Eat & Meet

31-334320969

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Eat & Meet

Een mooie ontmoetingsplek waar het goed toeven en eten is. Een menukaart die bol staat van bijzondere gerechten gemaakt van biologische streekproducten. ’s Morgens kun je hier al op tijd een lekkere kop koffie met gebak bestellen en de lunch is één groot broodjesfeest. De gerechten op de kaart zijn stuk voor stuk culinaire meester-werkjes. Mooi om te zien en een smakelijke bite in je mond. Lekker eten in een ongedwongen sfeer met elke keer weer iets nieuws om te proeven.

Meer informatie over restaurant Eat & Meet

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eat & Meet

Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ik lunch hier geregeld en elke keer ben ik weer aangenaam verrast door zowel het lekkere eten als de heel attente en sympathieke bediening. Prijs kwaliteit is op orde en het is er gewoon heel fijn vertoeven!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
De salades van eat & meet zijn erg Amazing en niet te overtreffen. De salade kip maar vooral de salade entrecote is echt Great en de Service altijd Top. Het is by far de beste salade van Leusden en een aanrader!!!!
Daman66 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Een kok/eigenaar die nog plezier in zijn werk heeft. Dat zie je en dat proef je. Voor een schappelijke prijs eet je hier met een verfijning waar je doorgaans veel meer voor betaalt. Een vriendelijke bediening die je thuis doet voelen en een uitgebreide toelichting op de menukaart kan geven.
Dit restaurant verdient meer erkenning.
M S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
We hebben hier meerdere keren gelunchd. Altijd lekker, vers en vaak ieys origineels buiten de kaart om.
Bediening heel attent, netjes en snel.