East Harbour

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier laatst geweest en dit is wel een restaurant waar we vaker terug gaan komen. Ziet er netjes, modern en mooi uit met leuk uitzicht op het plein. Met de vriendelijkheid zit het zeker wel goed. Ober maakte nog een praatje met ons. Het eten is ook ruim voldoende. Mijn partner had de kipsaté maar deze was erg pittig. Dit is verder ook het enige minpuntje van de avond geweest. De rest was gewoon goed.
Claudia-duyff .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ik had de Foe yong hai, een soort opgerolde ommelet met kip erin, de kip was duidelijk niet gaar, de ober nam mijn bord terug naar de keuken en zou zorgen dat ik een nieuwe zou krijgen, dat is ook gebeurd met de mededeling dat de kok de kip wel gaar vond, komt dus over of je zelf een idioot bent. Het nieuwe bord was ook weer niet gaar. Toen ik afrekende met 1 van de zeer jonge medewerksters en zij standaard vroeg of het eten naar wens was geweest, antwoordde ik dat de kip niet gaar was, waarop haar antwoord was : oh jammer dan! Heel fijn dus. Heb hier al 3 x eerder gegeten maar nooit de foe yong hai. Conclusie: ik ga er nooit meer eten.
T.jaegers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Uiterst vriendelijk en goed adviserend personeel. Originele en heerlijke gerechten. De beste limburgse frieten van heel Amsterdam !!!
Echt een aanrader.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Na afloop van een voorstelling van Cirque du Soleil hier gegeten. Zeer verrassend lekker eten. Peking Eend op 3 verschillende manieren klaargemaakt en Ossenhaas triangeltjes in pittige saus. Superlekker en weer iets heel anders dan de standaard Chinees op de hoek. Wij zouden er zo voor het overheerlijke eten speciaal voor naar Amsterdam afreizen.
Het decor was niet overdadig, gewoon strak en modern. Leuke, aardige bediening, die ook geïnteresseerd is, of je naar een concert gaat in HMH.. Voor een praatje klaar dus. Leuk & lekker..
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Hier gegeten voorafgaand aan een concert in de Ziggo Dome en dat was geen onverdeeld succes. Ik had krokant varkensvlees met bami besteld [mihoen was op] en mijn tafelgenoot rijst met pittig rundvlees. Mijn krokante vlees was duidelijk al een tijdje geleden gegrild want wat normaal gesproken een heerlijk korstje hoort te zijn was nu een oneetbaar stukje elastiek en oneetbaar, de bami was een smakeloos beetje muffe noedels en de nasi met pittig rundvlees was verre van pittig en bestond voornamelijk uit witte rijst. Het vlees werd geserveerd op een bedje van ijsbergsla met bruine randjes. De menukaart was erg onduidelijk en was voor de lunch in het NL en de dinerkaart in het Engels, op tafel was geen ketjap/sambal te vinden. Al met al geen goede ervaring en In ieder geval niet voor herhaling vatbaar.
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Laatst gegeten in mijn uppie na werk. Heerlijk even ontspannen. Het was rustig en personeel is erg vriendelijk. Lekker gegeten, meer authentiek chinees dan de afhaal chinees.

Lamsvlees met tausi saus was erg naar wens.

Goede locatie en redelijk betaalbaar.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteren lekker gegeten voor een concert in de HMH. Chinees, maar dan niet zoals standaard. Voor weinig geld erg goed! Hoofdgerecht meer dan voldoende, dus voorgerecht was achteraf gezien niet nodig geweest. Zeer vriendelijke bediening en goed rolstoeltoegankelijk. Sfeervol restaurant!
Will6118 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Goed ontvangen en snelle service. We hebben Peking eend en lamsvlees gegeten. Het eten was erg zout en de eend was droog. Verder een mooi decor en vriendelijk personeel.
Adriaan1961 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
De dag na kerst hier gegeten met een xenos wereldkeukenpas.
De "ouderwetse" Chinees in een nieuw jasje!
De klassieke gerechten ( saté, fou yong hay, tjap toy) op moderne wijze geserveerd. Voldoende verse groente erbij en goed van smaak.
Al bijgerecht nam ik Chinese bami, maar kreeg mihoen, die nota bene een beetje muf (oud) smaakte.
De won ton soep vooraf was heerlijk en goed gevuld met smaakvolle won tons.
De rundvleessate die mijn vrouw vooraf nam, zou minder zout mogen zijn.
Zoals gewoonlijk vroegen wij, naast een glaasj wijn, een kan koud (ijs) water voor bij de maaltijd. Helaas kregen we 2 glaasjes (niet eg koud) water geserveerd, een kan water kon niet.
Mijn vrouw nam als hoofdgerecht 6 gamba,s in zwarte bonen saus. Dit is een heerlijk en goed geportioneerd gerecht. Ikzelf nam fou yong hay met kip. Dit gerecht werd, met voldoende saus (apart) en groente geserveerd.
De bediening was prima. De inrichting modern ( zakelijk), met een oosters tintje.
Een prima ervaring voor een etentje bij de Arenaboulevard.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Mooie plek, waar goed Kantonees eten wordt geserveerd.
Op vrijdag tussen de middag is het wel stamp vol, want dan eten "alle" kantoren in de buurt er. Daarom duurt het dan wat langer, maar alsnog en prima tijd.
Daarbij is ook het decor erg mooi, in tegenstelling tot bij veel andere chinese eethuisjes.
Dit is een echte aanrader.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
In afwachting van een concert in de Heineken Music Hall waar de deuren om half 7 open zouden gaan hebben wij hier gegeten. Voor een Oosters georienteerd restaurant ziet het er bovengemiddeld mooi uit. Geen kitscherige accessoires maar een bar die in verschillende kleuren oplicht zoals gebruikelijk bij een restaurant in lounge-sferen.

Mijn aandacht werd getrokken naar de Chinese h'ordeuvres maar ik twijfelde ook over de won ton soep vooraf. Ik besluit de bediening te vragen wat de h’ordeuvres inhouden om daarna mijn keuze te maken. De serveerster legde na enig nadenken wat het ook alweer was uit dat het een huisgemaakte loempia was, met daarbij 2 kleine garnalentosti’s en een gefrituurde garnaal. Ik was om bij het horen van de garnalentosti’s, wanneer eet je die immers? De hapjes waren wat aan de vettige kant maar smaakten erg goed.

Op naar het hoofdgerecht, we gingen beide voor de moksi, 1 x met bami, 1 x met nasi. Het was op het oog niet een gigantische portie maar vulde toch flink. De bami en nasi is dan ook niet opgekomen. Bij de moksi was vooral het spek en de eend mijn favoriet, alsook rood gemarineerde stukjes vlees waar ik de oorsprong niet van kon terughalen. De kip was wat aan de droge kant maar door het naar 5-spice kruiden smakende sausje goed te eten. We hadden geen ruimte meer voor het nagerecht dus hebben het bij koffie en thee na gehouden.

De bediening houdt netjes de deur open, verwelkomt iedereen en loopt later even met je mee om je naar buiten te begeleiden. Ook was er interesse in naar welk concert we gingen en wensten ze ons veel plezier.

Een prima stop om voor een concert een hapje te doen, leuk!
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Zonder reservering binnen gelopen, voordat we naar een concert gingen, was voor ongeveer driekwart leeg. Koffie-bestelling ging bijna de mist in, werd door persoon in kwestie zelf gecorrigeerd. Hebben alleen hoofdgerecht gegeten, was van prima kwaliteit. Prijs-kwaliteit is prima, gerechten snel op tafel en lekker, maar voor de gezelligheid kom ik niet terug. Nagerechten standaard ijs-coupes.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier op zaterdagavond gegeten met 3 personen, vooraf gereserveerd en het bleek een bijzonder goede keuze te zijn, soep vooraf welke zeer goed van smaak was, dit kan zeker ook van het hoofdgerecht gezegd worden, bijzonder goed van smaak en mooi opgemaakt, ook de witte en rode wijn zijn goed van smaak.
Ook een compliment voor de bediening en het restaurant, want op die avond was er een voetbalwedstrijd in de Arena, ook een evenement in de Ziggo Dome en de HMH, wij waren er om 17.00 uur en men was er absoluut niet op uit om ons snel weg te zien krijgen, zodat de tafel nogmaals beschikbaar kwam, terwijl het bijzonder druk was met mensen die graag een tafeltje wilden, Een aanrader om hier lekker te gaan eten.
Meral T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Met een vriendin samen gaan eten in dit restaurant we wisten eerst niet wat we moesten verwachten, maar tijdens het voorgerecht (mais soep en garnalen dump. soep) waren wij zo enthousiast dat we niet konden wachten op het hoofdgerecht. Ik had de (misschien raar) kindermenu genomen met witvis en zoetzure saus, de vis was naar mijn mening nog een beetje droog. Misschien omdat het ingevroren was geweest en tijdens het frituren nog niet helemaal op temperatuur was? Al dan nog, smaakte de saus geweldig en het gerecht van mijn vriendin de vegetarische schaal met tofoe en groenten was echt.. maar Echt heel erg lekker (jep, ik heb er nog een beetje van meegegeten). In het begin hadden we het gevoel alsof we een beetje onzichtbaar waren voor het personeel, maar de mevrouw met korte kapel heeft ons erg vriendelijk geholpen. (er zat blijkbaar kip in de maissoep en die werd verwisseld voor de maissoep met ei). Het decor.... Ik ben zelf een vormgever dus er zouden een aantal dingen makkelijk anders kunnen naar mijn mening, maar het voelde allemaal aangenaam en netjes aan dus Top.
Kortom in lange tijd niet zo lekker Aziatisch gegeten!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Vaste lunchstek in Bijlmer. Uitermate vriendelijke bediening en prima gerechten voor een keurige prijs. Aanwinst voor Hoekenrode.
Joffrey V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Heb hier twee keer met mijn vriendin gegeten. De bediening is snel en erg vriendelijk. Ik heb beide keren beef met pepersaus besteld, met Chinese bami. Dit was binnen een half uur klaar en was goed te eten. Mijn vriendin had de moksi, zonder eend, met nasi. Daar heb ik wat hapjes van geproefd en ook dat was lekker. Ik zou het zeker aanraden om hier eens te eten, vooral gezien de snelheid waarmee het klaar was en de relatief lage prijs.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hier gestopt voor eten toen wij haast hadden. Het personeel gaf aan dat dit geen enkel probleem was en het eten stond dan ook binnen half uur op tafel. Ik had nasi met gemixt vlees en mijn vriend de beef sichuan met bami. Beide gerechten waren mooi opgediend en smaakten erg goed. Geen hoogstaand niveau, maar de bediening en prijs kwaliteitverhouding zijn zeer goed. Een goede toevoeging aan de Amsterdamse poort gezien hier niet zo heel veel eet gelegenheden zijn.
Ron020 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Met de reservering ging het wel even mis maar dat is goed gemaakt door het personeel . Het eten was prima de ossenhaas was lekker . Misschien wel iets teveel olie gebruikt bij het bereiden maar zeker een zaak om terug te komen
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Voorafgaand aan de Toppers reserveerden we in Chinees restaurant East Harbour. De inrichting is fris en zakelijk, maar niet bijzonder. De bediening was heel vriendelijk en redelijk snel, ondanks de top(pers) drukte. Het eten (foe yong hai met kip en Chili rundvlees) was top(pers). De prijs was ook top(pers), namelijk circa 13 euro per gerecht.
Emile- Jan E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Gegeten op de eerste dag van de Toppers, het plein is vol met de fine fleur van de Nederlandse samenleving. De zaak zit dan ook propvol en er is alleen een plek op het terras, wel wat koud maar we willen voor de film toch eten en hebben dan ook geen keus. Gelukkig is de bediening erg vriendelijk en beloofd on s om zodra er binnen een tafel vrij komt die voor ons te reserveren. Vooraf krijgen we de hors d'oeuvre van het huis, een lekker loempiaatje, een gefrituurde gamba en twee krabcakes, allen erg lekker, als hoofd Peking duck, mals en sappig met een krokant korstje, een loempiaatje en een soort salade, alles lekker misschien wat koud maar dat is gezien de drukte een beetje te verwachten, verder waren er lamskoteletjes, gamba's met zoetzure saus, nog wel in de schaal en dat is niet handig als ze overgoten zijn met saus, de mihoen met zeevruchten was ok. Keuzes aan desserts mogen iets verder gaan dan dame blanche en bananen met ijs en chocoladesaus. Inrichting is erg modern en nogmaals de bediening erg vriendelijk en correct.