East57

Eerste Ringdijkstraat 2 1097 BC Amsterdam Nederland Kaart
31-202078078

Over het restaurant East57

Stoer en eigentijds

In het steeds hipper wordende Amsterdam-Oost ligt East57, waar de industriele look tot in de perfectie is doorgevoerd. Je maakt een keuze van het menu met mooie illustraties en van een robuust houtplankje eet je lekkere hammetjes. Een echte hotspot!

Meer informatie over restaurant East57

• : Parkeergarage

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 10:00

Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gemengde gevoelens, overhellend naar negatief.

De ribeye zat vol zenen en taaie delen, de truffelboter leek op kruidenboter uit de supermarkt, de groene asperges waren iel (3 mm doorsnee) en compleet kapotgegrilld (godzijdank waren het er maar vijf), de frieten waren goed.

De gegrilde zeebaars was een stuk beter, goed gegaard in een heerlijke boter met salsa verde en mooi krokante panzanella.

Kortom een erg groot verschil tussen onze twee gerechten - het ene was zwaar onder de maat, het andere redelijk tot goed. En erg aan de prijs, in verhouding tot de kwaliteit en algehele restaurantervaring. Ergens tussen jeugdherberg, hipster en klassezaak in. Friet en salade in emmertjes, het is best, maar reken dan geen 24 euro voor een gerecht.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
niet slecht maar ook niet echt een uitblinker.
Wat ik een minpunt vind, is dat we door de bediening in het Engels werden aangesproken. We zijn toch in Nederland. En minstens 4 verschillende medewerkers aan ons tafeltje, die allemaal kennelijk niet van elkaar wisten bij welk tafeltje ze hoorden. Beetje amateuristisch. Maar ze waren aardig en het eten was ook best lekker
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellig en heerlijk gegeten!
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel fijne locatie. Goed en op het juiste tempo geholpen. De daghap, coq au vin, was goed qua gebruikte producten en prijs maar matig op smaak gebracht. Flauwe kip, waterige wijnsaus en saaie salade.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Menukaart is een beetje te creatief. Eten is wel gewoon goed. Niets op aan te merken. Bediening blijft niet oplettend en traag.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
we hebben een top avond gehad! We begonnen met de east57 platter vooraf en als hoofdgerecht de vleesplank. Beiden planken zagen er prachtig uit en smaakte heerlijk. Daarbij een lekkere fles rode wijn op aanraden van de bediening,en onze avond was compleet! East57 dank voor de mooie/lekkere en gezellige avond. Marijke en Rob
Deborah N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Was hier voor Happy Oyster Hour. Duurde lang voor we bestelling konden doorgeven, we moesten echt aandacht trekken van de bediening en dan kon het nog 10 minuten duren voordat er daadwerkelijk iemand kwam helpen. Vervolgens werden de oesters niet gebracht: waren ze vergeten. Ook bleken er meer oesters afgerekend dan besteld. Ben twee keer eerder geweest naar Happy Oyster hour, maar dit heb ik niet eerder meegemaakt.
Oesters waren wel van goede kwaliteit.
Hi Deborah,

Wat leuk te horen dat je vaker bij happy Oyster hour bent geweest, en wat ontzettend jammer dat we je de laatste keer hebben moeten teleurstellen in onze service. Hopelijk kunnen we het snel weer goedmaken bij de volgende happy Oyster hour. De kwaliteit oesters blijft en de service zal zeker dankzij jouw recensie een goed punt van aandacht voor ons worden! Het lijkt ons team super om je weer te mogen ontvangen en tevreden de deur uit te laten gaan!
Bernadine namens Team East 57
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een groep collega's. Zeer goede prijs kwaliteit. Salade met biefstukreepjes is een aanrader. Mijn collega's waren ook erg enthousiast over de entrecote (zeer mals). De nagerechten, cheesecake en kaasplank waren ook super. Grote porties. Voor mij soms teveel.
Hi Eveline,

Wow! Dank je wel voor je lovende woorden, echt super om met een 10 bekroond te worden.
Fijn hoor, dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad met collega's en dat ons Team East57 hieraan heeft bijgedragen.
Graag tot de volgende keer!

Bernadine namens Team East57
Hluiken .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Enorme leuke avond gehad. Ik ben fan van east57 vanwege de mooie inrichting en de dynamiek van het hotel.
Heel goed in de watten gelegd door superhost Nienke en haar collega's. Een klein feedbackpuntje is dat personeel iets meer moet 'scannen' om te zien of klanten willen (bij)bestellen. Er zijn ook veel parkeerplekken in de buurt en dat is in de stad best uniek.
Hi H. Luiken!
Dank je wel voor je leuke woorden over ons restaurant en superhost Nienke! Ook goed te weten dat je graag wil dat we nog beter kunnen 'scannen' wat onze gasten nodig hebben. Hiermee kunnen we concreet aan de slag. En ja, inderdaad parkeren is lekker makkelijk bij Hotel Casa in de garage, dus hopelijk tot snel bij de volgende keer!
Bernadine namens East57
Megan L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit en de kaart aantrekkelijk. Echter viel de service en eten tegen.duurde lang voordat we drankjes kregen.thee was lauw warm en de vleesplank viel tegen. Vlees op de plank was koud en frietjes waren vergeten. Leuk restaurant en misschien beter als je een los hoofdgerecht besteld.
Hi Megan,
Dank je wel voor je recensie, goed te weten dat je ons restaurant en kaart er leuk en aantrekkelijk uit vind zien. Wat onwijs jammer dat de service en eten tegenviel en dat het lang duurde. Dit klinkt alsof we niet helemaal 'onze avond' hadden, zoals gasten normaal van ons gewend zijn, en dat vind ik vervelend voor jouw beleving. Hopelijk gun je ons binnenkort nog een tweede kans, zodat we laten zien dat we beter kunnen? Lijkt me super met ons team om jou weer te mogen ontvangen.
Bernadine namens East57
francoisevanisselmuden .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het dessert zoete plank was prachtig geserveerd en smaakte goed net als de rest van het eten. Zeker een leuke sfeer ook.
Hi Francoise, Dank voor je leuke review, fijn dat het goed heeft gesmaakt!
Hopelijk tot snel!
Groeten, Bernadine
DavidH .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
East 57 is een goede doorsnee plek om een hapje te eten. Geen gekke dingen op de kaart en het eten van een redelijk eetcafé niveau. Hamburgers waren lekker maar helaas wel wat te zout. En ze zijn erg machtig! Zowel m'n vriendin als ikzelf hadden nog lang last van een "vol" gevoel. Bediening was correct en vriendelijk. De Cabernet Sauvignon van de Postcard series die we erbij dronken was zeer smakelijk: echt een aanrader. Leuk is dat we een fles ook konden kopen (East 57 heeft ook een winkel). Denk dat we nog wel een keer terugkomen om die wijn nogmaals te drinken, dan met een vleesplank (klonk veel belovend) erbij.

Toch moet mij wel nog iets van het hart. Waarom wordt in het Amsterdamse horeca door niet Nederlands personeel zo vanzelfsprekend gevonden dat de gasten wel in het Engels hun bestelling kunnen doorgeven? Het gaat er mij niet om dat ik dit niet kan doen, het is de vanzelfsprekendheid die mij enigszins irriteert. Ook hier kregen we in het Engels de vraag wat we wilden drinken. Ik antwoordde in het Nederlands en de reactie was iets van "Eh... sorry?". Je zou ook kunnen zeggen (in het Engels voor mijn part): Pardon, ik spreek helaas (nog) niet zo goed Nederlands dus kunt u misschien uw bestelling in het Engels aan mij doorgeven? Ik heb het vaker mee gemaakt en ik blijf het raar vinden. Ik snap dat het een baan bij uitstek is voor een buitenlandse studenten, etc., maar je bent ook gastheer/ vrouw: dus leer in ieder geval een paar woorden Nederlands.
Hi David,
Leuk te horen dat je graag nog eens terugkomt en de cabernet sauvignon ook een aanrader vindt. Dank je wel voor je tijd en moeite van deze review. Inderdaad geven wij graag de kans aan internationale studenten uit USA, Spanje en Oostenrijk zich te ontwikkelen en om onze internationale gasten, die meest Engels, Spaans en Duits sprekend zijn aan hun wensen tegemoet te komen. Ik kan me ook voorstellen dat het prettig is om als Nederlander in eigen taal in basis geholpen te worden, hierin zullen wij ons best blijven doen de juiste manier te vinden.
Graag hoop ik je weer te zien en kan het vleesplankje ook uitgeprobeerd worden.
Nogmaals dank je wel voor je bezoek en review en tot snel!

Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten was heel goed, mooi decor. Leuk restaurant om nog een keer naar toe te gaan.

Bediening mag echt beter. Heeft meer aandacht voor elkaar dan voor klanten ook als het heel rustig is. Dat is jammer.
Beste Suzanne, Wat leuk te horen dat het eten goed was en je graag nog een keer terugkomt. Ik hoop dat je dan meer aandacht van ons team krijgt, zoals gasten gewend zijn. Jammer en sorry dat het zo is overgekomen. Tot snel en laat weten als we wat meer voor je kunnen doen!
Groeten, Bernadine namens East 57
Jean Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het restaurant is sfeervol. Zeer vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is bij het kiezen van de juiste wijn . Heerlijk gegeten!!
Lucia T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hele leuke ambiance. Zeer vriendelijk jong personeel. Kreeg goed wijnadvies. Echter de porties mogen wat mij betreft iets groter met name het visplankje als hoofdgerecht. Ik kom er zeker nog een keer terug.
Hi Lucia, Leuk dat je er was, dank je voor complimenten aan onze collega's en ambiance. Goed dat je aangeeft dat het visplankje wat groter mag zijn, dit nemen we graag mee als opbouwende feedback van onze gasten. Graag tot de volgende keer!
dewit52 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De asperge soep was goed, de kabeljauw die ik kreeg was niet wat er geserveerd moest worden het krokante kostje was helaas niet aanwezig het eten was veel te nat, de groente te rauw. Het vleesplankje is een aanrader.
Beste proever,
Leuk dat je ons restaurant bezocht hebt en bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat het vleesplankje je bevallen is. Wat jammer dat de kabeljauw niet geheel naar wens was. Hopelijk mogen we jou hier nog eens verwelkomen om voor jou een vlekkeloze avond te verzorgen!

Groet, Peter namens Team East 57
dielevrouw1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De ribeye was heerlijk en prima gebakken, de groenten erbij waren ook lekker en de frieten waren prima. De ingredienten in de salade erbij waren droog en duidelijk eerder gesneden (rettich en wortel) en ik vond de combinatie met zongedroogde tomaat ook een beetje vreemd. Het brood vooraf met smeersels was lekker, maar volgens mij was de olie die erbij zat geen olijfolie (of een slechte kwaliteit). Service was prima, snel en vriendelijk. Ruimte is niet echt gezellig. Clean en ruim, maar beetje koel.
boonmarion .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
geen bijzondere kaart maar gewoon goed! Voor een hotel restaurant een prima ambiance. Makkelijk parkeren, lekkere muziek en aardig personeel.
Heerlijke koffie !
Beste Marion,
Leuk dat je er was, inderdaad zijn we gelegen in Casa 400, dat het parkeren makkelijk maakt.
Goed ook te weten dat je onze muziek keuze kan waarderen, ons team vriendelijk is en onze barista heerlijke koffie maakt! Dat vinden wij ook ;-)
Graag tot een volgende keer.
sonjaberg .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor- en hoofdgerecht allebei erg lekker. Iets teveel gesnoept van het voorgerecht: brood met olijven en tapenade en iets met artisjok. Brood was erg lekker, vandaar iets te veel. hoofdgerecht was een visplank. Buitengewoon smakelijk en de ons aangerade wijn paste er perfect bij. Nadeel: door de grote ruimte is de akoestiek erg slecht, wat een goed gesprek in de weg staat. (modern industrieel, dan krijg je dat). Wel een aanrader voor de vriendenkring.
Beste Sonja,
Goed te horen dat je lekker hebt gegeten en dat onze wijngekken je bijpassende wijn bij de vis plank hebben geschonken. Toch een mooi compliment dat je zelfs iets teveel van het brood at, omdat het zo lekker was!
Dank je wel voor de terugkoppeling in akoestiek, ik ben nog benieuwd te weten waar je zat. Zo kunnen we passende maatregelen treffen, mochten we dit vaker horen, aangezien we dit onlangs hebben verbeterd met onze fotowanden. Fijn dat je er was, tot snel!
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prettige, ongedwongen bediening. Heerlijk gegeten. Entourage is modern en licht, prima omgeving. Het restaurant maakt deel uit van Hotel Casa 400, in een wat zakelijke buurt, je moet het dus weten te vinden. Zeker de moeite waard.
Beste Tanja,
Super leuk dat je ons hoog waardeert op Iens.nl, mede dankzij het heerlijke eten en prettige bediening, dat horen we graag! We zitten inderdaad in Hotel Casa400, we hebben wel een eigen ingang en beschikken ook over parkeergarage, vlakbij Amstel Station. Hopelijk voor anderen ook goed te vinden. Dank je wel voor je bezoek en tijd voor deze waardering! Fijn te horen dat het avondje uit, de moeite waard was, daar doen wij het voor!
Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten, Bernadine namens East57