Eataliano

Josef Israelslaan 1 6813 Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eataliano

Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We komen hier regelmatig. Meestal afhalen (lekkere pizza). De ijsjes zijn ook heerlijk, jammer dat de zomer voorbij is! Een tijdje geleden hebben we hier gegeten met/na het kinderfeestje van mijn dochter. Zo flexibel en gemakkelijk! Er kwamen 3 grote pizza's op tafel, ieder kreeg een bordje en kon nemen wat hij wilde.
Muxima .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Hier afgelopen zomer 2 x een overheerlijk ijsje gegeten en afgelopen weekend ook de pizza's geprobeerd. Zeker niet teleurgesteld, zowel de calzone shoarma, de quatro formaggi en de margarita-pizza's waren allemaal even lekker! Bediening was ondanks de drukte vlot en heel (kind)vriendelijk, de prijzen zijn heel schappelijk en tot slot nog dat superlekkere ijs voor niks als je er hebt gegeten. Bedankt Eataliano: we wonen helaas niet echt in de buurt maar komen gauw weer terug!
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Wij waren hier op maandagavond, erg rustig, heerlijke pasta's gegeten met een fantastische witte wijn en als toetje een gratis Italiaans ijsje naar keuze. Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit zeker in orde, een aanrader, wij komen zeker terug.
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Onlangs is de hele zaak vernieuwd. Het betreft een Italiaans restaurant waar je ook af kunt halen of laten bezorgen. Zonder te reserveren was er op zondag avond nauwelijks plaats. De pizza's en een aantal Italiaanse gerechten zijn lekker van smaak en de hoeveelheden zijn groot. Zeker voor de prijs, die niet heel hoog is. Leuke bediening. Voor de wijk een aanwinst! Lekker eten om de hoek voor een goede prijs.