Dynasty

Duistervoordseweg 128 7391 CJ Twello Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dynasty

Laura B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Mijn favoriete Chinees in deze omgeving. Lekkere, verfijnde gerechten. Zowel afhaal als in het restaurant zelf eten is erg goed. Vriendelijke eigenaren en bediening. De kwaliteit is ook telkens weer hetzelfde. Hier kan je zeker lekker eten!
Wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Diverse chinees/indische restaurants geprobeerd na verhuizing terug naar Alkmaar verleden jaar, maar nergens echt tevreden geweest tot gisteren. Voor het eerst naar het restaurant in de bergermeer gegaan, was vooraf echt niet mijn eerste keuze vanwege de negatieve geschiedenis van dit restaurant maar na gisteren hebben wij onze vaste chinees gevonden. Het eten was meer dan voortreffelijk, ruim voldoende en alles voor een hele nette prijs, goede bereikbaarheid, erg druk en toch korte wachttijden en bovenal zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Echt toppie, wij komen graag terug al moeten wij van de andere kant van Alkmaar komen.
Apeldoorn Popschool D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Eindelijk een restaurant met heerlijke kaviaar! Ook de overige gerechten. Leuke bediening, mooi uitzicht. Door ons werk reizen we veel en hebben honderden chinese restaurants bezocht, maar deze is nog de beste!
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Hier op een zondag avond gegeten.
We kozen voor het buffet.
Aantrekkelijk geprijsd.
Soep vooraf en daarna keuze uit diverse gerechten.
Ijs of koffie na en dat voor slechts €20,- pp