E&C Meat-Wine

Grotemarkt 88, 3011 PA 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant E&C Meat-Wine

Dagelijks geopend: 10.00 - 23.00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant E&C Meat-Wine

Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteren in het restaurant geweest met een Grouponbon. Alhoewel deze bon volgens de voucher een menu van ruim € 73,-- voorstelde hadden we toch vooraf wat bedenkingen want wij betaalden slechts € 30,-. Bovendien was er een keuze vanaf de kaart voorgespiegeld.
Helaas werden onze verwachtingen bewaarheid en bleek het een grote fopspeen.Uit een beperkt assortiment kon worden gekozen. Bovendien waren, zeker met het voorgerecht, de porties gehalveerd. Eveneens werden de sausen niet geleverd of moest daar apart voor worden betaald. Toen aan de eigenaresse werd gevraagd zei die doodleuk dat we niet naar de plaatjes moesten kijken. Wij zeiden dat daar niet alleen naar gekeken was maar juist naar hetgeen mensen die gewoon a la carte besteld hadden die een dubbele portie kregen.
Dit werd vervolgens weer ontkend. Jammer dat je zo een actie om bekendheid wilt voeren. Wij komen er NOOIT meer en voelen ons duidelijk belazerd.
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We hebben als team erg lekker gegeten! Aanrader. Huiselijke sfeer en zeer ontspannen!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was TOP, niks dan lof. Eten erg lekker, bediening leuk. Voor herhaling vatbaar, graag zelfs.
Francis H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik had meer dan een week van tevoren hier een tafel geboekt via Iens toen ik mij aanmeldde bij het restaurant waren ze best wel vriendelijk tot ik vertelden ik dat ik een Groupon had voor een 3 gangen menu voor 4 personen. Hierna kreeg ik te verstaan dat ik de Groupon niet kon gebruiken, ondanks dat het nog geldig was, en ik daar alleen kon eten als wij de normale prijs zouden betalen. Wat je ook vind van Groupon als je als restaurant daar niet aan mee wil doen prima maar dan moet je je niet bij Groupon aanmelden met een aanbieding. Ik had vrienden hiervoor uitgenodigd als cadeau daarom was het nog erger, echt gênant. Wij zijn toen weggegaan omdat wij alle ogen op ons voelde, wij hebben hier dus niet gegeten en dat zal ik hierdoor ook nooit meer doen.
Colinda T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk van de Turkse gerechten, in dit gezellige restaurant, genoten
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Vooral de döner was erg lekker
Enis O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Super sfeer, vriendelijk personeel, huiselijk zeker een aanrader als je leuk en lekker wil eten met familie of vrienden en topper!!!!!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Via Ah restaurantactie. De eerste keer in dit restaurant. Vriendelijke service. Lekker gegeten. Vooral vlees op de menukaart en dit wordt goed bereid. Een klein beetje groente erbij zou het wel afmaken.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hadden om 17 uur gereserveerd maar we waren er al om 16.40 uur. Dat was geen probleem.
We konden gewoon alles van de kaart bestellen.
Het voorgerecht kwam snel op tafel en smaakte verrukkelijk.
De serveerster vroeg daarna netjes aan ons of ze al aan het hoofdgerecht konden beginnen. Ik houd daar wel van. Er was geen haast.
Het achtergrondmuziekje was voor ons een beetje saai maar dat is ieder zijn keuze.
Alleen jammer de toiletten zijn boven. Je moet een hoge trap op. Die was wel schoon maar wel een beetje onderhoud nodig. O.a. deurklink een beetje los en zo meer van die kleine dingetjes..
Verder genoten en we komen graag terug.
Daniella O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangst. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Eten was ook heel lekker. Kom hier zeker weer terug
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten , super vriendelijk personeel , alleen jammer dat we op het terras heerlijk buiten zaten maar de mensen die erboven wonen t super leuk vonden om dingen naar beneden naar ons te gooien.
Rieneke O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Er lekker gegeten alles wat we kregen zag er goed uit en smaakte heerlijk alleen voor ons was het iets te veel. Komen zeker terug.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gisterenavond gegeten met de AH-actie. Super vriendelijke bediening. Het eten is erg lekker en het personeel neemt de tijd om uit te leggen wat je precies te eten krijgt. Echt een aanrader.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Hebben hier gisteren (zaterdag) met 6 personen heerlijk gegeten. Er was goede aandacht voor degene die speciale dieetwensen heeft ivm voedselallergie. Helemaal top
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Eten was goed, wachttijd tussen maaltijden was lang, wij hadden gezegd 10 minuten maar werden 20 minuten en wij zaten binnen ongeveer midden in de zaak, was tochtig.
Bendul D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Opnieuw hier gegeten, en wederom genoten van alle heerlijks. Over de ontvangst en service kunnen we kort zijn: enthousiast, hartelijk en klantgericht. De wachttijd is voor mij persoonlijk nogal kort, maar de bediening geeft zelf al aan ons tempo zelf aan te geven en daar wordt absoluut rekening mee gehouden. Kortom wij komen zeer binnenkort weer terug en nemen hoogstwaarschijnlijk vrienden en de volwassen kids mee.
Melvin R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ben hier nu 3 keer geweest en ik kijk nu al weer uit naar de 4e. Het heerlijke eten en vooral de leuke en zeer vriendelijke bediening doen mij zeker terugkomen. Echt een aanrader voor iedereen die de echt lekkere turkse keuken wil leren kennen.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer asociale persoon aan de telefoon gehad, reservering kon niet doorgaan! Wat een onbeschofte klantenbehandeling! Dit is zo’n zaak die van mij meteen failliet mag gaan!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gegeten via ah bonnen vrije keuze , mogen alleen wel sneller lege borden opruimen, eten meer dan prima
Act van de ober was erg leuk
J W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
kom zeker een keer terug