EatCetera

Lawickse Allee 9 6701 AN Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant EatCetera

Eten zoals eten is bedoeld

De eigenaren zijn dit restaurant begonnen vanuit de gedachte om eten te brengen zoals eten bedoeld is: puur, gezond en vooral erg lekker. Restaurant EatCetera staat voor service met een glimlach. De keukenbrigade zoekt de grondstoffen en ingrediënten zo dicht mogelijk bij huis. Schuif dus snel aan voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant EatCetera

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
eten was redelijk maar wachttijden lang tussen de gangen. En personeel is drukker met hun mobiele telefoon dan met het inschenken van wijn.
Leuke sfeer en fijne stoelen,dat dan weer wel.
Wel gek dat er een groot verloop in personeel is, dat moet een reden hebben.
Hschot .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben samen heerlijk gedineerd. We hadden keus uit speciaal AH spaarkaarten menu. En dat was genoeg keus. Het voorgerecht was smaakvol, leuk opgemaakt. Het hoofdgerecht leek weinig, maar al met al, was het zeker genoeg. Wel had er nog wat meer groenten bij gekund wat mij betreft. Het dessert was bijzonder lekker. Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
David V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was vrij zout en dessert erg zoet. De bediening was vriendelijk, maar bij betaling wachtte hij nadrukkelijk op de fooi. Inrichting niet knus/gezellig, wel fijn qua geluidsniveau. Je kunt er goed met elkaar praten.
PAULI1958 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassend leuk en heerlijk menu met de AH-uit-eten-kaart, gulle glazen smaakvolle huiswijn. Warm gebakken broodje met olie en boter vooraf van het huis. Gezellige sfeer, zeer vriendelijk en correct personeel. Een aanrader.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eatcetera is een restaurant in een hotel. De menu's zijn erg lekker en goed samengesteld. De ontvangst en service is erg goed. Jammer is dat de toiletvoorziening in het hotelgedeelte zit en echt van mindere kwaliteit is. Maar het eten is er gezellig en erg goed.
A D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mijn partner en ik waren in deze gelegenheid met een kortingbon van Albert Heijn. Tot ons genoegen was er een prima keuzemenu opgesteld. De schotels van onze keuze waren zeer smakelijk en evenwichtig bereid en zagen er feestelijk uit. De rode huiswijn was ook zeker goed te noemen.
De bediening was gastvrij, vriendelijk en alert, maar het was dan ook niet overdreven druk in het restaurant, het was immers maandagavond. Het restaurant is gehuisvest in een enorme ruimte, de entourage ademt dan ook een sfeer van ruimte en rust uit die je in weinig restaurants meer tegenkomt. Bij het gaan zitten aan de keurig gedekte tafels hoef je niet bang te zijn de achterbuurman met zijn neus in zijn soep te duwen, ook voor het bedienend personeel moet dat een prettige bijkomstigheid zijn.

Wij waren erg goedkoop uit met de AH-bon, maar prijstechnisch zag de gewone kaart er ook prima uit, onze kennismaking met dit restaurant was al met al een aangename verassing.
H W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed samengesteld AH menu. Bediening vriendelijk en correct, bij ontvangst hadden de jassen wat ons betreft aangenomen en opgehangen moeten worden. Tussen de gerechten waren goede tussen poses.
Boven verwachting was het goed.
Louise A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zakelijk gebouw met toch persoonlijke benadering. Zeer adequate vriendelijke bediening. Jammer dat er slecht geluid van iets wat op muziek lijkt uit slechte boxjes komt; fijn dat dat niet hard stond (maar totaal onzinnig geluid).
ah-menu was gewoon erg lekker. We hadden graag deel van het toch lekkere dessert ingewisseld voor wat meer groenten bij roodbaars en eendenbout. Al met al hebben lekker gegeten in een goede sfeer.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Geen enkele negatieve opmerking te maken, integendeel, en dat op zich is al bijzonder. De bediening was perfect, eten zeer verzorgd en rekening viel niet tegen wat vaak wel zo is.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantie actie. Bij de ingang zagen wij dat een 3-gangen menu € 25,- kost maar wij betaalden € 29,50. Weliswaar hoefden we maar voor 1 persoon te betalen maar tocht vreemd dit prijsverschil. We hadden een keuzemenu. Het voorgerecht salade met champignons vond ik tegenvallen. Het was vooral heel veel sla. De wildrilette viel bij mijn man wel in de smaak. Het hoofgerecht met eend was goed en de roodbaarsfilet was iets te droog. De garnituur smaakte goed maar was niet erg veel. Het dessert zag er mooi uit maar was erg zoet. De pure chocoladebrokken waren op dus zaten er nu witte chocoladebrokken in. Dat had ik graag van te voren geweten want dan had ik het niet gekozen. Dat was dus een beetje jammer.
De bediening was heel vriendelijk.
Carleenvdanker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten. Alleen vonden wij de hoeveelheid groente erg karig. Een paar snippers bloemkool en een theelepel pastinaakpuree... Wel waren er originele keuzes gemaakt. Maar er had wat ons betreft wel een salade bij gemogen. Misschien uitbezuinigd vanwege de actie? Ik was hier voor het eerst, maar ga dit restaurant wel onthouden.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima! Frietje hadden iets warmer gekund, verder alles naar wens! Vriendelijke en attente bediening en gelukkig geen overheersende muziek.
!
Tvanderstroom .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
goed en gezellig gegeten; alleen de wachttijden tussen de (3) gangen was voor ons te lang; na het bestellen van onze keus (voor beide dezelfde gerechten) duurde het een half uur voordat de eerste gang geserveerd werd; daarna waren de tussentijden iets korter; totaal waren we 2 uur binnen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vorige week geweest met de AH restaurantactie. Vreemd dat het maandmenu €25 kost, maar €29,50 wanneer je met de AH actie eet. Dat terwijl er voor de AH actie een kleinere kaart is (met gerechten van de normale kaart). Niet zo netjes.
Voorgerecht was erg lekker, hoofdgerecht klonk op de kaart veelbelovender dan het uiteindelijk was op het bord, dessert leuk maar erg zoet.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gereserveerde tafel was niet gereed bij aankomst. Tijdens het wachten aan de leestafel werd ons geen drankje aangeboden. Toen we aan tafel zaten duurde het allemaal erg lang. We hadden om 19.00 gereserveerd en kregen om 20.45 uur ons hoofdgerecht. Helaas was onze fles wijn toen al op, en de vis (roodbaars) was erg droog.
Een gratis glas wijn of koffie na het eten was een leuke geste geweest. Wij gaan hier niet meer heen.
Cally D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij waren hier met de AlbertHeijnkaart en het was prima voor ons omdat we lekker vonden wat we konden krijgen.
Mijn metgezel houdt niet van paddestoelen en zou een probleem gehad hebben als hij vegetariër was geweest zoals ik. Ik ben wel benieuwd hoe of een eventueel probleem zou zijn opgelost; maar dat deed zich nu niet voor.
Hugovermaas .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk rustig en gezellig gegeten, niet te veel maar van goede kwaliteit. Ontvangst en service is zeer goed. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.
Wcs.schouten .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Echt een avondje uit!! Correcte en vriendelijke bediening, die goed begrijpen het je naar de zin te maken.
Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten en méér dan voldoende!
De €29 voor 2 personen van de AH actie meer dan waard.
Jshoornstra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Eatcetera heeft een heel prettige persoonlijke benadering, alert en responsief. De opzet is ruim, je kunt er prima parkeren. Voorgerechten zijn aan de ruime kant, maar de hoofdgerechten zijn niet overdadig zodat het goed uitkomt. Het is erg fijn om hier te komen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Keurig verzorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gunstig gelegen. Goed en attent personeel. Lekker gegeten, echt een aanrader!