Dynasty

Grotestraat 250 7443 BW Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Dynasty

Authentieke Chinese smaken in Nijverdal

Dit Chinese restaurant richt zich op zowel de Kantonese als de Sichuanese keuken. De Kantonese keuken staat bekend om verse en gevariëerde ingredienten. De Sichuanese keuken is zo geliefd om rijke en en kruidige bereiding. De chef maakt gebruik van authentieke producten om zo de echte smaak van China op je bord te toveren. Deze traditionele gerechten met prikkelende en unieke smaken zijn allemaal even lekker!

Meer informatie over restaurant Dynasty

Ons restaurant is 5 minuten loopafstand vanaf treinstation Nijverdal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
haarle .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
ontvangst was hartelijk en de bediening heel vriendelijk het eten was lekker een aanrader voor iedereen wij gaan er zeker nog vele malen naar toe.
JokeenD .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Veel keus. Goede kwaliteit. Leuke bediening.
Het enige minpuntje is de gehorigheid. Gesprekken van andere tafels zijn woordelijk te verstaan.
Maar komen zeker nog eens terug.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij zijn hier door positieve reacties van anderen naartoe gegaan. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, kregen een leuke plek aangewezen. Het eten liet niet lang op zich wachten. Mijn bestek die ik altijd mee neem vanwege mijn reumatische handen werden netjes afgewassen, zodat ze weer schoon in de tas konden. We hebben hier een hele fijne avond gehad, heerlijk gegeten voor een hele gunstige prijs vanwege de AH actie, maar buiten dat is het echt een aanrader gezien de normale prijs. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Veel gedoe over de gerechten die we wel/niet met de AH-dinerbon konden kiezen. Het menu dat we graag wilden konden niet omdat ze daar niet op voorbereid waren. Hadden we de AH-dinerbon niet gehad, dan had dat wel gekund.
Maar de gerechten smaakten prima.
Marryspijker M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ontvangst, bediening waren goed. Uitleg over het gebruik van de AH-actie was duidelijk en je kon kiezen uit veel gerechten. Het eten was evenals vorig jaar weer erg goed, ik had kipfilet met champions en mijn partner had gebakken garnalen.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg veel gedoe over het geen we wel/niet met de AH-dinerbon konden kiezen, we hadden graag een menu willen kiezen maar daar waren ze niet op voorbereid. Hadden we zonder de AH-actie gereserveerd dan had het wel gekund...
Maar de gerechten waren smaakvol.
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed chinees restaurant met vriendelijke bediening alles zeer netjes en fijne uitleg van menu.
het eten was heerlijk prijs en kwaliteit uitstekend
een aanrader voor iedereen ,wij komen zeker weer !!
awkaufman .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het is ons erg slecht bevallen. Het eten was heel smakelijk maar we hadden allebei direct 's nachts en de volgende dag enorme diarree!!! Nooit eerder gehad na een etentje!! Iets in de maaltijd is er dus bedorven geweest! Een enorme afknapper.
hagewoudjan .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Leuke entourage, alleen parkeren kan een probleem zijn.
herman E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geen opmerkingen! Alles was super! En goedgeregeld we waren met tien personen. Vriendelijke bediening. Aardig personeel. Het eten was geweldig. En zeker voor herhaling vatbaar .in een woord geweldig.
henkasbroek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Fijne avond gehad met een stel van de familie zeker voor herhaling vatbaar en een hele fijne bediening en het eten was super goed.
adristevens .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Al eerder in dit restaurant geweest en net als vorige keren was het weer uitstekend. Zowel de menu's ,Bediening en de service aan tafel was prima. Eten prima met ruime keuze.
Bastienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goede ontvangst, prettig en informeel contact, ook met onze 3 kinderen!
En we hebben heerlijk gegeten, het Indisch menu en de kinderen een kindermenu.
Echt een aanrader, het was genieten.
kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie.
Klein voorafje.
Indische rijsttafel voor twee. Met heerlijke gerechtjes meer dan voldoende.
Koffie en thee na.
absolute aanrader.
mevr. R.J.F. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was er zoals altijd, gezellig en het eten was heerlijk. Niet al te grote portie's, en goed verzorgd. Fijn is het dat mevrouw ons direct herkende, Dat geeft toch altijd een "gastvrij"gevoel
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We werden gastvrij ontvangen. De bediening was vlot en heel vriendelijk. We hebben met 4 personen een Chinees en Indisch menu besteld. Het eten was uitstekend! Een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor ons was het flink uit de richting,maar we hadden een hotel geboekt daar in de buurt. eten het was heerlijk.
en een dikke Pluim voor het leuke personeel.erg vriendelijk,en ze hadden humor.
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We werden gastvrij ontvangen. Vlotte en vrolijke bediening met verstand van zaken. Het eten was heerlijk en uitgebreid. Wij gaan hier zeker weer naartoe. Een aanrader!
mooirivier .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het Indisch menu geprobeerd. Het was uitgebreid en werd keurig opgediend en het smaakte heerlijk. Gaan we beslist weer proberen!
gerbenenmaaike .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten bij Dynasty,volop keuze uit 5 menu's of je mocht zelf je menu samenstellen van kaart
Eten was heerlijk en voldoende! Zeker tot de volgende keer!????