Dzjengis Khan Mongolian Grillbuffet

6,1
6,6
Xa499 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij binnenkomst zijn wij ontzettend gastvrij ontvangen, daarna hebben wij van de gastheer een duidelijke uitleg gekregen. De soep vooraf was erg lekker en de spies die ik zelf gegrillt had smaakte ook zeer goed. De gerechten van de vlees- en visbakplaat werden live door de koks bereid, dat zag er erg leuk uit met de houten zwaarden die de koks gebruikten. Ook deze gerechten waren erg lekker. De totale service in dit restaurant geef ik een dikke 9, zeer gastvrij! Leuke avond gehad, ik zou dit restaurant zeker aanraden aan vrienden!
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een teleurstelling. Kwaliteit van het eten erg slecht, in 1 woord smakeloos. Daarbij was het druk met vrijgezellenfeesten waardoor je telkens lang moest wachten bij de bakplaat. Wel vriendelijke bediening. Maar ik ga hier niet meer terug.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk restaurantje, wel een beetje rommelig en misschien ook wat ouderwets.
Bij binnenkomst werden wij zeer gastvrij ontvangen door 1 van de medewerkers die ons het concept heeft uitgelegd, complimenten!

Er is naar mijn mening zeker wel meer dan genoeg keus in eten, verschillende soorten vlees voor op de spies en voorop de wok, en een wat kleinere keuze uit vis voor op de wok. Het is inderdaad geen all you can eat met 50 verschillende gerechtjes, maar dat hoeft opzich ook niet.

In het midden van het restaurant staat een grote steenkool grill waar je je eigen samengestelde spies kan grillen of je vis of vlees gerechten kan laten wokken door de koks die aanwezig zijn.

wat jammer blijft is toch dat je allemaal iets anders kiest en dus niet echt lang met elkaar aan tafel kan zitten, omdat je steeds bij je grill moet gaan kijken of een ander die zijn gerecht samen aan het stellen is. Denk dat dit restaurant daarom leuker is voor vriendengroepen dan voor met een gezin.

Verder is alles all you can eat en drink en krijg je 2.5 uur de tijd (in ons geval meer dan genoeg), de prijs is misschien iets aan de hoge kant (30,-) vergeleken met andere all you can eat restaurantjes.

Ik zou er zelf niet heel snel meer heen gaan (al is het maar omdat ik niet uit de buurt kom) maar kan het wel aanraden als je een gezellig vrienden avondje wilt hebben.

Yasmina P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
het eten was niet zo heel goed. bij aanvang werd ons niet duidelijk vertelt wat de bedoeling was, pak je zelf drinken, pak je zelf eten hoe zit het in elkaar? we mochten plaats nemen en het zag er boven niet zo heel gezellig uit. De plek waar de baas zat was wel mooi maar vond het jammer dat alle papieren daar zo slordig lagen waardoor iedereen er in kon kijken. De gastheer was wel aardig en beleefd maar hij was er niet als je hem nodig had. Je hebt heel weinig keuze uit alles dus t was heel jammer. Ik had er meer van verwacht. Heel jammer maar ik kom toch niet meer terug
Mariellebolhuis .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Gastvrije ontvangst. Je krijgt en welkomst drankje en als wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Spitzen kun je aan tafel rijgen. Hier is goed over nagedacht. Rauw Vlees gaat in apart bakje. Bakje zet je onder je spies en met wegwerphandschoentjes rijg je het aan de spies. Bakjes en gebruikt servies wordt constant opgeruimd en je pakt krijgt voor iedere ronde een schoon bord. Een van mijn kinderen liet zijn bestek vallen, de eigenaar zag dit en wist zelfs nog onze naam ( vd reservering) en kwam direct met schoon bestek aan zetten. Wow. Dit soort service, persoonlijke benadering en alertheid maak je helaas niet vaak mee. Wel bij djengiz khan dus. Mijn kinderen zijn helemaal fan van dit restaurant. En wij ook. Eten is erg lekker en fijn met kids dat ze rond kunnen lopen en eigen eten zien en kunnen kiezen. werkt perfect. Ook paar keer wokrestaurant gehad , maar ze willen altijd terug naar djengiz. Alle ingrediënten zien er vers uit en smaak van vis en vlees is heerlijk. Het is eten en entertainment tegelijk. Je kan de kok aanschouwen terwijl hij jouw gerecht op de bakplaat bereidt. Mooi om te zien. Komend weekend gaan we weer. Zin in
Charlott D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Eten is super lekker, drinken werd zelfs voor me getapt door de personeelsleden. Ook werd mijn spies bijgehouden door het personeel ook perfect. Lekkere salade bar en heerlijk mals vlees. Zeker een aanrader!
Ilinca O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zeer matig ! Ik heb mijnschoonouders uitgenodigd en wij waren allemaal teleurgesteld. Wij haddem zin in een buffet restaurant met veel keuze en ik ben eerder in een Mongolian Grill restaurant geweest en vond ik het lekker. Het restaurantje was heel druk, had niet genoeg keuze, eten ziet er niet zo vers uit. Ik vond de prijs-kwaliteits verhouding zeer slecht. De kwaliteit van het eten was gewoon onvoldoende. Taaie rundvlees, te zout, te veel grmarineerde vlees, uitgedroogde groente. Ook een heel klein restaurant, chaotisch en moeilijk om de verschillende buffets te bereiken. Kortom, niet lekker, niet vers uitzien, wij komen nooit meer terug !
1lisanne .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Super leuk team wat er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Ze houden rekening met alle soorten dieten. Daarbij zijn de groenten, vlees en vis super vers, keuze in overvloed, je maakt gebruik van plastic handschoentjes en papieren bakjes ter bewaking van de hygiéne! En dan zijn voor 29,50 de drankjes en ook nog een ijsje toe, inbegrepen....
Hier valt werkelijk geen slechte kritiek op te geven; Toppie!
Marco En L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Super lekker gegeten met 2volwassenen en 2kids.
Een heelijk ongedwongen en leuk restaurant. Zeer vriendelijk personeel.
Onze kinderen werden zelfs door 1 van de personeelsleden persoonlijk vermaakt, samen TV kijken, kleuren enz... Waar kom je dat nog tegen?
Een voorbeeld voor andere restaurants.

Het vlees is heerlijk mals en vis smaakt prima. Lekker zelf binnen BBQ'en of het wordt voor je bereid op een bakplaat. Heerlijk.

We komen zeker nog eens terug.

:-)
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier met 6 personen gegeten, de service was goed. We kregen een heel erg enthousiaste uitleg over het concept toen we aan tafel gingen. Het is allemaal zelfservice in het restaurant maar het personeel bleef erg behulpzaam als we iets nodig hadden, zoals bestek of peper en zout. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Je moet zelf je eten bbqen of je kan het laten bereiden op een bakplaat. Er is voldoende keuze, de kwaliteit van het vlees is goed, de kwaliteit van de vis is minder. Een leuk concept, jammer dat het restaurant niet heel erg sfeervol is.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Met een grote groep hier gaan eten , we waren de enige in het restaurant en kregen alle hulp en aandacht die we nodig hadden. Iedereen was erg attent. Ik vind het concept vooral geschikt als je met een grote groep bent, niet als je met zn 2en komt eten . Grill; je kiest wat groenten noodles en vlees uit en het wordt voor je gebakken, erg lekker! BBQ; er hangt een spies bij je tafel , met een bakje, dit bakje vul je met Vlees, vis of groenten en dit rijg je aan de spies. Met een handschoentje. Het BBQen zelf duurt vrij lang . De brokken vlees vond ik veel te grof… zou er bijna vegetariër van worden want echt smakelijk vind ik dat niet.
Ik zat dan ook na 1 spies vol . De tapbar vond ik een leuke bijkomstigheid en prima wijn / bier. De softijsmachine deed het ook erg goed binnen onze groep.
Hupperetz .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Gisteren gegeten hier. Viel in alle opzichten tegen. Je krijgt zeker niet wat op hun website beloofd wordt. Het eten is smakeloos. De hygiene laat te wensen over (bijvoorbeeld: rauw vlees moet je zelf aan je tafel op je spies rijgen, waardoor vleessappen op de tafel en op je bord/bestek terecht komen). De sfeer is ongezellig en het personeel staat er bij alsof ze liever ergens anders zouden zijn. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer slecht.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
In twee en een half uur zoveel eten en drinken als je wil voor €29,50.Dat is een formule die zijn langste tijd heeft gehad. Het moet vooral heel erg lekker zijn en de porties vooral niet te (!) royaal. Niet dat de kwaliteit van vis en vlees hier te wensen overlaat, dat is in orde, erg jammer dat de (tap) wijn niet uitnodigt tot een tweede glas, dan liever aan het bier (Heineken). De geur van je kleren verraden de volgende dag dat je in dit grill restaurant bent aangeschoven. Direct richting stomerij!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
eerste keer naar Dzjengis geweest , bij binnenkomst verwelkomt met een aperitief van het huis ,daarbij een goede uitleg van de mogelijk heden , daarna gekeken wat we zoal aan onze spies zouden rijgen , keus genoeg vlees, vis ,garnalen, en niet te vergeten de sausjes ,en salades ,de drankjes mocht je zelf pakken wij namen eerst een biertje ,en gingen daarna over op de wijn die van uitstekende kwaliteit en goed paste bij ons gerecht, garnalen, spaghetti champignons, overgoten met een prima saus. mijn vriendin een spies met varkenshaas , een heerlijke frisse salade er bij ,al met al . eten , bediening (ook kok) geweldig,een avond waar wij op terug kijken , en zeker hier nog terug komen , hans & roos
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Tsja, alleen een mongool zal denken dat dit echt mongools is. Desalniettemin een verschrikkelijk leuke avond gehad! Lekker je spiesjes volproppen met vanalles en draaien maar! Bier en fris inclusief dus ongedwongen studentikoos eten en drinken. Dikke pret gehad en lekker gegeten.
Entourage: vreetschuur idee. Scoor je geen hoge punten mee, maar is wel de juiste keus voor onpretentieus allyoucaneat-spiesjesdraaien.
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Normaal ben ik geen voorstander van het all you can eat concept. Echter met de sportclub hier neergestreken om in Mongoolse sferen te gaan eten. Ik besloot om dan ook alleen vis te eten en dit viel mij niet tegen. Ik betwijfel of alles vers was maar bij de bereiding van de combinatie vis en groenten op de bakplaat was het gerecht wel smaakvol. In ieder geval met vrienden een leuke avond gehad bij Dzjengis Khan!
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Geweldige avond beleefd, het centrum van het restaurant is de grill, perfect stukje vlees, mooie seafood grill waar grote garnalen, verse luxe vis soorten en gamba's met verse groenten gecombineerd kunnen worden. Mooie avond beleefd en prima voor met vrienden en collega's een avondje anders te doen.
Chello .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Echt prima gegeten zeer vriendelijk personeel die tegen je welkom zeggen alle groenten en sauzen waren vers dat zie je ook gelijk ( ik ben zo iemand die er gewoon op let ), vlees van het spies was ongeloofelijk lekker i.v.m. dat ik van zacht gebakken vlees hou en vond het ook heel leuk omdat ieder zijn eigen spies zelf moet BbQ en garnalen van de bakplaat met mie was ook groot succes kortom een perfect restaurant
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Leuke gelegenheid om veel te eten. De eigenaar houdt vlotjes zijn standaard praatje en aanvallen maar. Toch eet ik er erg graag als ik zin heb in veel voor weinig. Dit is in mijn ogen bijvoorbeeld een veel beter alternatief als je de all-you-can-eat wok hallen beu bent. Je kunt er zelf je spies maken met verschillende soorten vlees en vis, daarna zelf even bbq-en en lekker opeten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Kwaliteit van de maaltijd (buffetformule) is onder de maat. Vooral de spiezen op de barbecue zijn vet en met veel zenen. Lijkt oud partij diepvriesvlees te zijn. De prijs is voor "onbeperkt" wel prima, maar de kwaliteit is daar dan ook naar. Wij komen hier niet meer.