Easy Dinner

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteravond met het gezin geweest, maar nooit meer! Héél lang wachten op het eten (waarschijnlijk vanwege personeels tekort). Personeel wat tig keer langs loopt, maar geen lege borden en glazen meeneemt (zelfs niet als ze een drankje komen brengen). Dan staan ze ineens met 2 gerechten klaar....reactie: "Ooh er staat nog allemaal vaat op tafel! Maarja ik ben eigenlijk van het buitenterras". Tja als dat je taak niet is, zou ik het zéker niet doen ???? Uiteindelijk toen we het dessert kregen, maar meteen de koffie besteld, dan kwam die tenminste op tijd ???? en tijdens de koffie maar meteen de rekening ???? maar die kwam niet....dan maar zelf naar de kassa. Oké het kan voorkomen dat je een keer te weinig personeel hebt, maar van geen enkele kant excuses!
Denk dat deze avond voor veel mensen een slechte herinnering heeft achtergelaten ???? jammer!
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eerste zeer positieve kennismaking! Vriendelijke bediening met een lach, hebben als lunch een maaltijdsalade en een broodje carpaccio besteld en waren bijzonder aangenaam verrast. Ruim voldoende, mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk. Dit samen met het heerlijke terras aan het water waar voldoende gebeurt met de langsvarende boten maken dit wat ons betreft een plek om vaker naar terug te gaan. Chapeau!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
De naam doet vermoeden dat het een verkapte cafetaria of een la Place is, maar niets is minder waar. Een collega ging met pensioen en komt zelf graag bij Easy Dinner en wilde het graag hier vieren. We waren met ongeveer 18 personen, de ontvangst was chaotisch omdat we rond de bar moesten staan. Hierdoor blokkeerden we de bediening die vanuit de keuken naar het restaurantgedeelte moeten. Ook stond er niemand achter de bar of kwam naar je toe om te vragen of je een drankje wilde. Dat werd overigens redelijk snel opgelost.
Als voorgerecht kregen we een palet van hapjes, zeer smakelijk.
Voor het hoofdgerecht mochten we kiezen uit: diamanthaas, kalkoenfilet, gegrilde zalmfilet en victoriabaarsfilet. Daarbij geserveerd diverse groenten en friet.
Het dessert was een grand dessert. Als afsluiting koffie, thee en likeuren.
De naam dekt de lading niet wat wellicht mensen doet besluiten om dit restaurant ten onrechte over te slaan. Het enige minpuntje is dat je geen zicht hebt op de garderobe. Al met al een gezellige en smakelijke avond gehad.
Eerlijke-recensies .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Lekker gegeten. 3 gangen menu voor 25 euro. Bediening was vriendelijk en alles liep op rolletjes. Zeker een aanrader voor een rustig diner.
Dorette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik had een heel ander concept verwacht vanwege de naam. Werd Positief verrast! Het is eigenlijk een heel mooi brasserietje, erg Sfeervol. Het was gelukkig niet druk en werden erg vriendelijk onthaald. Menu zag er voor 25€ echt fantastisch uit. Beetje sceptisch in begin want hoe zou het smaken...was zeker niet teleurgesteld. vooraf gevogelte ragout gehad wat lekker was.als hoofd hertenbiefstukjes met aardappeltaart, ook echt lekker de aardappeltaart was beetje soppig alleen. Kaasplankje erna was ook prima. Voor dit geld en de ruime menukeuze en goed eten is het zeker leuk om nog vaker hier uiteten te gaan.
Wede394 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Easy Dinner. Wij hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem en we werden vriendelijk naar een tafel verwezen. Het was flink druk en de bediening had er hun handen vol aan, maar toch werd er vaak aandacht aan ons besteed en waren ze alert op lege glazen of wanneer wij klaar waren met eten. Het 3-gangen menu had genoeg keus en het was dan ook lastig kiezen. Het voorgerecht was er snel en was ook erg lekker. Het tapas idee is de moeite waard. We hebben iets langer moeten wachten op het hoofdgerecht, al was dit geen probleem aangezien het flinke porties zijn. Ook het hoofdgerecht was heerlijk, de garnalen zagen er mooi uit op het bord en de smaak was er ook naar. De bediening deed echt hun best om alles soepel te laten verlopen. Het was misschien beter voor hun geweest om een extra helpende hand te hebben, maar de prestaties leden er niet onder. Al met al een erg fijne ervaring bij Easy Dinner, en we komen zeker nog eens terug!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond spontaan op het idee gekomen om eens lekker buiten de deur te gaan eten en dan liefst lekker buiten op een terrasje . Gekozen voor Easy Dinner aan de Nesse waar wij jaren geleden voor het laatst hadden gegeten. Bij aankomst bleken alle tafels buiten bezet te zijn. Geen probleem ,er werd gewoon een tafel voor ons bijgezet, zodat we toch lekker konden genieten van het mooie weer. Het tapas voorgerecht ( een combinatie van diverse voorgerechten) was lekker maar erg summier (veel sla, weinig inhoud) en wat slordig gedrapeerd. Het kopje mosterdsoep was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we beiden gegrilde dorades besteld maar kregen uitgedroogde gebakken filets, gedrenkt in paneermeel ( kan ook polenta zijn geweest). De smaak van de vis moest het afleggen tegen de smaak van paneermeel. Zeer teleurstellend. De garnituur van groenten en aardappeltjes was daarentegen lekker knapperig en goed van smaak. Als nagerecht koos ik een Dame Blanche met een scheutje advocaat en mijn tafelgenoot een sinaasappel crème brulée. Mijn Dame Blanche was heerlijk; het scheutje advocaat zorgde voor een verrassende smaak. Ook de verse slagroom maakte het nagerecht tot een tongstrelend feestje. De crème brulée was onder het knapperige korstje meer soep dan crème . Ook weer enigszins teleurstellend. De vriendelijke bediening en het heerlijke plekje aan de Gouwe maakte veel goed, maar al met al hadden we toch wel beter verwacht.
Beek3652 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
ik zal maar met de deur in huis vallen; de bediening is vriendelijk maar enigszins gestrest. Tussen de gerechten hoort normaal een wachttijd te zitten van ongeveer twintig minuten. Hier duurde het heel vaak een uur tot anderhalf uur. Veel te lang. Ik heb echt de indruk dat er meer tafels zijn dan dat de bediening aankan. Slechte zaak. Dit uiteraard gezegd. wij hebben nu vier keer een poging gedaan,maar gaan hier NIET meer eten. Heel jammer, omdat de kwaliteit van het eten best goed is. Maar te lang wachten tussen de gerechten in kan gewoon niet.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Een 3 gangen menu voor €35 met begeleidende wijnen wekt weinig hoop op top kwaliteit. Echter easy dinner weet het tegendeel te bewijzen dat de prijs/kwaliteit verhouding op orde is ondanks dat de kwaliteit toch wel minder is dan verwachtingen wekken. Zeer vriendelijk personeel, attent op het op tijd serveren van je gerechten ondanks dat de keuken het druk heeft. Mooi uitzicht op de Gouwe en als het winderig is een leuke binnentuin. In vergelijking met de overige restaurants altijd druk en dat zegt ook veel over de prijs/kwaliteit.
Esmée T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Ik kom regelmatig bij Easy Dinner, in tegenstelling tot veel restaurants is dit de plek waar ik zonder problemen kan eten met mijn voedselallergie. Of ik nu van tevoren reserveer of spontaan langs kom dit is geen probleem! Ook groot voordeel is dat ik niet beperkt ben tot een gerecht maar ik kan en mag alles kiezen, toetje wordt buiten de kaart om geregeld. Wat mij betreft dus prima service! Gisteren weer heerlijk gegeten met prima service, omdat uitbater Apo gisteren niet zelf in de keuken stond maar zich meer bezig hield met de bediening was hij extra bezorgd of alles nog goed ging met mijn allergie. Wat mij betreft een top restaurant met topeten! De kaart is prijskwaliteit prima, 3 gangen voor 25,- met daarin visvariatie, vlees en parelhoen,- of eendenborstfilet. Een echte aanrader dus! Ook voor mensen zonder allergie ;-)
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Vanavond met z'n vijven hier heerlijk gegeten.
Voor een driegangenmenu betaal je EUR 25,00 en heel veel keuze van zowel voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes.
Lekkere wijn en door heel vriendelijk personeel werden we vlot bediend, ondanks dat de zaak helemaal vol was.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Leuke plek van het terras aan de Gouwe vlakbij de hefbrug van Waddinxveen en druk voorbijgaand scheepvaart verkeer. Zoals de naam Easy Dinner al zegt: lunchmenu € 5 € 10 of € 15 easy dus. Ik heb gekozen voor de salade antipasta van de voorgerechten, maar dan zonder "tuin". Scheelt een hoop volume op je bord. Hier zou nog een supplement broodsoort bij aangeboden kunnen worden, wat niet het geval is. Blijft Easy daar maar de plek is leuk.
Liesuitwad .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
We hadden een ronde tafel gereserveerd voor 5 personen. De bediening was vriendelijk. De gerechten zijn royaal. Soep zit bijv. in een flink diep bord. Carpaccio ligt goed voorzien van bijproducten op een groot bord. De entrecote was heerlijk. Biefstuk ook. Alleen de vis was iets droger, maar wel smakelijk. We kregen genoeg tijd tussen de gangen om het eten wat te laten zakken. Toch had ik expres een klein toetje besteld: crème brûlée We hebben echt een avondje getafeld.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Vroeger zat hier De Waard van Waddinxveen, het interieur is echter opgefrist. Was de Waard meer een bruin café van binnen, Easy Dinner heeft wel nog een huiskamersfeer maar lekker fris.
De binnenkomst was een slechte start. 's middags geinformeerd of ik moest reserveren maar dat was niet nodig volgens de eigenaar. De 3 jonge mensen die er vroeg in de avond stonden, wisten niet goed hoe met 4 gasten om te gaan, keken elkaar glazig aan en na een paar minuten steunen en zuchten werden we naar een vrije tafel gebracht. (er waren zeker nog 5 tafels vrij waarvan er de hele avond 3 leeg bleven). Het duurde even voordat de drankjes opgenomen werden en het water werd vergeten. De bediening was zeker niet onvriendelijk maar een beetje te amicaal. Dit gezegd hebbende, het eten voldeed aan de verwachtingen. Wel waren er 4 gerechten van de, niet al te uitgebreide, kaart niet meer te krijgen. Navraag of de garnalen van het voorgerecht nederlands waren, werd bevestigend beantwoord. Dit was in de keuken geverifieerd. Toch werd er ernstig getwijfeld of de garnalen daadwerkelijk nederlandse waren. De biefstuk was mals maar flauw en in de pepersaus hadden meer pepers mogen zitten. De geitenkaas en eendenborst waren goed van kwaliteit. De huiswijn was lekker en de prijs was redelijk. Dit is overigens een sterk punt van Easy DInner. De prijs kwaliteitverhouding is echt voor nederlandse begrippen in positieve zin afwijkend. Vlak voor we de rekening vroegen, kwam de uitbater langs om te informeren of we het naar ons zin hadden gehad en bood ons een koffie van de zaak aan. Is Easy Dinner een aanrader? Als je eenvoudig en niet al te duur wilt eten is het antwoord ja. Wil je meer culinari, dan moet je Easy DInner overslaan.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Hier een tussenstop gemaakt. We bestelden 2 cappuccino en vroegen 'iets van stokbrood met kruidenboter' om de kleine trek te stillen. Binnen 2 minuten de kok aan tafel: wat wil je, wat denk je van dit, wat denk je van dat? 10 minuten later stonden 5 mooi belegde broodjes op tafel met kipfilet, carpaccio en eendenborst. Voorzien van een heerlijke dressing en sla. Goed meegedacht, lekker bereid. En dat voor het mooie bedrag van 10 euro in totaal: erg netjes. Zeer vriendelijke en nette bediening, nette toiletten op de 1e verdieping, leuk (warm) ingerichte zaak.