Dynasty

Grotestraat 250 7443 BW Nijverdal Nederland Kaart

Over restaurant Dynasty

Authentieke Chinese smaken in Nijverdal

Dit Chinese restaurant richt zich op zowel de Kantonese als de Sichuanese keuken. De Kantonese keuken staat bekend om verse en gevariëerde ingredienten. De Sichuanese keuken is zo geliefd om rijke en en kruidige bereiding. De chef maakt gebruik van authentieke producten om zo de echte smaak van China op je bord te toveren. Deze traditionele gerechten met prikkelende en unieke smaken zijn allemaal even lekker!

Meer informatie over restaurant Dynasty

Ons restaurant is 5 minuten loopafstand vanaf treinstation Nijverdal
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Herman E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geen opmerkingen! Alles was super! En goedgeregeld we waren met tien personen. Vriendelijke bediening. Aardig personeel. Het eten was geweldig. En zeker voor herhaling vatbaar .in een woord geweldig.
Adristevens .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Al eerder in dit restaurant geweest en net als vorige keren was het weer uitstekend. Zowel de menu's ,Bediening en de service aan tafel was prima. Eten prima met ruime keuze.
Henkasbroek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Fijne avond gehad met een stel van de familie zeker voor herhaling vatbaar en een hele fijne bediening en het eten was super goed.
Bastienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goede ontvangst, prettig en informeel contact, ook met onze 3 kinderen!
En we hebben heerlijk gegeten, het Indisch menu en de kinderen een kindermenu.
Echt een aanrader, het was genieten.
Kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie.
Klein voorafje.
Indische rijsttafel voor twee. Met heerlijke gerechtjes meer dan voldoende.
Koffie en thee na.
absolute aanrader.
Mevr. R.J.F. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was er zoals altijd, gezellig en het eten was heerlijk. Niet al te grote portie's, en goed verzorgd. Fijn is het dat mevrouw ons direct herkende, Dat geeft toch altijd een "gastvrij"gevoel
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We werden gastvrij ontvangen. De bediening was vlot en heel vriendelijk. We hebben met 4 personen een Chinees en Indisch menu besteld. Het eten was uitstekend! Een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor ons was het flink uit de richting,maar we hadden een hotel geboekt daar in de buurt. eten het was heerlijk.
en een dikke Pluim voor het leuke personeel.erg vriendelijk,en ze hadden humor.
Hetty F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We werden gastvrij ontvangen. Vlotte en vrolijke bediening met verstand van zaken. Het eten was heerlijk en uitgebreid. Wij gaan hier zeker weer naartoe. Een aanrader!
Mooirivier .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het Indisch menu geprobeerd. Het was uitgebreid en werd keurig opgediend en het smaakte heerlijk. Gaan we beslist weer proberen!
Gerbenenmaaike .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten bij Dynasty,volop keuze uit 5 menu's of je mocht zelf je menu samenstellen van kaart
Eten was heerlijk en voldoende! Zeker tot de volgende keer!????
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
het was onverwacht druk. Lange wachttijden maar wij hadden geen haast. verder een hele normale chinees, zeker niet bijzonder of authentiek zoals door sommigen beschreven.
Avelden .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hadden gekozen voor het Indische menu. We kregen 12 soorten gerechtjes. Met nasi en bami. Vooraf vietnamese loempiaatjes. Het eten was ruim voldoende en smaakte erg lekker. De bediening was super.
MJP79 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel leuk gegeten met 7 personen aan de ronde tafel. De 4 volwassenen hebben het Indische menu gekozen met de AH actie, de 3 kinderen een kindermenu. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Leohellevoet .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd met een AH kaart. De keuze was ruim Wij hebben gekozen voor het Indische menu en daar hebben wij geen spijt van gehad, rijke sortering heerlijke smaak. Als voorgerecht kozen wij de vegetarische mini loempia deze werd leuk opgediend en was heerlijk.Hier komen wij zeker nog eens terug
Rlegrand .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Werden vriendelijk ontvangen. Kregen ivm airco boven ons hoofd (wat wij niet prettig vonden) gelijk een ander tafeltje. Mochten zelf kiezen wat voor menu. Alles was perfect. Dit Chinees restaurant in Nijverdal tijdens onze vakantie in Overijssel is ons goed bevallen.
Heracles .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De babi pangang vond ik het lekkerst en er is een goede bediening, heel klantvriendelijk. Op de achtergrond draait er chineese muziek en er is een gemoedelijke sfeer.
Hetty6110 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was heel erg lekker en genoeg, mihoen bami of nasi kan altijd worden bij gevraagd
vriendelijke en bediening
gezellig en knus
Henriettevdlaan .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
wij hadden na een dagje sauna/fietsen een tafeltje voor 4 personen gereserveerd (één dag van te voren). we waren iets verlaat maar ze belden ons netjes op of het vergeten waren of iets dergelijks. super vriendelijke bediening, netjes en alles was mogelijk. het eten wat meer dan genoeg en heerlijk. zeker een aanrader voor een volgende keer
Mh V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was er heel gezellig ,we hadden een leuk plaatjes bij u het raam eten was heerlijk en de bediening perfect we gaan er zeker nog eens eten