Eat Company

Dagelijkse Groenmarkt 23 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eat Company

Roelandt .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Zeer teleurstellende ervaring. Niet duidelijk dat aan de bar moet worden besteld, maar personeel op paar meter afstand nam ook niet de moeite ons dat aan the geven. Aan de bar gekomen bleven zij ook nog eens enige tijd met de rug naar mij toe staan. Aan Nederlands wordt niet gedaan in deze zaak: de bediening doet ook geen enkele moeite ook maar 1 woord nederlands te spreken en ook de menukaart is geheel in het Engels. Een enkel woord " i don't speak dutch" zou alles beter verteerbaar maken. Maar hier krijg je het gevoel dat jij je maar moet aanpassen.
Dan het eten. Van het ruime "aanbod" aan soepen is er maar 1 beschikbaar. Het broodje is zo uitgedroogd dat het eigenlijk niet te eten is. En al gaat de hele muurbeschildering over de specialiteit "avocado's" : die zijn vandaag niet beschikbaar.
Het interieur is best leuk, maar de vazen met grind en daarin weggesmolten kaarsen, illustreren het gebrek aan aandacht dat deze hele zaak uitstraalt. Hier komen wij dus nooit meer.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Leuke lunchspot in het centrum. Het was mij op het eerste instantie niet duidelijk dat je aan de bar moet bestellen, maar eenmaal besteld, kreeg ik snel mijn bestelling geserveerd. De serveersters zijn vriendelijk ondanks de drukte.
Ik had de salade kip met mango. Het smaakte heerlijk en het was een royale portie gegarneerd met tomaatjes, komkommer en gemengde noten. Los erbij een kuipje honing/mosterddressing.
En dit alles voor maar 5,95!
Voor herhaling vatbaar :)
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Genoten van een heerlijke bagel en broodje, ruime keuze uit ingrediënten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Bediening vriendelijk, wat een hele kunst is als je je een weg moet banen door wachtende/bestellende mensen en langs tafels met krukjes, waar je makkelijk over kunt vallen met je dienblad vol eten en drinken. Eten doe je hier met je handen, maar daar smaken de broodjes niet minder om.