E & C Meat-Wine

Grotemarkt 88 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant E & C Meat-Wine

In dit Rotterdamse restaurant kun je heerlijke Turkse gerechten eten. Er is een ruim terras, het personeel is vriendelijk en het eten van een goede kwaliteit. Veel keus is lekker gegrild vlees en bijzondere nagerechten. Ook voor een royaal ontbijt kun je hier terecht. Maak kennis met de Turkse keuken en laat je verleiden door de specialiteiten van het huis. En daar zijn er veel van! Speciale gelegenheid te vieren? Kan ook hier!

Meer informatie over restaurant E & C Meat-Wine

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

• Verwarmd terras

Jouw recensie over het restaurant E & C Meat-Wine

Daniël H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wederom zijn we absoluut niet teleurgesteld in ons bezoek aan dit restaurant. Zoals we het al vaker hebben aangegeven was het personeel weer heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima en eigenlijk was niets te veel voor het personeel. We blijven dit restaurant dan ook zeker regelmatig bezoeken en we kunnen dit zeker bij andere personen aanraden.
Daniël H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Opnieuw hebben we heerlijk genoten van ons bezoek aan E&C Meat-Wine. De ontvangst was weer allerhartelijkst en het eten was uitstekend. Ook bediening was prima. Er werd ook weer goed meegedacht, dus niet alles vlak achter elkaar serveren, maar ons rustig de tijd geven om het gene wat we genuttigd hadden te laten zakken. Dit is absoluut niet de laatste keer geweest dat wij hier gegeten hebben en zal het restaurant ook zeker bij andere mensen aanprijzen.
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wederom zijn wij erg tevreden na ons bezoek aan dit restaurant. De ontvangst was prima, de bediening zeer vriendelijk (niet te overdreven) en het eten (daar kwamen we tenslotte voor) was heerlijk. Ook kregen we even de gelegenheid om het hoofdgerecht wat te laten zakken voordat het dessert werd opgediend. Al met al een zeer goede reden om vaker dit restaurant te gaan bezoeken en dat zullen we ook zeker doen.
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Een paar dagen geleden gaan eten in dit restaurant. Het ziet er prachtig uit en de bediening is ook vriendelijk. De linzensoep besteld. Helaas zag het eruit en smaakte het alsof het uit een pakje kwam. Beetje jammer. Voor 5,50 verwacht ik wel meer. Daarna een schotel met vlees en smeersels met brood. Het brood was niet van hele hoge kwaliteit. Beetje droog en de rest viel ook tegen. Al met al een teleurstellende ervaring. Niet aan te raden als meer dan een wijntje wil. Het personeel is wel vriendelijk
lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Vanmiddag wezen lunchen, het trok ons wel aan en de gerechten die voor de deur gepresenteerd werden zagen er smakelijk uit. Mijn man nam een tosti,die prima smaakte en ik nam een bord met warm vlees. Onderop lag een turks plat brood met daarop ui,champignon en lamsham overgoten met ketchapsaus. Aan de zijkant lag wat salade die besprenkelt was met een frisse dressing. Het geheel was heel smakelijk en ik heb echt zitten genieten van de smaken in mijn mond. Daarbij hadden wij allebei een koffie die lekker sterk en vol met smaak was. Zeker een aanrader en ik zal daar zeker nog wel eens teruggaan. Zoals in de vorige recencies hebben wij beslist geen slecht ervaring met de bediening, erg vriendelijk en de gerechten stonden snel op onze tafel. Het was super!
Sadat .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bediening was gastvrij en de sfeer binnen leek ook leuk. Ik ga vaak buiten de deur eten en mij gaat het om de kwaliteit van het eten. Ik bestelde een mix grill en mijn Kids hadden biefstuk met friet. Toen de porties kwamen schrok ik behoorlijk. Voor de vraagprijs waren de borden leeg. 1 stuk vlees, champignons en uien lagen onder de steak. Saus was dik, zag er niet vers uit. Patat kon je tellen, hoewel de smaak prima was. Mayonaise was er niet bij, moesten we om vragen. Mijn eten; kip was erg lekker, kebab veel te zout en de lamskotelet was erg klein maar wel goed op smaak. Toen de rekening kwam had ik echt het gevoel dat dit niet in verhouding was met het gebodene. Hier kom ik niet meer terug. Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. Jammer voor hen. Ik zag trouwens geen enkele klant met een lach naar buiten lopen. Hadden misschien dezelfde ervaring??
Aisha N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hebben biefstuk met champignons gegeten. Belachelijk je kon de champignons tellen. Biefstuk was lekker, maar de frietjes kon je tellen.
Prijs kwaliteit is het niet waard wat je voor je geld krijgt! Je gaat niet met een tevreden gevoel weg. De bediening is slecht. Je moet lang wachten voor je eten wordt geschoteld. Mij zie je echt niet terug!!!!!!!!!!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Bagger... slechte bediening, ongeïnteresseerd, en onkundig. Het eten is een poging om shoarma "sjiek" te maken die jammerlijk mislukt.. droog gebakken kalfsvlees, onaangemaakte sla en overgare rijst.. geen idee of de biefstukken etc beter zijn, maar dat hoop ik wel voor ze, anders zijn ze geen lang leven beschoren in de markthal....
Sansa B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Helaas hebben wij geen goede ervaring bij E&C Meat-Wine gehad. We moesten lang wachten voordat iemand onze drankjes kwam opnemen en brengen.
Mijn vriend had een driegangen menu besteld (vooraf linzensoep, daarna een mixed grill en als toetje baklava). Ik had alleen de mixed grill besteld. De soep die gebracht werd, bleek echter helemaal geen linzensoep te zijn, maar kippensoep. Mijn vriend had op dat moment zo 'n honger (van het wachten) dat hij besloot er niets van te zeggen, maar de kippensoep op te eten. De soep smaakte echter naar kippensoep uit een pak en was erg slecht. De soep was veel te dik en bovendien lag er een soort 'vel' op. Vermoedelijk is het in de magnetron opgewarmd. De mixed grill smaakte gelukkig wel goed. Het vlees was lekker gekruid en mals.
Kortom, je moet lang wachten op je eten/drinken en de bestellingen gaan vaak verkeerd.
Tuan Khoa T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Ruim drie maanden lang kom ik bij Meat & Wine elke week een wijntje drinken. De sfeer is heel erg goed hier. Meestal neem ik kleine hapjes bij de wijn. Zoals Mezes of Pides. Gisteravond heb ik voor het eerst hun T-bone steak van de gril geproefd. Zelden heb ik zo'n malse en goed medium gebakken steak geproefd. Als wijnadvies had de bediening een heel lekkere Syrah aanbevolen. De combinatie was helemaal top. De slechte recensies voor dit restaurant vind ik een beetje overdreven. Waarschijnlijk was het een momentopname geweest. Ik ben hier altijd gastvrij en professioneel ontvangen. Ik geef hier graag mijn geld uit. Tot snel team Meat & Wine!!!
Vandana D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Erg leuk en goed restaurant in de Markthal! Ik heb hier vorige week gegeten en was erg tevreden over zowel het eten als de bediening. Relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Ook erg goede bijpassende wijnen gedronken. Een leuke plek om te eten als je al in de Markthal bent, kom hier zeker nog een keer terug!
dhr_v_noord .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Hier laatst maar eens gaan eten na een aantal al langs te zijn gelopen. Het ziet er van buiten wel aardig uit maar het eten viel dan tegen. Voor die prijs verwacht ik meer. We gingen met 4 personen lunchen. 2 van de 4 maaltijden kwamen te laat. De bediening bood nog wel zijn verontschuldigingen aan maar daar bleef het dan ook bij. De zalm en het brood kwamen denk ik zo uit de supermarkt. Geen aanwinst voor de Markthal. wij komen hier niet meer terug.
Kertje .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zo pfff dacht even te lunzen bij E & C meat - wine in de markthal. Ziet er leuk en lekker uit. Maar .... Het duurde al een eeuwigheid voordat ze kwamen vragen of we iets wilde drinken ! Daar begon het al mee. En tja, hoe moeilijk kan het dan zijn, broodje tonijnsalade en een omelet ham/kaas. Ik zat al een dikke 10 minuten naar m'n geserveerde broodje tonijn te kijken voordat eindelijk de omelet kwam, want ja je wilt toch tegelijk eten ? Omelet was verkeerd pfff geen ham geen kaas ! Kan gebeuren maar dan verwacht je wel dat je omelet binnen no time terug is MET ham en kaas ! Nee dus, na de omelet teruggestuurd te hebben, zat ik nog eens een minuut of 10 naar m'n broodje te staren totdat de omelet met ham/kaas geserveerd werd !!! ???? ik zei er natuurlijk iets van maar helaas, de serveerster interesseerde het echt helemaal niets, ik roep m'n baas wel even, was alles wat ze zei. Die was er na een paar minuten nog niet !! Echt he ik was zoooo pissig !! ben onze koffie en cola gaan betalen en gezegd dat ze onze broodjes in de kliko konden gooien !!! Hadden we niets van gegeten ! Dus na een dikke 3 kwartier daar gezeten te hebben gingen we met nog meer honger weg ????. Was meteen de 1e en laatste keer daar pfffffff. Niet normaal wat een slechte bediening !! Een dikke NUL !! Mij zien ze daar nooit meer.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekker met zn tweeën gegeten bij E&C Meat-wine, en de service is top! Alleen de naam wekt andere verwachtingen op - ik verwachte eigenlijk verschillende soorten steaks ipv Turks eten. Wel een goede verrassing, en we komen terug.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Dit restaurant is een mooie aanwinst voor de horeca in de markthal. Eigenaren hebben al eerder een goede indruk achtergelaten met C & E coffee op de marktvloer zelf. Service is erg goed, eten prima en het decor ( vooral bovengedeelte) is leuk gedaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuk nieuw Turks restaurant met terras in de Markthal. Lekker en betaalbaar eten in een gemoedelijke sfeer. Als de puntjes op de 'i' staan scoort de zaak op alle onderdelen nog een punt hoger. De eigenaren zijn zeer gastvrij, dus dat komt zeker goed!
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Op de eerste dag hier een glas wijn gedronken. Het restaurant is nu ongeveer een maand open. Erg bijzonder dat alle wijnen op de kaart ook per glas te verkrijgen zijn. Tweede dag teruggekomen om ook de gerechten te proeven. De eigenaar stelde voor om een Pide met ei te proberen. Dit was een soort platbrood uit de steenoven met gehakt, kruiden en een ei er bovenop. HEERLIJK!!!
De wijnen zijn van hoge kwaliteit en erg betaalbaar. Vanaf € 3,30 per glas. De biologische Verdejo Caraballas is een aanrader. Nog nooit zoiets bijzonders gedronken. De bediening is erg vriendelijk en beleefd. Kortom, een grote aanwinst in De Markthal!