Dynasty

Grotestraat 250 7443 BW Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Dynasty

Authentieke Chinese smaken in Nijverdal

Dit Chinese restaurant richt zich op zowel de Kantonese als de Sichuanese keuken. De Kantonese keuken staat bekend om verse en gevariëerde ingredienten. De Sichuanese keuken is zo geliefd om rijke en en kruidige bereiding. De chef maakt gebruik van authentieke producten om zo de echte smaak van China op je bord te toveren. Deze traditionele gerechten met prikkelende en unieke smaken zijn allemaal even lekker!

Meer informatie over restaurant Dynasty

Ons restaurant is 5 minuten loopafstand vanaf treinstation Nijverdal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Dynasty

kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk een 3 gangen menu op de valreep van de AH aktie.
Een vastgesteld voorafje van een aantal Chinese hapjes , het hoofd gerecht en thee , koffie of cappuccino toe.
Hier komen wij terug.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima restaurant!
Bediening was keurig en persoonlijk, gerechten waren erg goed.
Er was genoeg te kiezen in de hoofdgerechten, dat was fijn.
Een aanrader!
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden een beperkte keuze ivm de zegelactie van AH, maar wat we op tafel kregen was goed.
En zeer vriendelijke bediening!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We aten hier via de AH-aktie, maar wat een uitstekend keuzemenu! Voor nog geen 20 euro (uitgezonderd drankjes) heerlijk gegeten met ons beiden. Komen hier zeker nog eens terug.
G E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij konden voor de deur parkeren. Bij binnenkomst werden we keurig naar het voor ons gereserveerde tafeltje gebracht. Het menu werd ons keurig uitgelegd. Wij hebben genoten.
ben-braamhaar .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
BIJ Dynasty kun je heerlijk eten
prijzen zijn eg gunstig
vriendelijk personeel
wij komen al jaren hier
Dynasty is de beste chinees van Nijverdal
ja H.
het eten was heerlyk -
A.M. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we waren met 4 personen , en we hebben genoten van het heerlijke diner maar de sfeer en het personeel was ook bijzonder goed en aardig, alles werd goed uitgelegd !!
we kunnen iedereen aanraden om daar te dineren !!
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een heerlijke avond. We werden hartelijk ontvangen, de wachttijd was minimaal. Heerlijk eten en een alleraardigste gastvrouw. Een toppertje
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prettige entourage, vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Ondanks veel klanten tegelijk, toch een correcte en leuke bediening.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben in sept met ons 50jarig huwelijk een heerlijk buffet van dynasty gehad een groot sucses vorige week met de vrijwilligersavond van de brake weer een heerlijk buffet gehad gisterenavond met vrienden weer heerlijk gegeten nu in het restaurant en tussendoor nog genoten van de afhaal heerlijke loempia gehad dus zijn wij heel tevreden over jullie veel sucses groetjes
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten met 3 vriendinnen. Allereerst vriendelijk ontvangst. Zeer lekkere hapjes als voorafje wat de maag al de nodige vulling bezorgd, daarna de keuze uit 4 hoofdmenu's waaronder vis en kip gerechten. Ik heb de kip gekozen en deze smaakte verrukkelijk!! Ook het visgerecht werd goed ontvangen, keuze uit nasi of bami en als nagerecht thee of koffie, cappuccino. Met 2 glazen fris waren we p.p. maar 14,25 kwijt. Geen geld voor een heerlijke 3 gangen menu en zelfs mijn bestek (reuma) werd schoon meegegeven. Echt een aanrader!! Ik kom hier zeker nog eens terug.
gerbenenmaaike .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer lekker gegeten bij Dynasty!
Dit jaar wel ander menu van de AH, minder keuze maar t smaakte zoals altijd heerlijk!
Bediening vriendelijk en meedenkend!
henk G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de diner bon van AH hier heerlijk gegeten. Eten prima en de bediening erg vriendelijk. Tafels waren mooi gedekt en zag er allemaal keurig uit.
ja H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
alles was heel lekker voor herhaling vatbaar.
h.bonhof .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden een AHbon, maar werden heel hartelijk ontvangen
Er was een speciaal menu ontwikkeld hiervoor. Dat was erg lekker en er waren speciaal wat nieuwe producten toegevoegd. We kregen hier uitgebreid uitleg over.
Dit hebben we wel anders meegemaakt.
Dan werd er geprobeerd je zoveel mogelijk extra Aan te bieden zodat je je bijna schuldig ging voelen.
schokalk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Uitstekend gegeten! Mijn partner en ik namen verschillende gerechten, en waren zeer enthousiast over het geheel. Zelden zo lekker gegeten voor het bedrag, dat we betaalden. De volgende keer als we in de buurt zijn zullen we zeker terugkomen
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Gaan we zeker vaker doen. Kan restaurant Dynasty van harte aan iedereen aanraden.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voelden ons op ons gemak, er zat voldoende tijd tussen de gerechten.
Zeker een zaak om nog eens naar toe te gaan.
Omdat wij uit zeeland komen en hier op vakantie zijn zal dat er niet zo snel van komen.
familiesipma .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah bon.Hele vriendelijke gastvrije bediening,zelfs de saus werd voor mijn smaak aangepast.Een aanrader,we gaan zeker nog eens terug