Eat Your Heart Out

Jacob van Lennepkade 410A 1053 NN Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eat Your Heart Out

Flora B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Alleen op dinsdagen kan er aangeschoven worden aan de lange eettafel in deze kookstudio. Goede entourage en een gemoedelijke sfeer dragen bij aan een gezellige avond. De eigenaren lopen gezellig in de rondte en je kan rustig een kijkje nemen in de open keuken. Alles is ongedwongen, net als het eten. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten met een prima glas wijn. Prijzen meer dan oke. Al met al een hele goede invulling voor de dinsdagavond.
Rudi01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Van de week met een grote groep gegeten wij Eat Your Heart Out. De bediening gaf ons echt het gevoel dat wij helemaal welkom waren en het eten was heel lekker. Wij kregen als hoofdgerecht kalfsworstjes die precies goed gebakken waren en heerlijke rougetjes en volop groente en aardappelgarnituur. Wij hebben echt genoten. Dank daarvoor.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Afgelopen week met een grote groep in Eat Your Heart Out gegeten. Een lastige klus om een zodanig gezelschap te bedienen en qua timing is dat uitstekend gelukt. Wat ik alleen erg jammer vond was de kwaliteit van het eten. Deze was niet voldoende. Het voorgerecht bestond uit een aantal kleine hapjes, die sec lekker smaakten, als combinatie paste een en ander niet bij elkaar. En dan paté die vermoedelijk uit een verpakking getrokken is, dat is erg jammer. Het hoofdgerecht bestond uit runderworstjes in rode wijn en een rode mul (of achtige vis). De worstjes waren doorbakken en de vis zat (in ieder geval in mijn geval) nog vol met schubben wat het eten er van niet speciaal tot een feest maakte. Het toetje, broni smaakte prima. Eea werd geserveerd met peen prima wijn die helaas erg lauw was. De rode wijn daarentegen was echt prima! Wat ik jammer vond was dat het personeel ons niet het gevoel gaven dat we welkom waren, ik vind dit restaurant derhalve geen aanrader.
Jarno T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2014
Afgelopen dinsdag hier voortreffelijk gegeten. Chefs dish, vlees, vis of vegetarisch zijn allen heerlijk. Comfort food zoals het hoort. Dessert waren ook heerlijk
Gezellig dineren aan een lange tafel met de andere gasten. Prijs kwaliteit is top. Kortom een must do.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
gisteren bij Eat your heart out gegeten alleen op dinsdag open een grote lange tafel waar iedereen aanzit
heerlijk brood op tafel met parmezaanse boter,kannetje water
geen voorgerecht(beetje zonde) hoofdgerecht keuze uit vis vlees of vegetarisch
wij kozen voor kip in een heerlijke pikante saus met mooie salade erbij het was verrukkelijk na Crè­me brûlée met honing ijs mooie combinatie.de porties waren goed afgemeten
zowel de witte (sauvignon blanc ) als rode (malbec) wijn niet bijzonder maar wel lekker bij de geboden gerechten
de prijs /kwaliteit is uitstekend 12,50 voor hoofdgerecht 3,50 voor nagerecht waar vind je dit nog
de bediening is heel aangenaam je voelt je meteen thuis .de inrichting simpel maar heel leuk kijken in de keuken gesprekjes met andere gasten..
al met al als buurtrestaurant meer dan geslaagd ze zien ons zeker terug