Dynasty

Meenthof 8 1241 CP Kortenhoef Nederland Kaart

Over restaurant Dynasty

Op reis door Azië

Bij Dynasty geniet je van het beste wat Azië te bieden heeft. Van klassieke Chinese en Indonesische gerechten tot Aziatische tapas. Hier vind je het allemaal! Smul van verse producten, kruiden en intense aroma's. De vriendelijke bediening schenkt graag een drankje voor je in om de smaak van het eten extra te beleven.

Meer informatie over restaurant Dynasty

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Barendabrahamse .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Er waren geen "vaasjes" maar slechts "fluitjes" voor het bier.Ook de bierkeuze was beperkt.
De bediening was vriendelijk en deed zijn best De prijs voor het gebodene was goed. Helaas weinig andere gasten.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Sinds enige tijd bestaat bij 'Dynasty' de mogelijkheid om uit de traditionele chinese- óf uit de tapaskaart te kiezen. Wij kozen - inmiddels voor de derde keer - voor het laatste. Tot maximaal vijf rondes kleine hapjes naar behoefte en kunnen bestellen zoveel je wilt. De kwaliteit van al die hapjes is erg goed en door het concept is het mogelijk om van een grote diversiteit aan smaken kennis te nemen. De bediening is uiterst correct en vriendelijk. Daarnaast is de de kwaliteit-prijsverhouding mooi in balans, met daarbij toegevoegd de sympathieke korting die wordt gegeven aan 65-plussers en kinderen tot 11 jaar. Al met al een aanrader en een gelegenheid waar we zeker met enige regelmaat zullen terugkeren.
Germainevanderlist .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben er heerlijk gegeten. We namen verschillende aziatieche gerechtjes en dat waren verschillende mooi opgemaakte gerechtjes met vis, schaaldieren en vlees. Mooi afgewisseld en verfijnde porties. De bediening was vriendelijk en attent en we zaten er heerlijk rustig. Ook hele lekkere wijnen die prima pasten.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een nasi rames afgehaald. Ik verwachtte zo'n lekkere gulle bak onverfijnd Chinees eten, maar dat viel anders uit. Dynasty is Chinees-Indisch en dit gerecht was vooral Indisch, op de rijst na die iedereen kent van een Hollandse Chinees.
Het smaakte best OK, maar zo wel de rijst als de toebehoren (vlees, groente, zuur) waren karig in hoeveelheid. Een gemiddelde toko geeft meer rijst, meer vlees, meer groenten. En bovendien gevarieerder. En dan eet je tenminste echt Indisch. Het blijft bij deze keer.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Toen we aankwamen bij net testaurant viel de omgeving en uiterlijk van het restaurant ons tegen, het ligt in een winkelcentrum in een woonwijk en maakte een beetje armoedige indruk.
Binnen is het klein en er is niet zoveel aandacht besteed aan de inrichting.
We hadden gereserveerd voor de iens dinner deal.
De bediening was vlot en vriendelijk en legden heel goed uit wat de gerechten waren en wat erin zat.
Alles werd geserveerd op hele mooie borden. Echt chinees!
Het eten was in een woord heerlijk. We kregen eerst soep, lekker maar beetje pittig voor de nederlandse mond ;)
Dan dim sum hapjes due echt heerlijk waren,
Hoofdgerecht konden we kiezen uit een rundvlees, kip of visgerecht. Alles werd goed heet geserveerd.
Ook zeer smaakvol.
Toen nog een toetje en zelfs de koffie en thee was bij de prijs inbegrepen!
Heel lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. Wij komen nog eens!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eindelijk een keer de plaatselijke chinees bezocht. We halen al jaren regelmatig heerlijk eten daar maar waren nog nooit in het restaurant geweest. De IENS dinerdeal is een aanrader: heerlijke soep Dynasty die voor mij zonder garnalen werd geserveerd, daarna de ossenhaas salade die mooi werd geserveerd op een leien plaat. Hoofdgerecht was voor mij de tipan ossenhaas en voor mijn man de gon bau kai. Het smaakte verrukkelijk. We eindigden met een prima dessert. De bediening was attent en correct. Aanrader!
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Bij aankomst blijkt het restaurant in een winkelcentrum te zitten.
De buitenkant oogde niet heel uitnodigend dus was erg benieuwd.

Binnen uiterste vriendelijk ontvangen door de gastheer. Accentloos, correct en beleefd.

Gekozen voor het "Seatme/Iens" 4 gangen
aziatische menu met Soep, Sushi, ossenhaas en dessert.

We hadden slecht iets meer dan een uurtje om te eten en hebben dit ook aangegeven.

Was geen enkel probleem. De eerste en tweede gang kwamen tegelijk. Een heerlijke soep met sushi met garnalen.

Vlak daarna kwam het hoofdgerecht , wij hadden gekozen voor ossenhaas. Behoorlijk veel en gloeiend gloeiend heet. Was heerlijk met groente.

Als dessert koffie , ijs , fruit en spekkoek.

Helaas was de peer nog net niet rijp waardoor deze iets aan de harde kant was.

De spekkoek was heerlijk. Precies groot genoeg om het niet te laten overheersen.

Al met al een perfect dinner. De aanbiedingsprijs was € 22,= PP dus voor nog geen € 50,= een heerlijk dinner met een erg goede service.

Als je bij Dynasty naar binnen gaat ben je echt even weg van het suffig ogende winkelcentrum en stap je de mooie en heerlijke Aziatische wereld binnen.

Ch.noah .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Leuke keuze uit hun menu-kaart met extra aanpassing voor 1 persoon die geen vlees eet. Gaan hier zeker nog eens terug.
Kimvanderlaan77 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Tijdens de AH restaurantactie hier lekker gegeten. De gerechten waren smakelijk en de service was zeer goed. Het restaurant is klein en sfeervol. Verhouding prijs-kwaliteit was goed.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik heb het prima gevonden. Eten was heerlijk, de bediening en de ambiance ook.
Wij komen terug ook zonder ah zegels
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig restaurant met lekker eten en goedkoop bij gebruik van de Albert Heijn-actie (24,50 voor twee personen). Op basis van eerdere recensies had ik misschien teveel verwacht, het viel me iets tegen, maar desondanks een leuke avond gehad.

Het eten (vast menu) zelf bestond uit veel verschillende dingen, allemaal lekker, maar niet bijzonderder dan andere Chinese restaurants. Veel zoet, wat ik lekker vond maar mijn partner minder. De sushi (voorgerecht) was wel van erg goede kwaliteit. Het nagerecht stelde weinig voor.

De bediening bestond uit vrijwel alleen Nederlandse 'scholieren', die wel netjes maar niet zo oplettend waren. Twee keer zijn drankjes vergeten en nadat was gevraagd naar wensen met betrekking tot het eten (liever geen zeewier bij de sushi), was hier niets mee gedaan. Toen ik het daarna nog een keer vroeg werd een heerlijke sashimi van zalm gebracht, dus goed opgelost!

Positief vond ik dat het restaurant erg schoon was en sfeervol. Voor dit geld mag je niet teveel verwachten en dan was het het geld meer dan waard.
Fijn om te lezen dat u een gezellige avond heeft gehad. Onze "vaste"AH-menu veranderen we elke keer en proberen het op deze manier telkens verassend te houden. Verder nog bedankt voor de opbouwende opmerkingen en we gaan hier in de toekomst zeker wat mee doen.

Gr, Dynasty
Henk_wil .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Dynasty, allerlei verschillende gerechten, het personeel is erg vriendelijk. We gaan hier beslist nog een keer eten.
Herma_hoveling .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Wij komen hier regelmatig en het is elke keer een constante kwaliteit. Ook nu was het eten weer erg lekker en wij hebben ons als AH-restaurantmenuklanten als volwaardige gasten gevoeld.
Leuk om op deze manier te lezen dat u het naar uw zin hebt gehad. gr, dynasty
Franken.m .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We eten hier vaker en het eten is altijd heerlijk!
De bediening is heel vriendelijk en beleefd.
We komen zeker weer een keer terug!
Arnodriehuis .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heel verrassend dit menu, wel aardig aan de prijs voor een Chinees van dit kaliber. Zal wel met deze aktie te maken hebben.
Janny.m .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten zeker als je kijkt naar de prijs. Allemaal kleine hapjes en schotels om te delen. Echt een aanrader als je gezellig en lekker wilt eten voor weinig geld maar toch netjes en goede service.
Recla84 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We zijn nu voor de derde keer bij Dynasty wezen eten. Elke hap een streling voor je smaak papillen. Zeker voor herhaling vatbaar. Een super leuke bediening, waarvoor ze in het zonnetje gezet mogen worden.
Remko Clarenburg
Reginaldtentij .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
De samenstelling van het AH menu was goed uitgekiend, erg smaakvol en verrassend. De bediening was uitstekend, soms vond ik de 2 bedieners te vriendelijk. Na elk gerecht(je) vragen hoe het heeft gesmaakt vond ik een beetje te veel van het goede. De ambiance in het restaurant was kleinschalig, niet te veel tafels, en gezellig ingericht.
Wtverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gezellig restaurant,goed eten en een goede bediening, alleen jammer dat er weinig bezoekers waren, maar dat komt natuurlijk door oudjaarsdag
Emvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heel lekker gegeten; prettig bediend. Goede timing met de
gerechten.
Klein Aziatisch restaurant aan de rand van winkelcentrum.