EatCetera

Lawickse Allee 9 6701 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant EatCetera

Eten zoals eten is bedoeld

De eigenaren zijn dit restaurant begonnen vanuit de gedachte om eten te brengen zoals eten bedoeld is: puur, gezond en vooral erg lekker. Restaurant EatCetera staat voor service met een glimlach. De keukenbrigade zoekt de grondstoffen en ingrediënten zo dicht mogelijk bij huis. Schuif dus snel aan voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant EatCetera

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant EatCetera

n.zwieten8 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben lekker gegeten.
Het was een kleine maaltijd.
Wij hadden aan een driegangen menu precies genoeg.
De cheesecake is erg machtig.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Eatcetera !!
Wij hadden ook niet anders verwacht, want wij komen er vaker.
Het eten smaakte voortreffelijk en de bediening was vriendelijk.
Wij werden herkend en vriendelijk welkom geheten !!
In een woord : uitstekend !!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten, de gerechten werden ook fraai opgediend. Alleen de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht van een uur was veel te lang.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was prima, niet goed, niet slecht, maar de wachttijden waren onacceptabel. 7 tafels bezet, maar tussen de gangen een wacht tijd van 45min-60 min. Zelfs het desert, toen nog maar 1 andere tafel bezet was, duurde 15 min. Desert was ijs!
Th. P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kasper H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is ons zeer goed bevallen. We hebben hier al een paar keer eerder gegeten. Mooie, goed bereide gerechten, voor een prima prijs. We komen zeker weer terug in de toekomst.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk en ontspannen genoten van de gerechten. De gerechten zijn verrassend opgemaakt en erg lekker. De bediening was prettig; vriendelijk en voelde goed aan wanneer het tijd was voor de volgende gang. Hier kom ik zeker terug!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goede bediening, werd wel eerst gereserveerd gereageerd toen we zeiden dat we met de AH actie hadden geserveerd. Keuzemenu met keuze uit elke keer 2 gerechten. Geen royale porties, maar voor ons (2 vrouwen) prima. De - oudere - studenten die in het studenthotel verblijven maken af en toe ook gebruik van dit restaurant. Geeft wat gezellige roering.
Ik ga ook zonder actie nog een keer terug om van de echte kaart te proeven (3-gangen €25).
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima eten en niet 13 in een dozijn. Originele gerechten en ook nog lekkere en hete koffie in een mooie omgeving. Vriendelijke bediening!
annesprakel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Voortreffelijke smaak, ruime porties.
Matige bediening die niet vroegen of alles naar wens was, wijn bijschonken of vroegen of we nog iets te drinken wouden.
R. H. G. D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Sfeer goed. Keuken goed. Bediening goed. wat wil je nog meer.
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat ik erg waardeerde is dat de gerechten anders waren, origineel. Wat ik minder waardeerde is dat de prijs/kwaliteitsverhouding van het vegetarische menu niet goed was: ik had nauwelijks genoeg. Het eten was wel lekker, maar niet zo bijzonder dat het de prijs rechtvaardigde. Mijn man had geen vegetarisch menu en had wel genoeg. Het verschil in het voorgerecht was enorm: ik was bewust heel langzaam aan het eten en had toch snel alles op, terwijl mijn man in behoorlijk tempo at en toen ik klaar was nog de helft over had. Als die verhouding beter zou zijn zou het cijfer en de ervaring ook beter geweest zijn.
Marius S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker gegeten in een prettige omgeving. De prijs viel alleszins mee.
heidi_kelderman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, echter niet van het AH menu. Het aangeboden AH menu was zeer beperkt en met weinig aantrekkende gerechten, een andere menu dan vermeld op de website bij het maken van de reservering. Vorig jaar hier hetzelfde gehad bij het AH menu. Je krijgt een ander menu aangeboden dan bij de reservering staat vermeld. Ik ben dus van mening dat ze het menu van de reservering als lokkertje gebruiken. De gerechten die we dus a 'la carte hebben besteld waren goed.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het voorgerecht, vitello tonato, was heerlijk. Mooie portie. We hadden ons erg verheugd op de daurade als hoofdgerecht, maar stond niet meer op de menukaart. In plaats daarvan scholfilets. Dat bleek een aangesneden schol te zijn, waarvan de filets van de ene kant verwijderd waren en ik tegen een graat aankeek met nog heel weinig visvlees. Zoiets heb ik nog nooit gezien. Omdat ik me op filets (zonder graat ) verheugd had heb ik het bord teruggegeven en kreeg ik drie kleine stukjes rode mulfilet. Het nagerecht wasknijper oké, maar ik heb stellig de indruk gekregen, dat er met het AH-menu voor € 29,50 n.b. Gesjoemeld werd. De reguliere menu's met Heel Veel keus waren € 25.-- Rara hoe kan dat????
Hedi J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was echt superlekker en zag er heel mooi uit. Het duurde alleen belachelijk lang voordat we wat te eten kregen. We moesten na lang wachten zelf om de kaart vragen en om een lepel bij de soep. Extra frietjes (niet kosteloos) kwamen pas nadat ze de borden van het hoofdgerecht hadden opgehaald (3kwartier op gewacht!). Uiteindelijk ruim 4 uur gedaan over een driegangen menu en dat was zeker voor de kinderen een te lange zit. Het is dat het eten echt goed is, want van de, verder overigens wel vriendelijke, bediening moeten ze het niet hebben.
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gedateerd gebouw met weinig sfeer, daarentegen heerlijk eten, prachtig gepresenteerd en gezellige bediening.voldoende keuze uit verschillende categoriën, prijs/kwaliteitverhouding goed.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker gegeten. We hebben, zonder overleg, allemaal dezelfde gerechten genomen. Vitello was heerlijk, de schol precies goed gebakken en lekker vers van smaak en het dessert coupe Romanov was overheerlijk vooral ook door de in drank gewelde pruimen die er door zaten. Kortom dit keer hebben we weer echt genoten. Houden zo!
fmburggraaf1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gerechten waren smakelijk en mooi geserveerd. Het kommentaar dat we hebben is dat de portie groente wat aan de kleine kant was. We moesten wel een poosje wachten omdat er een familiegroep eerst aan de beurt was. Een jonge bedienster had nog niet de "juiste" uitdrukkingen tegenover haar gasten. Was wel vriendelijk.
edenthea .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de aparte ingrediënten die gebruikt werden, Het was voor ons af en toe raden wat het was maar dat maakte het wel leuk. We hebben wat ideeën op gedaan om eens gaan uit te proberen.