Eat at Jo's

31-206383336

Meer informatie over restaurant Eat at Jo's

Selma E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met 5 personen gegeten bij Eat at Jo's wat ons zeer goed bevallen is. Prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Bediening vriendelijk en ongedwongen. En het eten is heel lekker!! Vegetariërs en veganisten hebben net zoveel lekkere keuze als vleeseters. De burrito is heerlijk en goed pittig; De spinaziepie is een toppertje; het lamsvlees is mals en lekker gekruid; de karbonade en de rundersteak zijn prima. Niets op aan te merken. De porties zijn behoorlijk groot en daarbij komen heerlijke krokant gebakken aardappeltjes, groente met bite (precies goed) en gemengde salade. De (Amerikaanse) kokkin kwam even een praatje maken, joviaal en vriendelijk! Voor bierliefhebbers een uitgebreide bierkaart. En als toetje mag je de home-made cheesecake niet laten liggen!!
Kortom een uitstekend restaurantje voor als je gewoon lekker wilt eten voor niet te veel geld en niet op zoek bent naar een bijzondere ambiance. (Perfect voor vlak voor een voorstelling in één van de schouwburgen in de buurt).
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Voor een kleine hap zijn we met zijn vijven wezen eten bij Eat at Jo's. Nadat wij de serveerster verteld hadden onze keuze nog niet gemaakt te hebben, konden we nooit meer haar aandacht krijgen. Dus zijn we zelf maar op de serveerster afgestapt. Oke, wij waren aan de late kant, zo rond een uurtje of 8, maar het is wel heel jammer als je eerste 3 keuzes alle 3 niet meer voorradig zijn. Vervolgens hadden we allemaal maar het zelfde besteld omdat ze zeker wist dat ze dat nog wel hadden. Een tajine gerecht van gestoofd vlees, rijst en doperwten. Het gerecht had kraak noch smaak. De zaak ziet er gezellig uit en is natuurlijk gevestigd in het hartje van de stad. Mijn advies is sla eten bij Eat at Jo's over en kies één van de vele andere zaken hier in de buurt.
Pingwynn .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Eat at Jo's, -Gevestigd in/onderdeel van De Melkweg. Dit heeft voor een restaurant met zoveel eigen identiteit zowel voor- als nadelen. Ik eet hier regelmatig & ben fan, eerst maar even nadelen uit de weg: Tot voor kort werd ruimte NA sluitingstijd door MW gebruikt als "rookruimte" voor publiek dansavonden in de weekends..; Dit is Niet meer het geval & dus letterlijk&figuurlijk een "opluchting" . Er kan niet gereserveerd worden. Dit heeft te maken met een bijkomende primaire functie v/h restaurant, nl het verzorgen van diner voor optredende artiesten in de Melkweg. (Soms maar een singer-songwriter, soms 18-koppige salsa band met aanhang-) Zie dit echter ook als voordeel ; Kan zomaar zijn, dat je opeens naast "Beroemdheid" zit-) Affijn, het eten; Menu wisselt dagelijks, maar altijd keuze tussen min. 3 gerechten met vlees en 3 vegetarische gerechten, waarvan vaak 1 vegan!. Ben zelf vegetarier, maar heb me laten vertellen, dat vooral typische USA gerechten (Herkomst eigenaars/chefs) als "Sloppy Jo's", "Meatloaf" etc. de vlees-etende medemens doen bekoren. Zelf ga ik voor de vaste topper "Spinach pie" alsmede regelmatig terugkerende "Southwestern vega chilli". -Verder is het altijd goed, met standaard side-gestoofde groenten en keuze tussen rijst, gebakken aardappels of aardappelpuree bij het hoofdgerecht. Al met al dus goed eten in "ambiance" die toch "internationaal/Amsterdams" vrij uniek is.....
Fleur O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Een van de best bewaarde geheimen rondom het Leidseplein. Dit is een plek waar je écht eten krijgt, in plaats van de €5-pizzas in dit toeristische stukje Amsterdam. Het eten is puur, vers en lekker, vooral de vegetarische en veganistische gerechten zijn echte aanraders. Elke dag komen er nieuwe gerechten bij zodat de kaart nooit twee dagen hetzelfde is. De Amerikaanse eigenaars zijn vriendelijk en betrokken, en ze zorgen voor Amerikaanse porties. Tegenover De la Mar theater, zeer geschikt om voor de voorstelling een hapje te eten.

Kijk vooral ook even in de vitrine of er verse cheesecake staat. Huisgemaakt en zo lekker dat je er voor terug komt!
Roos10 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Enige tijd geleden alweer goed gegeten bij Eat at Jo's. Ze hebben vind ik een vrij goede vegetarische (en zelfs veganistische) kaart, wat ik als vegetarier natuurlijk fijn vind. Mijn keus viel op een vegetarische artisjok met geitenkaas quiche, een van de meest lekkere quiches die ik ooit heb geproefd! Mijn vriend nam de burrito met kip. Allebei bijzonder lekker en ook zeker voldoende, alleen hadden de sausjes bij de burrito (guacamole en creme fraiche) wat meer gemogen. Enige minpunt, de gekookte groenten bij de maaltijd zijn wat flauw van smaak. Ook ziet de inrichting er een tikje shabby uit, bijvoorbeeld veel rookgaten op de tafels omdat het restaurant in de avond dienst doet als rookhok voor de Melkweg.
Als laatste vonden we de sfeer bijzonder hartelijk. De medewerkers waren beleeft en vriendelijk en het (Amerikaanse) stel dat eigenaar is van de zaak kwam nog een tijdje een praatje met ons maken, erg leuke en grappige mensen. Wel een tikje erg Amerikaans (sóó nice to meet you darling!!), maar dat is juist ook we weer grappig. ;) Met een goed gevoel konden we daarna (op tijd) naar de voorstelling aan de overkant!