Eastern Plaza

Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:00
Voordelig
Dries V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
In heel wat wok restaurants gegeten maar deze spant echt wel de kroon super vers en ruime keuze .echt een aanrader dus kom zeker terug
Reinder T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
op uitnodiging hier gegeten, zelf alles halen, bord leeg dan wordt het geruimd, drankjes etc. idem dito. veel keus en a la minute bereid vlees, waar je op kan wachten, kinderen en dat is een plus punt die hebben een eigen eten opschepbalie, en een speelruimte klasse. we hebben het gezellig gehad en lekker gegeten, geen benul wat het hier kost, entourage is goed er kunnen
op hoogtijdagen 1250 mensen eten. nu waren er zo'n 120 mensen dus rustig gezien de grote ruimtes.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Als je niet wilt wat je wilt eten, maar het mag wel Aziatisch zijn, dan ben je hier op de juiste plek. Wat een gaaf concept. Japans, Chinees, Indonesisch. Het is er allemaal. Uit de wok, van de plaat of al vooraf bereid, keuze genoeg. Vers en de goed bereid. De koks achter de plaat verstaan hun vak. Ik bestelde mijn biefstuk medium-rare, en die was perfect gegaard. Voor de kinderen was er een kinderbuffet, op hun eigen hoogte. En dan de desserts... hele rijen met ijs, vers gebakken flensjes, mousse, pudding, chocoladefonteinen (en ja, in alle drie de kleuren). Heerlijk gegeten. Ook leuk voor de kinderen, het kidsplaza, supergaaf. De kinderen worden daar leuk vermaakt. Minpunt: we waren daar op een dinsdag in de schoolvakantie, dan zijn kinderen gratis. Dat hebben we geweten, de volgende keer betalen we wel extra voor onze kinderen en gaan we op een andere dag, dit vonden we echt te druk.
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Gisteravond hier gegeten. Alles zag er keurig en hygiënisch uit. Vriendelijke mensen in de bediening en bij de receptie. We kregen even (op verzoek) een rondleiding. We hebben prima gegeten. Veel keuze. Voor iedereen genoeg te kiezen. Drankjes in flesjes, speciaalbiertjes...alles inclusief. Dan voor maar 29,95€ voor 2 uur. Maar, grootste nadeel: grote lawaaierige groepen. Veel groepen jongens die het ene biertje na het andere naar binnen tikken en steeds meer geluid produceren. Jammer dat groepen niet apart zitten van een tweetje zoals wij.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Met 12 personen en 2 wezen eten bij eastern plaza. Tafel met 2 kinderstoelen stond netjes klaar voor ons.

Het eten is echt goed te noemen. Alles lekker vers en wordt goed bereid. Ook de sushi was bijzonder lekker.

De dranken bar is goed gevoeld. Van een lekker tapbiertje tot aan de fristie voor de kleintjes. Er is voor iedereen wel iets.

Vind dit restaurant een echte aanrader. Oja en als je met een groep van meer dan 10 personen komt even vragen na de korting. Krijg je €1 pp korting
Holsbeeke .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met de kids (6 en 8) op zaterdagavond voor het eerst bij Eastern plaats wezen eten. Wat grote zaak. Maar het "vreetschuur" gevoel overheerst hier niet. Mooie aankleding en het eten is prima voor elkaar. De kinderen hebben heerlijk gegeten en zich prima vermaakt met schminken en.... Koekjes bakken!
Wij komen zeker nog eens terug.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Lekker vers, heel veel verschillende gerechten. Alles zag er goed uit. Vriendelijk en attent personeel.
Heel gezellig druk!
Trijnie H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
tot nu toe geen beter wok restaurant tegen gekomen.
bediening en service is uitstekend evenals het eten.
we komen hier regelmatig dus dat wil wel wat zeggen,
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Wat een verrassing, mijn vooroordelen over dit soort enorme restaurants zijn niet bevestigd. We hebben er goed gegeten. Zeker de Teppan Yaki-plaat is een aanrader. Met zeer veel zorg maken ze alles voor je klaar. Ook de wokgerechten waren heerlijk. Verder is het leuk dat er veel dim sum liggen en ook sushi. De gerechten die er al kant-en-klaar stonden vond ik iets minder, maar daar staat veel goeds tegenover.
Ook prettig is dat het een ruim opgezet restaurant is waardoor je niet het gevoel hebt in een enorm volle ruimte te zitten. In tegenstelling tot mijn verwachting vooraf, wil ik hier best wel een keertje naar terug.
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Zeer veel verschillende gerechten met uitstekende ingrediënten. Ondanks het feit dat er meer dan 400 mensen kunnen eten geeft de inrichting niet het gevoel van massaliteit. Hier en daar gezellige afgeschermde hoekjes.
De bediening is snel en adequaat.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Heerlijk ,gezellig mooie indeling personeel deskundig en vriendelijk.
In een woord, geweldig!!Ook voor kinderen prima geregeld d.m.v. aangepast eten en vooral de chocoladefontijnen.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
uitstekend,mooie ruime buffetten,ruime keuze,en uitstekende kwaliteit,komen we zeker terug.
sfeervol ingericht,geef voorkeur aan voorzaal intiemer