Easy by Lucas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met zeer vriendelijke en snelle bediening.
Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken. Gewoon uitstekend!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We hebben gegeten bij het easy by lucas gedeelte. Het concept bestaat uit een iets minder chic aangekleed gedeelte (geen tafel linnen maar wel een echt servet!). Acoustiek in de zaak is uitstekend en geen! achtergrond muziek! Ook de bediening was prettig, persoonlijk en ook snel. Er is een kaart met voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waaruit je steeds naar hartelust kunt kiezen. Je krijgt. steeds een kleine portie, waardoor je ook meerdere kleine gerechtjes kunt eten. Wij kozen onder andere vismouse en zalm als voorgerechtjes, Rode mul filet en biefstuk bbq spiesjes. Allemaal heerlijk. de tortelini viel wat tegen evenals de krabslade (Surimi) , maar wat kun je verwachten voor €29,50 pp voor het uitgebreid kunnen kiezen en steeds afwisselend heerlijk proeven uit de uitgebreide kaart. Als we in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Een kaart met mooie variaties in gerechten en goede smaakcombinaties per gerecht. Porties zijn goed, zeker niet te klein en de tijd is zeker toeriekend om "goed en lekker gevuld" huiswaarts te keren. De bediening was zeer gedienstig (was zeer welkom vanwege de hoge temperaturen/zomers weer) . Het restaurant is "strak" ingericht en persoonlijk hou ik daar wel van. Zeer zeker een aanrader.