East57

Eerste Ringdijkstraat 2 1097 BC Amsterdam Nederland Kaart
31-202078078

Over restaurant East57

Stoer en eigentijds

In het steeds hipper wordende Amsterdam-Oost ligt East57, waar de industriele look tot in de perfectie is doorgevoerd. Je maakt een keuze van het menu met mooie illustraties en van een robuust houtplankje eet je lekkere hammetjes. Een echte hotspot!

Meer informatie over restaurant East57

Hluiken .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Megan L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit en de kaart aantrekkelijk. Echter viel de service en eten tegen.duurde lang voordat we drankjes kregen.thee was lauw warm en de vleesplank viel tegen. Vlees op de plank was koud en frietjes waren vergeten. Leuk restaurant en misschien beter als je een los hoofdgerecht besteld.
Francoisevanisselmuden .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het dessert zoete plank was prachtig geserveerd en smaakte goed net als de rest van het eten. Zeker een leuke sfeer ook.
Hi Francoise, Dank voor je leuke review, fijn dat het goed heeft gesmaakt!
Hopelijk tot snel!
Groeten, Bernadine
DavidH .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
East 57 is een goede doorsnee plek om een hapje te eten. Geen gekke dingen op de kaart en het eten van een redelijk eetcafé niveau. Hamburgers waren lekker maar helaas wel wat te zout. En ze zijn erg machtig! Zowel m'n vriendin als ikzelf hadden nog lang last van een "vol" gevoel. Bediening was correct en vriendelijk. De Cabernet Sauvignon van de Postcard series die we erbij dronken was zeer smakelijk: echt een aanrader. Leuk is dat we een fles ook konden kopen (East 57 heeft ook een winkel). Denk dat we nog wel een keer terugkomen om die wijn nogmaals te drinken, dan met een vleesplank (klonk veel belovend) erbij.

Toch moet mij wel nog iets van het hart. Waarom wordt in het Amsterdamse horeca door niet Nederlands personeel zo vanzelfsprekend gevonden dat de gasten wel in het Engels hun bestelling kunnen doorgeven? Het gaat er mij niet om dat ik dit niet kan doen, het is de vanzelfsprekendheid die mij enigszins irriteert. Ook hier kregen we in het Engels de vraag wat we wilden drinken. Ik antwoordde in het Nederlands en de reactie was iets van "Eh... sorry?". Je zou ook kunnen zeggen (in het Engels voor mijn part): Pardon, ik spreek helaas (nog) niet zo goed Nederlands dus kunt u misschien uw bestelling in het Engels aan mij doorgeven? Ik heb het vaker mee gemaakt en ik blijf het raar vinden. Ik snap dat het een baan bij uitstek is voor een buitenlandse studenten, etc., maar je bent ook gastheer/ vrouw: dus leer in ieder geval een paar woorden Nederlands.
Hi David,
Leuk te horen dat je graag nog eens terugkomt en de cabernet sauvignon ook een aanrader vindt. Dank je wel voor je tijd en moeite van deze review. Inderdaad geven wij graag de kans aan internationale studenten uit USA, Spanje en Oostenrijk zich te ontwikkelen en om onze internationale gasten, die meest Engels, Spaans en Duits sprekend zijn aan hun wensen tegemoet te komen. Ik kan me ook voorstellen dat het prettig is om als Nederlander in eigen taal in basis geholpen te worden, hierin zullen wij ons best blijven doen de juiste manier te vinden.
Graag hoop ik je weer te zien en kan het vleesplankje ook uitgeprobeerd worden.
Nogmaals dank je wel voor je bezoek en review en tot snel!

Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten was heel goed, mooi decor. Leuk restaurant om nog een keer naar toe te gaan.

Bediening mag echt beter. Heeft meer aandacht voor elkaar dan voor klanten ook als het heel rustig is. Dat is jammer.
Beste Suzanne, Wat leuk te horen dat het eten goed was en je graag nog een keer terugkomt. Ik hoop dat je dan meer aandacht van ons team krijgt, zoals gasten gewend zijn. Jammer en sorry dat het zo is overgekomen. Tot snel en laat weten als we wat meer voor je kunnen doen!
Groeten, Bernadine namens East 57
Jpmo1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het restaurant is sfeervol. Zeer vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is bij het kiezen van de juiste wijn . Heerlijk gegeten!!
Lucia T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hele leuke ambiance. Zeer vriendelijk jong personeel. Kreeg goed wijnadvies. Echter de porties mogen wat mij betreft iets groter met name het visplankje als hoofdgerecht. Ik kom er zeker nog een keer terug.
Hi Lucia, Leuk dat je er was, dank je voor complimenten aan onze collega's en ambiance. Goed dat je aangeeft dat het visplankje wat groter mag zijn, dit nemen we graag mee als opbouwende feedback van onze gasten. Graag tot de volgende keer!
Dewit52 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De asperge soep was goed, de kabeljauw die ik kreeg was niet wat er geserveerd moest worden het krokante kostje was helaas niet aanwezig het eten was veel te nat, de groente te rauw. Het vleesplankje is een aanrader.
Beste proever,
Leuk dat je ons restaurant bezocht hebt en bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat het vleesplankje je bevallen is. Wat jammer dat de kabeljauw niet geheel naar wens was. Hopelijk mogen we jou hier nog eens verwelkomen om voor jou een vlekkeloze avond te verzorgen!

Groet, Peter namens Team East 57
Dielevrouw1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De ribeye was heerlijk en prima gebakken, de groenten erbij waren ook lekker en de frieten waren prima. De ingredienten in de salade erbij waren droog en duidelijk eerder gesneden (rettich en wortel) en ik vond de combinatie met zongedroogde tomaat ook een beetje vreemd. Het brood vooraf met smeersels was lekker, maar volgens mij was de olie die erbij zat geen olijfolie (of een slechte kwaliteit). Service was prima, snel en vriendelijk. Ruimte is niet echt gezellig. Clean en ruim, maar beetje koel.
Boonmarion .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
geen bijzondere kaart maar gewoon goed! Voor een hotel restaurant een prima ambiance. Makkelijk parkeren, lekkere muziek en aardig personeel.
Heerlijke koffie !
Beste Marion,
Leuk dat je er was, inderdaad zijn we gelegen in Casa 400, dat het parkeren makkelijk maakt.
Goed ook te weten dat je onze muziek keuze kan waarderen, ons team vriendelijk is en onze barista heerlijke koffie maakt! Dat vinden wij ook ;-)
Graag tot een volgende keer.
Sonjaberg .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor- en hoofdgerecht allebei erg lekker. Iets teveel gesnoept van het voorgerecht: brood met olijven en tapenade en iets met artisjok. Brood was erg lekker, vandaar iets te veel. hoofdgerecht was een visplank. Buitengewoon smakelijk en de ons aangerade wijn paste er perfect bij. Nadeel: door de grote ruimte is de akoestiek erg slecht, wat een goed gesprek in de weg staat. (modern industrieel, dan krijg je dat). Wel een aanrader voor de vriendenkring.
Beste Sonja,
Goed te horen dat je lekker hebt gegeten en dat onze wijngekken je bijpassende wijn bij de vis plank hebben geschonken. Toch een mooi compliment dat je zelfs iets teveel van het brood at, omdat het zo lekker was!
Dank je wel voor de terugkoppeling in akoestiek, ik ben nog benieuwd te weten waar je zat. Zo kunnen we passende maatregelen treffen, mochten we dit vaker horen, aangezien we dit onlangs hebben verbeterd met onze fotowanden. Fijn dat je er was, tot snel!
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prettige, ongedwongen bediening. Heerlijk gegeten. Entourage is modern en licht, prima omgeving. Het restaurant maakt deel uit van Hotel Casa 400, in een wat zakelijke buurt, je moet het dus weten te vinden. Zeker de moeite waard.
Beste Tanja,
Super leuk dat je ons hoog waardeert op Iens.nl, mede dankzij het heerlijke eten en prettige bediening, dat horen we graag! We zitten inderdaad in Hotel Casa400, we hebben wel een eigen ingang en beschikken ook over parkeergarage, vlakbij Amstel Station. Hopelijk voor anderen ook goed te vinden. Dank je wel voor je bezoek en tijd voor deze waardering! Fijn te horen dat het avondje uit, de moeite waard was, daar doen wij het voor!
Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten, Bernadine namens East57
Mjvanmontfoort .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
De kabeljauwfilet was uitstekend. Vooral de groente ragout was erg smakelijk. Ook de venkel paste er goed bij. Een van mijn tafelgenoten had het visplankje, dat was ook erg goed. De andere 2 hadden ieder een Black Augustus hamburger en dat was een groot succes! De desserts waren heerlijk en de koffie was goed heet (wat niet vaak voor komt). Met andere woorden een succes en zeker voor herhaling vatbaar!
Beste proever,

Wat leuk om te lezen dat jullie hier allemaal verschillende gerechten hebben uitgeprobeerd en dat ze allemaal in de smaak vielen, hier zijn wij zeker trots op! De Black Angus Burger is inderdaad een goede keuze en het visplankje is leuk om te delen met tafelgenoten. Onze barrista's doen hun best om de beste koffie te maken en deze zo warm mogelijk bij de tafel te serveren, dus goed om te horen dat dit bij jullie lukte.

Wij hopen dat jullie inderdaad snel weer langskomen!

Vriendelijke groet,

Namens Team East57,
Peter
Binnert R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellige avond met 5 man gegeten. Eten is van goede kwaliteit en orgineel opgediend. Vrolijke en attente bediening die alles uit het hoofd opneemt. De locatie is nieuw maar ademt al sfeer. Prima plek om nog eens terug te komen!
Hi!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je het hier vond. Wat fijn om deze mooie cijfers te ontvangen!

Ik ben blij om te lezen dat je het hier gezellig hebt gehad. Wat goed dat zowel mijn collega's in de keuken als in de bediening gezorgd hebben voor een smaakvolle en sfeervolle avond. We kijken uit om je hier weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Namens Team East57,
Peter
Ferrykramer15 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Heerlijke asperges gegeten! Tomaten soep was behoorlijk smaakloos.
Bedienend personeel zeer professioneel met veel kennis over de producten en wijnen. We komen snel terug om een keer te lunchen.
Hi Ferry,

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje nadat je hier gegeten hebt. Fijn om te horen dat de asperges lekker waren. Jammer dat de tomatensoep niet helemaal op smaak was, hier gaan we zeker wat mee doen. Ik ben blij dat mijn collega's je goed hebben kunnen helpen met hun kennis van de dranken en de gerechten :).

Tot snel bij lunchtijd!

Namens East57 vriendelijke groeten,
Bernadine
LEBI .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het eten vonden wij wel lekker maar iets te veel huisflijt en een beetje veel chocolade maar dat kan aan onze keuze gelegen hebben. De huiswijn keuze (per glas) daarentegen was goed. Vriendelijke bediening en smaakvol interieur.
Hi Lebi,
Leuk te horen dat, je onze collega's in bediening vriendelijk vond, het wijntje goed was en ons interieur smaakvol is! Ook goed te weten waar je verbetering in wil zien, mbt eten, Het is voor ons zeker de moeite waard je gedetailleerde feedback te horen van 8 april j.l., en wij er wat mee kunnen doen, dank je wel daarvoor!
Namens Team East57 graag tot een volgende keer.
Groeten, Bernadine
Vri00402 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
het nagerecht was het beste,de aspergesoep was laf van smaak niet lekker romig en bij het hoofdgerecht was het stamppotje van snijbonen niet echt warm.
het vleesplankje was eigenlijk vlees noch vis.
Beste Proever in Spe,
Dank je wel voor je mening! Wat jammer te horen dat het nagerecht eigenlijk het beste was, graag hadden we je verrast met een betere beleving dan een score van 6 tot 7 in East57 op 8 april j.l.
We hopen dat je ons nog een keer de kans geeft te laten zien dat het beter kan!

Namens East57 vriendelijke groeten,
Bernadine

Reactie van proever:

Beste Bernadine,bedankt dat je mij nog eens de kans wil geven om te laten zien dat het beter kan
maar waarom was het op 8 april gewoon niet goed?
Met vriendelijke groeten,
Daan.
Fritz020 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke kaart, de gerechten zagen er mooi uit (zowel de hamburger als de specials met asperges). Eenmaal binnen is het veel knusser dan op de foto's lijkt. Zeer sympathieke bediening. Voorgerechten: asperges met gamba's, caesars salat en een kabeljauw salade (ceviche achtig), waren heerlijk. Hoofdgerechten (asperges met zalm, asperges met ham ei en botersaus en de hamburger) zijn aanraders. Prettig dat de porties voldoende maar niet te groot waren zodat we ook nog een nagerecht hebben genomen. Leuke bierkaart en op de wijnkaart staan meerdere wijnen die ook per glas besteld kunnen worden. Afgesloten met een glaasje port waren we voor E45 per persoon klaar. Prima toch!
Hi Fritz!

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje nadat jij bij ons in East gegeten hebt. Wat gaaf dat je hier 'heerlijk' gegeten hebt, hier zijn wij heel trots op. Fijn om te horen dat je de porties ook goed vond zo en dat je nog ruimte had voor het dessert. Ik zal je compliment over mijn collega's ook zeker aan ze laten zien.

We verwelkomen je graag nog eens hier!

Groet,
Peter Giebels, Namens Team East57
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De inrichting van East57 ziet er heel aantrekkelijk uit en datzelfde vond ik gelden voor de menukaart. Ik begon met de romige knolselderijsoep met gerookte knoflook en mosterd. De soep was lekker en de knolselderij was goed te proeven. Daarbij werd landbrood met coppa di Parma geserveerd. Ook lekker. Daarnaast had ik een salade met kabeljauw. Deze was eigenlijk niet te eten. Alle componenten lagen op het bord: kropsla, rode ui, een gekookt eitje, haricot verts, venkel en natuurlijk de kabeljauw. Het geheel zou aangemaakt moeten zijn met een crème fraîche met kruiden. Het enige dat ik kon proeven was het aanhangende water van de sla. Geen van de ingrediënten had smaak op de kabeljauw na: deze was brem- en bremzout en buitengewoon smerig. Erg jammer allemaal want ik had hoge verwachtingen van East57.
Beste Pyotr,

Bedankt voor de feedback die je geeft nadat je bij ons gegeten hebt. Fijn om te horen dat de knolselderijsoep en het brood goed gesmaakt hebben. Erg jammer dat de kabeljauw zo tegengevallen is qua smaak, dit vinden we erg vervelend om te horen. Ik ga dit zeker bespreken met mijn collega's en kijken waar het misgegaan kan zijn.

Ik hoop dat je ons een tweede kans geeft zodat we ditmaal wel je verwachtingen kunnen vervullen.

Groet,
Peter Giebels, Namens Team East57