Eat Mode

• ...
31-203300806

Over restaurant Eat Mode

Eigentijds genieten op de Zeedijk

Eat Mode is een eigentijds restaurant op de Amsterdamse Zeedijk. Op de menukaart staan lekkere en gezonde gerechten zoals tempura-udonsoep en pekingeendsalade met Thaise korianderdressing. Maar ook voor dagverse sushi ga je naar Eat Mode. Er is hier ook een juice corner te vinden, waar ze heerlijke sapjes voor je bereiden om de maaltijd te complementeren.

Meer informatie over restaurant Eat Mode

• Airconditioning
7,2
6,9
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Ik begrijp niet goed dat sommige recensenten een wijnkoeler verwachten in deze eettent. Hint: de tafels en stoelen zitten aan de grond vast, zoals in een snackbar (echt een no-go overigens, ik zat tussen de tafel en de muur geklemd daardoor). Voor een snackbar is het overigens best gezellig, met warm licht. De bediendes waren niet superscherp, maar ik vond ze wel authentiek en vriendelijk, niks mis mee. Wij aten de gyoza (prima), de vietnamese rijstvelrolletjes (minder, smaakte een beetje naar koelkast), de viskoekjes (beetje gummyachtig, maar wel oké), de tempura met garnaal (prima, droog gefrituurd) en de Chinese bami met groente en kip (simpel, maar lekker). Inclusief drank waren we 45 euro kwijt, echt een goede prijs voor wat je krijgt.
Newbeatle87 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gisteren hebben we bij Eat Mode gegeten.
De gebakken rijst and tempura waren smakeloos.
En de service was erg slecht.
De kok weet niet hoe te koken Japanse eten.
Dit restaurant is niet een echte Japanse restaurant maar een Chinese restaurant.
We hebben nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant.
Waste of money.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hadden zin in pannenkoekjes met eend en hoi-sin, maar we wilden niet te veel geld uitgeven, dan kom je al snel in de buurt van de Zeedijk.
Eat Mode zag er redelijk netjes en iets sfeervoller uit dan de soortgelijke restaurants in de buurt.
We konden hier meteen terecht. De kaart heeft zowel Chinese, thaise als Japanse gerechten.
Wij kozen voor de Dim Sum-achtige gerechten De pannenkoekjes met eend waren redelijk, er werd wel heel karig met de hoi-sin omgegaan, dat was wel jammer (dit gold ook voor de soft buns met eend en hoi-sin).
De mini-loempias waren prima (ik ga niet uit van homemade overigens)'. De spicy varkensnek was gortdroog en totaal niet spicy. Dit werd, toen we aangaven dat het echt niet lekker was, van de rekening gehaald.
De bediening was vriendelijk maar niet echt oplettend (er was ook een gerecht besteld wat nooit is aangekomen, gelukkig stond het ook niet op de rekening), we moesten vragen of ze de tafel wilden afruimen, de fles wijn werd op tafel gekwakt, we mochten het zelf open maken (ook geen koeler) kennelijk.
Het vervelende is wel dat de dames van de bediening het wel goed probeerde/bedoelde volgens mij, maar het kwam echt niet van de grond.

Het is echter niet duur, we waren incl een fles wijn totaal € 63,- kwijt voor 2 personen.
Eat Mode is geen toptent, ik denk dat ik er niet snel nog eens kom. Er zijn betere soortgelijke zaken in de buurt.
Yordi B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ontvangst was oke, verder mochten we gelukkig een zelf een tafeltje uitzoeken.
We gingen bij het raam zitten en bestelde gelijk een cola en een ijsthee.
We kregen snel de kaart. Aangezien ze een nieuwe kaart hadden sinds kort kon de gastvrouw ons niet goed op weg helpen met de gerechten. Uiteindelijk hadden we voor de loempia's gekozen en beide voor beef noudles.
Het duurde vrij lang, zo'n 30 minuten voordat het voorgeschoteld werd.
Doordat de chef een fout gemaakt had, had ik als eerste mijn bord, 5 minuten later kreeg mijn partner pas zijn eten.
Het eten smaakte wel oke... We hebben betaald en zijn zelf uit het restaurant gelopen. Dit is echt een restaurant waar je snel en goedkoop zonder te veel poes pas kunt eten, waar je daarna ook snel weer weg wilt. Het is geen na tafel restaurant! Wij zullen hier niet snel meer terug komen. De gastvrouw toonde niet echt aan of ze het wel of niet leuk had daar. Nogmaals om
snel en goedkoop te eten is prima!
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Een lekkere en modern ogende aziaat op de zeedijk. Je kunt hier lekkere aziatische gerechten eten voor weinig geld. Het personeel is vriendelijk en aardig. Verwacht geen culinair hoogstaande bediening maar dat hoor ook bij de prijs. Decor is ok, modern aziatisch en voor een snelle hap.
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Alles is hier prima. Ik begrijp de teleurstelling na hoge verwachtingen hierboven niet echt. Het is niet zo zeer een restaurant, het is meer een soort Aziatisch eetcafe. En daar zijn de prijzen ook naar, lekker goedkoop. Gebakken rijst, sushi, soepje; je slaat er niet stijl van achterover maar lekker is het wel. Perfect voor als je even snel wilt eten!
Annabrandjes .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het eten was prima, we aten Zoetzure garnalen en Zalm .De gerechten werden geserveerd ,met rijst en een fijne salade "Heerlijk" de smaak erg lekker aziatisch. we namen een toetje en vonden gebakken banaan iets te zwaar na het diner,dus namen we ijs. Dat was een kartonnen bakje " Ben & Jerry ijs. paste niet bij het lekere aziatische voedsel, en dat kleine bakje was 3 euro ,iets te duur. De bediening was goed,en vriendelijk. Het restaurant, mag iets warmer wij vonden het wat kaal en iets te modern voor aziatisch .
Enfin, we hadden een leuke avond.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Overheerlijk gegeten bij Eatmode. Heerlijke gyoza erg goed gevuld en van een uitmuntende smaak. De hoofdgerechten entrecote en lendebiefrolletjes waren erg lekker. Goede kwaliteit. Een restaurant om terug te komen.
Leuke strakke inrichting en uiterst vriendelijke bediening.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
als je van aziatisch eten houdt, dan moet je zeker eens hierheen. Het is wat rommelig, het eten is goed genoeg, en het decor is best aardig, en je zit recht tegenover de Bhoedistische tempel, op de Zeedijk, in Chinatown. Dat geeft al een atmospheer. Een lekkere snelle hap, van allerlei komaf: Chinees, Japans, Thais.
Feyona V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Dat dit mogelijk is. Ik ben hier speciaal naartoe gegaan om de befaamde ramenburger te eten en het was een ramp. het begon al bij binnenkomst; het personeel kijkt ons niet aan als we naar binnen lopen dus we kiezen zelf maar een tafeltje. De communicatie met het personeel verliep erg moeizaam. na 3 keer uitleggen was eindelijk duidelijk dat we de ramburger wouden eten. We hebben hier letterlijk 55 minuten op moeten wachten en ik wou dat het nooit was gekomen. Een simpele kant en klare burger waar NIKS mee gedaan was, ongelooflijk smerige noodles die helemaal niet krokant waren (wat de bedeoling is van een ramenburger) maar smaakloos en veel te lang gekookt, totaal geen bite. Vervolgens waren hier vieze sauzen bij geserveerd, deed me verdacht veel aan de kant en klare varianten denken . bovendien..het is een aziatische burger: niemand zit dan te wachten op ketchup en mayo en en een plak rubberen kaas. En tot slot, de friet smaakte naar een hap vet, helemaal doorweekt. Het personeel maakte het niet goed; geen excuses dat ze ons zo lang hebben laten wachten, geen gratis drankje, niks.
Antje54 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Gisteren bij Eat Mode gegeten. De Misosoep was veel te zout en te grof. De gebakken rijst met kip was smakeloos. De bediening was snel maar onpersoonlijk.
Kortom: ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant.
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Ik ben hier al meerdere malen geweest en ben erg enthousiast over Eat Mode.
Het eten is erg goed, mijn favoriete gerecht is de Seafood Udon Noodlesoup. Ik vind het ook leuk dat je kan kiezen tussen gerechten uit verschillende Aziatische keukens zoals Vietnamees, Japans en Thais. Het decor is eenvoudig, maar heeft zeker wel een Aziatische uitstraling. De bediening is vriendelijk. Het eten is niet duur, het valt zeker aan te raden!
Sinderella .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Al een paar keer gegeten, omdat ik de spicy thaise soep zo lekker vind! Het eten en de prijs is zeker goed! Vrij veel keus.. De bediening is vlot maar ook erg rustig, een chineze jongen was wel erg behulpzaam maar laatst ook personeel wat verveeld met mobiel zat te spelen..Het decor was schoon en fris maar vrij simpel een leuk bloemetje zou de boel op kunnen vrolijken! Verder ideaal voor studenten of reizigers! Ik kom er snel weee
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Voor snelle sushi en andere Aziatische gerechten ben je hier goed. Het restaurant is zeer modern ingericht en dat is wel weer eens wat anders dan alle 'authentieke' restaurantjes op de Zeedijk. Een hele goede kwaliteit/prijsverhouding. Tevens is de bediening erg vlot en vriendelijke.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
vooraf de sushi combinatie, opmerkelijk grote sushi's met veel rijst, maar ook rijkelijk gevuld/belegd, prima wasabi, gember zozo..
hoofdgerechten partner udon noodle soep met beef, zeewier enz, zelf (gebakken) udon noodle seafood, beiden wederom rijkelijk gevuld+wel lekker, zij het niet zonder de standaard sojasaus+japanse sambal op tafel erdoor.. goedkoop, dus prijs/kwaliteit prima, maar minpunt zgn. gebakken udon noodle was dus echt niet gebakken (en daar had ik nou net zo'n zin in..)
bediening oke, inrichting sober (wel leuk plekje bij het raam zeedijk levendigheid filmisch voorbij zien flitsend..)