Eastwood Amsterdam

31-205300800

Meer informatie over restaurant Eastwood Amsterdam

Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
2x in één week bij het restaurant van het Hilton gegeten, 1x van de gewone kaart dit was niet bijzonder, pulled-pork smaakloos en steak gewoon, wel vers gebakken brood.
En 1x 4-gangen diner dat van te voren was gereserveerd voor onze groep van 18 man. Dit was heerlijk, mooie presentatie (bladgoud bij dessert), bijzondere combinaties, amuse, zeer goede, vriendelijke en persoonlijke service.
De wijnen vind ik zelf ook niet heel spectaculair, mag wel wat bijzonderder voor die prijs.
Utrecht30jr .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten was ok... Vond de prijs voor wat ik kreeg erg tegenvallen. De prijs voor een gerecht is 18 euro, hier zit verder niks bij.. Een frietje kost 5 euro.. beetje over de top. Dus een broodje hamburger met friet en een salade kost je 28 euro... Een cola erbij 3,50...
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We waren bij de vakantiebeurs in het Beursgebouw geweest en wilden wat eten, maar tot onze grote verrassing zat het op deze gure dinsdagavond overal vol, en zo kwamen we bij het Hilton uit, ook op weg naar het Centraal station. In een vrij nieuw gebouw, hebben ze een benedenruimte knap toch nog wat sfeer kunnen geven. Het was lang wachten op de bestelde "twee biertjes". Later bleek dat we dat hadden moeten preciseren in welke biertjes... De jongeman die ons bediende, sprak alleen Engels. In deze omgeving niet eens zo gek. zo groot is de bier (en wijn-) kaart niet eens. Het eten was prima, frites, pastrami, steak, precies goed gebakken coquilles (de schorseneren wat te hard).

Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Al twee keer mogen genieten in dit bijzondere restaurant. 'S ochtends wordt hier het ontbijt van het Hilton geserveerd en 's avonds kun je aanschuiven voor een heerlijke steak. De bites en het brood vooraf zijn lekker en gezellig om te delen. Met een ruime keuze aan wijnen kun je zelf een proeverij samenstellen, als je dat zou willen. De steak heeft een perfecte grillsmaak- en uiterlijk. De frieten van de 'Frietboutique' en de onion rings als side dishes zijn top. Je wordt bediend op je wenken en het personeel is enthousiast en staan voor alle vragen open. Met de live jazzmuziek en de krijtborden voel je je hier echt welkom.
Kon ik hier maar iedere week eten(neem een gevulde portomonnee mee)!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Via iens hier terecht gekomen. Bij aankomst vond ik het van de buitenkant wat sober, maar eenmaal binnen blijkt weer dat schein bedriegt. Perfecte service en heerlijk eten. Een echte aanrader!
VG1991 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Laatst met acht personen bij Eastwood in Amsterdam gegeten, wat hebben we een leuke avond gehad! De zaak ziet er leuk en knus uit en de live muziek van die avond droeg bij aan een gezellige en ongedwongen sfeer. Ik heb samen met een tafelgenoot de Tomahawk steak van maar liefst 800 gram gedeeld en wauw wat was het lekker! De bediening was erg vriendelijk en attent, we kregen een goede uitleg en waren constant voorzien van drinken. Als desser een 'bucket' met ijs wat je zelf kon decoreren met verschillende sooren lekkernijen, top! Zeker voor herhaling vatbaar! Ook het parkeren was top, recht onder het restaurant!
Wouter-EHL .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Met 8 gasten voor de derde maal hier gegeten. Het menu is verrassend en vaak wisselend. Innovatief en vooral de opmaak is spannend. Kwaliteit is heel goed. Decor is gewaagd met de toolbox en spreekt mij iets minder aan, maar is wel OK.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Eten by Eastwood... Voorgerecht langoustine ala planca echt hemels wat een smaken sensatie en dat voor 10 euro. Daarna ons laten adviseren voor de beste steak. Dat kost een paar centen maar dan is het ook echt genieten. Met de meest heerlijk gekozen sausjes. Verschillende soorten friet, dus voor een echte connaisseur op het van een heerlijke van steak.... Naar Eastwood
Gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een perfecte steak en heerlijke speciaalbiertjes. Zeer schappelijk geprijsd en vriendelijke bediening...
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Fantastische grilgerechten. Kip en buikspek gegeten wat echt een feest was. Bediening is attent en vriendelijk hoewel het als Hollander toch een beetje vreemd is als je niet in je eigen taal kan communiceren met de bediening. Verder top.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Het is in de ontbijtzaal van het Hilton, ze verbouwen deze zaal iedere middag zodat het een medium sfeervol restaurant wordt. Door de tactisch geplaatste doeken heb je niet door dat het normaal een heel groot vertrek is.
Hamburger gegeten met friet en groente, heel goed bereid. Ook goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Enige minpunt is dat ze heel veel kelners hebben rondlopen, zonder echte tafelindeling. Hierdoor werd ons vaker gevraagd wat we wilden drinken/eten, terwijl dit al besteld was.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Tja eten in een hotelrestaurant is altijd maar afwachten wat de kwaliteit betreft. Bij Eastwood zit het wat dat betreft wel goed. De kaart is urban, leuk. Van buikspek, ceviche tot een oversized tomahawksteak. Gekozen werd voor de burger, ook overigens een forse jongen van 200 gras plus, op een mooi getoaste brioche bun en een pincanha steak (van angus beef) met leuk garnituur van uienringen, spinazie en ruwe frites. Allemaal prima bereid. Leuke internationale bediening, dito publiek en uitgebreide keuze per glas wijn of bier plus het terras uitkijkend op de Prins Hendrikkade maakt dit een herhaling waard. O ja vergeet het dessert niet, het a-la-minute versgedraaid ijs met toebehoren laat je het ijscuypje direct vergeten!