Hier en daar was de wachttijd lang en het dessert kwam dan weer snel. Bij het vragen om rode wijn, werd deze direct ingeschonken, zonder te informeren over mogelijkheden. Ik moest zelf naar de soort vragen. Was er maar één soort?? Ook wat meer aandacht voor 'ladies first' aan tafel. Over het bijbetalen voor een extra portie frites stappen we heen.
wilyroelofs .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten. Borden mooi opgemaakt en vlotte bediening. Klein minpuntje. Bij het uitserveren beginnen bij de dame en niet bij de heer.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bediening was wat chaotisch. Omschrijving dessert klopte niet met wat we kregen. Om kleine smeltchocola rondjes in de parfait brokken chocola te noemen, gaat 'n beetje ver.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgediend. Kom hier voor de tweede keer maar erg goed restaurant. Aan te bevelen. De stoelen zitten erg goed, ook wel fijn voor langer tafelen.
Inke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het duurde alleen erg lang voor de eerste gang en tussen de gangen in! Voor 3 gangen was ruim 2 1/2 uur nodig.
Het eten was redelijk, weinig en half warm, geven wij een krappe 7. Het dessert was prima, dat maakte het een beetje goed dat krijgt een dikke 8.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
1ste kennismaking goed bevallen qua eten. Beetje grote ruimte, gaat ten koste van de intimiteit.
Maar heel tevreden over alles
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij werden zeer hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht,de bediening was ook zeer netjes en beleefd,het 3 gangen diner was ook heerlijk,en het restaurant erg gezellig. Dank u wel!!!
ingridmjw .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met AH-voucher gebruik gemaakt van het 3-gangenmenu. Bij binnenkomst kregen we een lekker donker bruin broodje met roomboter en olie van het huis. Vooraf champignons in bierbeslag en rilette. Prima gerechten. Smaakvol opgemaakt. Hoofdgerecht: eendenborst met dadelcompote, pompoen en wortel. Smaakte prima, niet te droog. Frites en mayo erbij waren erg lekker. Wij zijn groente-eters en vonden de hoeveelheid groente aan de karige kant. Als toetje chocolade parfait en witte chocolademousse met cranberries. Beide erg lekker. Ook de merlot-malbec die we erbij dronken was erg goed van smaak. Gratis fles water erbij. We betaalden ruim 40 euro. voor deze heerlijke maaltijd.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
eten was redelijk maar wachttijden lang tussen de gangen. En personeel is drukker met hun mobiele telefoon dan met het inschenken van wijn.
Leuke sfeer en fijne stoelen,dat dan weer wel.
Wel gek dat er een groot verloop in personeel is, dat moet een reden hebben.
hschot .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben samen heerlijk gedineerd. We hadden keus uit speciaal AH spaarkaarten menu. En dat was genoeg keus. Het voorgerecht was smaakvol, leuk opgemaakt. Het hoofdgerecht leek weinig, maar al met al, was het zeker genoeg. Wel had er nog wat meer groenten bij gekund wat mij betreft. Het dessert was bijzonder lekker. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
David V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was vrij zout en dessert erg zoet. De bediening was vriendelijk, maar bij betaling wachtte hij nadrukkelijk op de fooi. Inrichting niet knus/gezellig, wel fijn qua geluidsniveau. Je kunt er goed met elkaar praten.
PAULI1958 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassend leuk en heerlijk menu met de AH-uit-eten-kaart, gulle glazen smaakvolle huiswijn. Warm gebakken broodje met olie en boter vooraf van het huis. Gezellige sfeer, zeer vriendelijk en correct personeel. Een aanrader.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eatcetera is een restaurant in een hotel. De menu's zijn erg lekker en goed samengesteld. De ontvangst en service is erg goed. Jammer is dat de toiletvoorziening in het hotelgedeelte zit en echt van mindere kwaliteit is. Maar het eten is er gezellig en erg goed.
A D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mijn partner en ik waren in deze gelegenheid met een kortingbon van Albert Heijn. Tot ons genoegen was er een prima keuzemenu opgesteld. De schotels van onze keuze waren zeer smakelijk en evenwichtig bereid en zagen er feestelijk uit. De rode huiswijn was ook zeker goed te noemen.
De bediening was gastvrij, vriendelijk en alert, maar het was dan ook niet overdreven druk in het restaurant, het was immers maandagavond. Het restaurant is gehuisvest in een enorme ruimte, de entourage ademt dan ook een sfeer van ruimte en rust uit die je in weinig restaurants meer tegenkomt. Bij het gaan zitten aan de keurig gedekte tafels hoef je niet bang te zijn de achterbuurman met zijn neus in zijn soep te duwen, ook voor het bedienend personeel moet dat een prettige bijkomstigheid zijn.

Wij waren erg goedkoop uit met de AH-bon, maar prijstechnisch zag de gewone kaart er ook prima uit, onze kennismaking met dit restaurant was al met al een aangename verassing.
H W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed samengesteld AH menu. Bediening vriendelijk en correct, bij ontvangst hadden de jassen wat ons betreft aangenomen en opgehangen moeten worden. Tussen de gerechten waren goede tussen poses.
Boven verwachting was het goed.
Louise A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zakelijk gebouw met toch persoonlijke benadering. Zeer adequate vriendelijke bediening. Jammer dat er slecht geluid van iets wat op muziek lijkt uit slechte boxjes komt; fijn dat dat niet hard stond (maar totaal onzinnig geluid).
ah-menu was gewoon erg lekker. We hadden graag deel van het toch lekkere dessert ingewisseld voor wat meer groenten bij roodbaars en eendenbout. Al met al hebben lekker gegeten in een goede sfeer.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Geen enkele negatieve opmerking te maken, integendeel, en dat op zich is al bijzonder. De bediening was perfect, eten zeer verzorgd en rekening viel niet tegen wat vaak wel zo is.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantie actie. Bij de ingang zagen wij dat een 3-gangen menu € 25,- kost maar wij betaalden € 29,50. Weliswaar hoefden we maar voor 1 persoon te betalen maar tocht vreemd dit prijsverschil. We hadden een keuzemenu. Het voorgerecht salade met champignons vond ik tegenvallen. Het was vooral heel veel sla. De wildrilette viel bij mijn man wel in de smaak. Het hoofgerecht met eend was goed en de roodbaarsfilet was iets te droog. De garnituur smaakte goed maar was niet erg veel. Het dessert zag er mooi uit maar was erg zoet. De pure chocoladebrokken waren op dus zaten er nu witte chocoladebrokken in. Dat had ik graag van te voren geweten want dan had ik het niet gekozen. Dat was dus een beetje jammer.
De bediening was heel vriendelijk.