E&C Meat-Wine

Grotemarkt 88, 3011 PA 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant E&C Meat-Wine

Dagelijks geopend: 10.00 - 23.00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant E&C Meat-Wine

Huub V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Een aanrader!
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hadden gereserveerd voor 21.00 uur, maar we waren er om 21.15 uur. Toen we zaten en drankjes hadden besteld, werd ons medegedeeld dat we niet meer konden eten, omdat de keuken om 22.00 uur richting. We konden alleen wat drinken. We zijn toen gelijk weggegaan. Achteraf waren we heel blij, want zo leuk was de sfeer niet. We hebben elders heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We gingen er heen met het idee we zien het wel, want we hadden de positieve en ook de niet al te positieve recensies gelezen, maar het viel ons meer dan mee. Bediening vriendelijk en vlot en het eten was ook echt lekker en goed zeker ook met de gunstige prijzen door de AH-restaurant bon. Overigens kun je ook zonder bonnen hier met korting eten. We gaan er zeker nog weer terug!
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuke zaak in de markthal & lekker eten. Prijs voor Glas wijn wel aan de hoge kant!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Hele lief man in de bediening. Sfeer is opzich prima, wel koud binnen. Wijn was lekker en goed geprijsd. Carpaccio vooraf was smakeloos en veelte koud. Entrecote was ook heel flauw en geen goede kwaliteit. De zelfgemaakt kruidboter was lekker en gaf het vlees wat extra's.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Erg teleurstellend!

Wij hebben hier voor de eerste en ook meteen voor de laatste keer gegeten. Het bedienend personeel maakte een erg ongeïnteresseerde en zelf arrogante indruk.

Wij hebben een biefstuk en een entrecote besteld. De biefstuk hebben wij medium well besteld, deze werd echter verbrand van buiten en rare van binnen geserveerd. Daarbij was de portie erg klein. Er werd een klein hoopje sla bij geserveerd en wij konden kiezen uit krieltjes of patat als bijgerecht. Vervolgens werd dit bijgerecht verkeerd geserveerd.

Wij hebben gebruik gemaakt van de Iens 50% kortingsactie. Hierdoor kregen wij ook geen stokbrood net smeersels van het huis geserveerd. Dit kregen de overige klanten wel.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prima eten op een mooie locatie. Bediening was vriendelijk en bier op de tap was een aanvulling
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Met oudjaar hier nog een plekje weten te bemachtigen. Tafels staan dicht bij mekaar, dat was wat minder. Eten was lekker en een zeer attente en vriendelijke bediening. De Adana kebab is een aanrader!
Lydiah .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wat een geweldig leuke tent. Gezellige dame en heer die beide de kneepjes van het horeca- vaak beheersen.
Goede uitleg over de gerechten en hoe zij ze het beste willen een kunnen serveren.

Heerlijk ontspannende sfeer en ook na tienen nog even vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt vóór de gezellige avond, we komen zeker terug.
Familie Blok Rotterdam
T.A.G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Een bijzonder prettige ontvangst, met veel aandacht voor de klant. Het eten, o.a. biefstuk, mixed grill, carpaccio en Salade of the Sultans, was goed bereid en zeer smakelijk. De wijnen evenzo,maar mochten iets minder prijzig zijn.
Al met al met 4 personen een voortreffelijke avond, mede door bediening en keuken.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij E&C Meat-Wine. Het eten was erg lekker. Leuke, spontane en vrolijke mensen in de bediening. Aanrader.
Sherida H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Met mijn partner gegeten bij E&C Meat&Wine. Het eten was redelijk tot goed. Niet heel bijzonder. De service was prettig en beleefd. Ze hielden rekening met onze wensen en waren uitermate vriendelijk.
Aan de inrichting mag meer aandacht geschonken worden. Het is een beetje van alles wat en rommelig, totaal niet gezellig.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
was oke
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De bediening was vlot, vriendelijk en behulpzaam. Er werd netjes gevraagd of we na het voorgerecht nog even wilden wachten met het hoofdgerecht. Het eten smaakte goed.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Lekker gegeten, fijne bediening, wel koud, er hangen warmte lampen aan het plafond, maar tochtig!
Verder zeker een aanrader!! Club van acht.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
samen hebben we een erg gezellige avond gehad, met heerlijk eten en leuke bediening. we hadden een AH-diner-bon. dit was geen enkel probleem. dit is de tweede maal dat we hier te gast zijn en zijn speciaal uit Didam met de trein gekomen om te genieten! alle lof!!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gisteren in het restaurant geweest met een Grouponbon. Alhoewel deze bon volgens de voucher een menu van ruim € 73,-- voorstelde hadden we toch vooraf wat bedenkingen want wij betaalden slechts € 30,-. Bovendien was er een keuze vanaf de kaart voorgespiegeld.
Helaas werden onze verwachtingen bewaarheid en bleek het een grote fopspeen.Uit een beperkt assortiment kon worden gekozen. Bovendien waren, zeker met het voorgerecht, de porties gehalveerd. Eveneens werden de sausen niet geleverd of moest daar apart voor worden betaald. Toen aan de eigenaresse werd gevraagd zei die doodleuk dat we niet naar de plaatjes moesten kijken. Wij zeiden dat daar niet alleen naar gekeken was maar juist naar hetgeen mensen die gewoon a la carte besteld hadden die een dubbele portie kregen.
Dit werd vervolgens weer ontkend. Jammer dat je zo een actie om bekendheid wilt voeren. Wij komen er NOOIT meer en voelen ons duidelijk belazerd.
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We hebben als team erg lekker gegeten! Aanrader. Huiselijke sfeer en zeer ontspannen!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was TOP, niks dan lof. Eten erg lekker, bediening leuk. Voor herhaling vatbaar, graag zelfs.
Francis H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik had meer dan een week van tevoren hier een tafel geboekt via Iens toen ik mij aanmeldde bij het restaurant waren ze best wel vriendelijk tot ik vertelden ik dat ik een Groupon had voor een 3 gangen menu voor 4 personen. Hierna kreeg ik te verstaan dat ik de Groupon niet kon gebruiken, ondanks dat het nog geldig was, en ik daar alleen kon eten als wij de normale prijs zouden betalen. Wat je ook vind van Groupon als je als restaurant daar niet aan mee wil doen prima maar dan moet je je niet bij Groupon aanmelden met een aanbieding. Ik had vrienden hiervoor uitgenodigd als cadeau daarom was het nog erger, echt gênant. Wij zijn toen weggegaan omdat wij alle ogen op ons voelde, wij hebben hier dus niet gegeten en dat zal ik hierdoor ook nooit meer doen.