East and West

Walstraat 80 4381 GE Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant East and West

Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Wij hebben samen een heerlijke burger en saté gegeten, en van de bevindingen hieronder hebben wij niks meegekregen. Goede service en zeer vriendelijk personeel, dat is bij ons in zwolle vaak anders. Ook zijn wij deze lage prijzen niet gewend, al met al zeker goed bevalleb. Gezellig terrasje met zon.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Vermoedelijk nieuwe eigenaar. Voor 2 Baguettes, 1 tostie en 3 x drinken ruim 45 minuten gezeten. Broodjes niet goed afgebakken, tostie geserveerd zonder saus en bestek. Drinken in een flesje met rietje geserveerd, helaas iets te kort dus toch de fles maar aan de mond, ja glazen afwassen is lastig. Personeel in keuken liep elkaar in de weg en naar ons idee wisten zij niet wat te doen. Bediening, moest in de tijd dat wij zaten e wachten ook nog 2x naar buiten om te roken ?????? Jammer na onze eerdere goede ervaringen, maar op deze manier zal er snel weer een nieuwe eigenaar in zitten.
RobVlissingen .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Prima mix van Nedrlandse cafetaria en Oosterse gerechten. De Nasi en sate zijn uitstekend.ook de koffie achteraf is prima