Dzjengis Khan Mongolian Grillbuffet

Aalsterweg 99A 5615 CC Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Dzjengis Khan Mongolian Grillbuffet

5,7
5,8

Jouw recensie over het restaurant Dzjengis Khan Mongolian Grillbuffet

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De bar met visgerechten kon beter, op tijd aanvullen!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
In het verleden weleens eerder hier wezen eten wat toen goed bevallen was.
We vonden het dit keer wat minder. Kwa keus voor de spies viel het tegen. Vlees bakken waren snel leeg, en het bijvullen duurde lang. En de keuze voor de groentes die je op je spies kon doen viel tegen. Champions niet schoongemaakt.

Voor de plaat viel de keuze ook heel erg tegen. Hier hetzelfde verhaal. Eten was wel snel klaar maar wel met zwarte afgeefsel van de plaat in je eten.

Stokbrood mandje leeg. Salade bar die je geen salade bar mag noemen.

De cola die je zelf onbeperkt mag tappen smaakte wel.

We hebben een leuke gezellige avond gehad. Maar dat lag meer aan de gezelschap die je meeneemt.

Kortom leuk voor een keer maar zeker niet maandelijks.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Sinds de vorige eigenaar er niet meer is,is de kwaliteit zeer achteruit gegaan. Te weinig personeel, waardoor de tafels niet adferuimd worden. Kip was niet gaar, brood bij de soep was niet bijgevuld. 1 persiin moest alles regelen en zelf doen omdat de rest t werk niet zag. Airco was niet aan en met zulke buitentemperaturen en bakplaren en bbq aan is dat veen overbodige luxe. Mensen moesten naar buigen om af te koelen. Kortom, ik ga er niet meer eten.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gister hier met een gezelschap van 7 man gegeten. Maar echt wel teleurgesteld. Het idee is misschien nog wel leuk. Zelf je spies maken en grillen. Maar de producten zijn echt niet goed. Zeker het vlees is van een waardeloze kwaliteit. Duidelijk gekozen voor zo goedkoop mogelijk. Vreselijk.

Ook de gerechten die voor je op de bakplaat worden gemaakt zijn smaakloos. Waarom geen lekkere authentieke saus erbij? Nu is het zoutloos en smaakloos.

Ook een frisse salade is niet mogelijk. Weinig keus, geen zelf gemaakt sausje en gewoon prut.

Verder valt op dat het pand echt wel een make-over nodig heeft. Waarschijnlijk al vele jaren niks meer aan gedaan.
Gelukkig is het personeel vriendelijk, behulpzaam en goed.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Vandaag met een social deal kennis gemaakt met Dzjengis Khan.
Het viel zeer tegen. Biefstuk verschrikkelijk taai, spek was een soort SMAC, dus gemalen, gekookt vlees, in blokjes gesneden. Het dessertbuffet was erg matig, ik bleek een rijstepap te hebben. Geen ijs, daar moet je voor betalen. Drankenautomaat was kapot, werd er een fles Pepsi bij de automaat gezet. Toch was het erg druk, onbegrijpelijk. De meeste mensen waren nog nooit geweest en zullen hoogstwaarschijnlijk niet meer terugkomen. Erg slecht. Als ik dit vergelijk met veel andere restaurants met deze formule is het toch wel het slechtste en duurste (als ik het social deal voordeel niet meereken) restaurant. NOOIT MEER
Xavier .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij binnenkomst zijn wij ontzettend gastvrij ontvangen, daarna hebben wij van de gastheer een duidelijke uitleg gekregen. De soep vooraf was erg lekker en de spies die ik zelf gegrillt had smaakte ook zeer goed. De gerechten van de vlees- en visbakplaat werden live door de koks bereid, dat zag er erg leuk uit met de houten zwaarden die de koks gebruikten. Ook deze gerechten waren erg lekker. De totale service in dit restaurant geef ik een dikke 9, zeer gastvrij! Leuke avond gehad, ik zou dit restaurant zeker aanraden aan vrienden!
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een teleurstelling. Kwaliteit van het eten erg slecht, in 1 woord smakeloos. Daarbij was het druk met vrijgezellenfeesten waardoor je telkens lang moest wachten bij de bakplaat. Wel vriendelijke bediening. Maar ik ga hier niet meer terug.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk restaurantje, wel een beetje rommelig en misschien ook wat ouderwets.
Bij binnenkomst werden wij zeer gastvrij ontvangen door 1 van de medewerkers die ons het concept heeft uitgelegd, complimenten!

Er is naar mijn mening zeker wel meer dan genoeg keus in eten, verschillende soorten vlees voor op de spies en voorop de wok, en een wat kleinere keuze uit vis voor op de wok. Het is inderdaad geen all you can eat met 50 verschillende gerechtjes, maar dat hoeft opzich ook niet.

In het midden van het restaurant staat een grote steenkool grill waar je je eigen samengestelde spies kan grillen of je vis of vlees gerechten kan laten wokken door de koks die aanwezig zijn.

wat jammer blijft is toch dat je allemaal iets anders kiest en dus niet echt lang met elkaar aan tafel kan zitten, omdat je steeds bij je grill moet gaan kijken of een ander die zijn gerecht samen aan het stellen is. Denk dat dit restaurant daarom leuker is voor vriendengroepen dan voor met een gezin.

Verder is alles all you can eat en drink en krijg je 2.5 uur de tijd (in ons geval meer dan genoeg), de prijs is misschien iets aan de hoge kant (30,-) vergeleken met andere all you can eat restaurantjes.

Ik zou er zelf niet heel snel meer heen gaan (al is het maar omdat ik niet uit de buurt kom) maar kan het wel aanraden als je een gezellig vrienden avondje wilt hebben.

Yasmina P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
het eten was niet zo heel goed. bij aanvang werd ons niet duidelijk vertelt wat de bedoeling was, pak je zelf drinken, pak je zelf eten hoe zit het in elkaar? we mochten plaats nemen en het zag er boven niet zo heel gezellig uit. De plek waar de baas zat was wel mooi maar vond het jammer dat alle papieren daar zo slordig lagen waardoor iedereen er in kon kijken. De gastheer was wel aardig en beleefd maar hij was er niet als je hem nodig had. Je hebt heel weinig keuze uit alles dus t was heel jammer. Ik had er meer van verwacht. Heel jammer maar ik kom toch niet meer terug
Mariellebolhuis .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Gastvrije ontvangst. Je krijgt en welkomst drankje en als wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Spitzen kun je aan tafel rijgen. Hier is goed over nagedacht. Rauw Vlees gaat in apart bakje. Bakje zet je onder je spies en met wegwerphandschoentjes rijg je het aan de spies. Bakjes en gebruikt servies wordt constant opgeruimd en je pakt krijgt voor iedere ronde een schoon bord. Een van mijn kinderen liet zijn bestek vallen, de eigenaar zag dit en wist zelfs nog onze naam ( vd reservering) en kwam direct met schoon bestek aan zetten. Wow. Dit soort service, persoonlijke benadering en alertheid maak je helaas niet vaak mee. Wel bij djengiz khan dus. Mijn kinderen zijn helemaal fan van dit restaurant. En wij ook. Eten is erg lekker en fijn met kids dat ze rond kunnen lopen en eigen eten zien en kunnen kiezen. werkt perfect. Ook paar keer wokrestaurant gehad , maar ze willen altijd terug naar djengiz. Alle ingrediënten zien er vers uit en smaak van vis en vlees is heerlijk. Het is eten en entertainment tegelijk. Je kan de kok aanschouwen terwijl hij jouw gerecht op de bakplaat bereidt. Mooi om te zien. Komend weekend gaan we weer. Zin in
Charlott D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Eten is super lekker, drinken werd zelfs voor me getapt door de personeelsleden. Ook werd mijn spies bijgehouden door het personeel ook perfect. Lekkere salade bar en heerlijk mals vlees. Zeker een aanrader!
Ilinca O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zeer matig ! Ik heb mijnschoonouders uitgenodigd en wij waren allemaal teleurgesteld. Wij haddem zin in een buffet restaurant met veel keuze en ik ben eerder in een Mongolian Grill restaurant geweest en vond ik het lekker. Het restaurantje was heel druk, had niet genoeg keuze, eten ziet er niet zo vers uit. Ik vond de prijs-kwaliteits verhouding zeer slecht. De kwaliteit van het eten was gewoon onvoldoende. Taaie rundvlees, te zout, te veel grmarineerde vlees, uitgedroogde groente. Ook een heel klein restaurant, chaotisch en moeilijk om de verschillende buffets te bereiken. Kortom, niet lekker, niet vers uitzien, wij komen nooit meer terug !
Marco En L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Super lekker gegeten met 2volwassenen en 2kids.
Een heelijk ongedwongen en leuk restaurant. Zeer vriendelijk personeel.
Onze kinderen werden zelfs door 1 van de personeelsleden persoonlijk vermaakt, samen TV kijken, kleuren enz... Waar kom je dat nog tegen?
Een voorbeeld voor andere restaurants.

Het vlees is heerlijk mals en vis smaakt prima. Lekker zelf binnen BBQ'en of het wordt voor je bereid op een bakplaat. Heerlijk.

We komen zeker nog eens terug.

:-)
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier met 6 personen gegeten, de service was goed. We kregen een heel erg enthousiaste uitleg over het concept toen we aan tafel gingen. Het is allemaal zelfservice in het restaurant maar het personeel bleef erg behulpzaam als we iets nodig hadden, zoals bestek of peper en zout. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Je moet zelf je eten bbqen of je kan het laten bereiden op een bakplaat. Er is voldoende keuze, de kwaliteit van het vlees is goed, de kwaliteit van de vis is minder. Een leuk concept, jammer dat het restaurant niet heel erg sfeervol is.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Met een grote groep hier gaan eten , we waren de enige in het restaurant en kregen alle hulp en aandacht die we nodig hadden. Iedereen was erg attent. Ik vind het concept vooral geschikt als je met een grote groep bent, niet als je met zn 2en komt eten . Grill; je kiest wat groenten noodles en vlees uit en het wordt voor je gebakken, erg lekker! BBQ; er hangt een spies bij je tafel , met een bakje, dit bakje vul je met Vlees, vis of groenten en dit rijg je aan de spies. Met een handschoentje. Het BBQen zelf duurt vrij lang . De brokken vlees vond ik veel te grof… zou er bijna vegetariër van worden want echt smakelijk vind ik dat niet.
Ik zat dan ook na 1 spies vol . De tapbar vond ik een leuke bijkomstigheid en prima wijn / bier. De softijsmachine deed het ook erg goed binnen onze groep.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
In twee en een half uur zoveel eten en drinken als je wil voor €29,50.Dat is een formule die zijn langste tijd heeft gehad. Het moet vooral heel erg lekker zijn en de porties vooral niet te (!) royaal. Niet dat de kwaliteit van vis en vlees hier te wensen overlaat, dat is in orde, erg jammer dat de (tap) wijn niet uitnodigt tot een tweede glas, dan liever aan het bier (Heineken). De geur van je kleren verraden de volgende dag dat je in dit grill restaurant bent aangeschoven. Direct richting stomerij!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
eerste keer naar Dzjengis geweest , bij binnenkomst verwelkomt met een aperitief van het huis ,daarbij een goede uitleg van de mogelijk heden , daarna gekeken wat we zoal aan onze spies zouden rijgen , keus genoeg vlees, vis ,garnalen, en niet te vergeten de sausjes ,en salades ,de drankjes mocht je zelf pakken wij namen eerst een biertje ,en gingen daarna over op de wijn die van uitstekende kwaliteit en goed paste bij ons gerecht, garnalen, spaghetti champignons, overgoten met een prima saus. mijn vriendin een spies met varkenshaas , een heerlijke frisse salade er bij ,al met al . eten , bediening (ook kok) geweldig,een avond waar wij op terug kijken , en zeker hier nog terug komen , hans & roos
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Tsja, alleen een mongool zal denken dat dit echt mongools is. Desalniettemin een verschrikkelijk leuke avond gehad! Lekker je spiesjes volproppen met vanalles en draaien maar! Bier en fris inclusief dus ongedwongen studentikoos eten en drinken. Dikke pret gehad en lekker gegeten.
Entourage: vreetschuur idee. Scoor je geen hoge punten mee, maar is wel de juiste keus voor onpretentieus allyoucaneat-spiesjesdraaien.
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Geweldige avond beleefd, het centrum van het restaurant is de grill, perfect stukje vlees, mooie seafood grill waar grote garnalen, verse luxe vis soorten en gamba's met verse groenten gecombineerd kunnen worden. Mooie avond beleefd en prima voor met vrienden en collega's een avondje anders te doen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Leuke gelegenheid om veel te eten. De eigenaar houdt vlotjes zijn standaard praatje en aanvallen maar. Toch eet ik er erg graag als ik zin heb in veel voor weinig. Dit is in mijn ogen bijvoorbeeld een veel beter alternatief als je de all-you-can-eat wok hallen beu bent. Je kunt er zelf je spies maken met verschillende soorten vlees en vis, daarna zelf even bbq-en en lekker opeten.