Dynasty

Grotestraat 250 7443 BW Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Dynasty

Authentieke Chinese smaken in Nijverdal

Dit Chinese restaurant richt zich op zowel de Kantonese als de Sichuanese keuken. De Kantonese keuken staat bekend om verse en gevariëerde ingredienten. De Sichuanese keuken is zo geliefd om rijke en en kruidige bereiding. De chef maakt gebruik van authentieke producten om zo de echte smaak van China op je bord te toveren. Deze traditionele gerechten met prikkelende en unieke smaken zijn allemaal even lekker!

Meer informatie over restaurant Dynasty

Ons restaurant is 5 minuten loopafstand vanaf treinstation Nijverdal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Hetty6110 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
menu gegeten van de ah restaurant actie. voorgerecht verschillende Chinese hapjes. lekker en mooi geserveerd. keuze uit 4 hoofdgerechten, omdat wij met z'n 4en waren alle hoofdgerechten genomen om te proeven. erg lekker. prijs kwaliteit verhouding is prima. aardig personeel
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg van het eten. Hebben een z.g.n. AH maaltijd gehad. Erg goed en lekker gegeten. De tafel was goed gedekt en onze gereserveerde plaats op een mooie plek
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een uurtje van tevoren gereserveerd (via Iens/AH actie) dus kwamen we een beetje "onverwacht" binnen. Maar dat was geen probleem. We hebben een mooi plekje uitgezocht. Fijne bediening oplettend maar niet overdreven aanwezig. Heerlijk gegeten, goede porties. Het klopte gewoon allemaal. Echt een aanrader!
A.A.J. A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Nieuwe kaart, lekkere voorafjes, ruime keus hoofdgerechten. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Zijn al diverse keren geweest, altijd goed en lekker en niet duur.
Antoinet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Jenny T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke ontvangst. Midden in het centrum met goede parkeergelegenheid. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
A H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk avondje uit met heerlijke gerechten en een goede en zeer vriendelijke
bediening. Een aanrader
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten dit is ook onze afhaalchinees bediening was zeer goed en de koffie kregen we gezellig buiten op het terras echt een aanrader wat over was kregen we mee super !!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Men was erg vriendelijk. Wijzigingen in het menu was geen enkel probleem. Heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
h.bonhof .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Dit restaurant had moeite gedaan om iets te maken van het AH diner
Bovendien was dit echt voordelig. De kok had ook een voorgerecht samengesteld met wat nieuwe smaakjes.
Wij waren heel erg tevreden en zullen ook zonder bon vaker gaan!
Bij andere restaurants was je beslist nog duur uit ondanks het tweede gratis.
Dit had tot gevolg dat we niet meer gingen ondanks de bonnen.
haarle .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ontvangst was hartelijk wij hebben er heerlijk gegeten regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was.
Het is echt een aanrader voor iedereen wij komen zeker weer terug.
Egbert V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, ruime porties. Wij hebben het AH-menu gegeten, waarbij vooral het visgerecht als zeer lekker werd ervaren. Dit zonder afbreuk te doen aan de overige gerechten, welke ook uitstekend waren.
w V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
vorig jaar waren we hier ook tijdens onze vakantie, dit jaar weer gebruik gemaakt van de a-h actie
dit maal een keuze menu voor af samen het voorafje met kleine voorgerechtjes, leuk opgediend en smakelijk, zo kan je van alles wat proeven, o.a, kleine loempia, garnalen , dim sum. als hoofdgerecht was er keuze uit 4 gerechten, omdat we met 4 waren kozen we ze allemaal wat anders en proefde ook hiervan alle personen aan tafel alle gerechten
als afsluiting was de keuze uit koffie of thee,
ook deze keer hebben we smakelijk gegeten, voor herhaling vatbaar
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het beste Chinees Indisch restaurant uit de buurt. Je kan hier heerlijk eten. Ook het actie menu is erg lekker. Kwaliteit van de gerechten en bediening is erg hoog.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit restaurant verdiend een dkkke tien.
Het eten was geweldig , we hadden het ah menu .
De bediening zeer goed.
Ook de sfeer in het restaurant was geweldig.
We waren daar met vakantie , komen zelf uit Noord-Holland.
Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Toppie
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben echt genoten van het gevarieerde voorgerecht en de teppan gerechten met een goed prijs-kwaliteitsverhouding! Echt een aanrader.
Anitavs16 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was heerlijk en een hele goed prijsverhouding. Ook de keuze was prima! Kortom een echte aanrader. We zouden hier zeker nogmaals gaan eten.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was heerlijk! En de bediening vlot en gezellig!. Dit keer kun je kiezen uit een speciaal voor de AH-actie opgezet menu van €19,50. Met de keuze uit 4 heerlijke hoofdgerechten. Wij kozen voor de gepaneerde visfilet en tepan. We hebben echt genoten! Het voorgerecht bestaat uit allerlei heerlijke kleine hapjes en aan het eind hebben we genoten van een goede bak koffie! We komen hier graag. Het is altijd een succes!
Listy .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
AH-menu gegeten. Lekker voorgerecht. De boterzachte runderhaas als hoofdgerecht was boterzacht. Leuk opgediend. Kortom: prima!
haarle .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
ontvangst was hartelijk en de bediening heel vriendelijk het eten was lekker een aanrader voor iedereen wij gaan er zeker nog vele malen naar toe.