DYLANS

Oude Zeeweg 63 2202 CJ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant DYLANS

Midden in Noordwijk, in het Alexander Hotel, vind je restaurant DYLANS. De culinaire hotspot van Noordwijk aan Zee die absoluut uitblinkt in het bereiden van diverse, heerlijke vleesgerechten!

DYLANS heeft een 'passion for grilling'. Veel gerechten worden bereid in de Josper Grill Oven, die uitsluitend op houtskool werkt. En dat proef je! Het malse vlees heeft hierdoor een unieke en volle smaak, een goede textuur en heerlijke sappigheid!

Loopt het water jou ook al in de mond? Reserveer dan snel en ontdek de smakelijke vleesspecialiteiten van restaurant DYLANS in Noordwijk!

Meer informatie over restaurant DYLANS

Wij zijn 7 dagen per week geopend vanaf 16.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant DYLANS

Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hebben mogen genieten van een zeer goed ontvangst en een goed dinner. Een super gastheer is
Paul. Je bent en blijft mijn topper!! ????
suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Goede ontvangst, jas werd aangenomen, mochten zelf een tafel uitkiezen. Bediening is zeer netjes en legt alles goed uit, eten was ook heerlijk! Echt smaakvolle gerechten, en de porties zijn precies goed.
Kortom: TOP!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima ontvangst, zeer vriendelijke medewerkers en zeer smakelijk eten, een aanrader.
De inrichting, sfeer, de gehele entourage zocht voor een fijne avond uit eten.
Sabrina O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede ambiance met vriendelijk personeel. Voorgerecht had misschien iets sneller op tafel gemogen, maar dat is geen reden om hier niet weer te komen.
Zeker een aanrader!
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer sfeervolle ambiance. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig restaurant voor als je wat luxer uit eten wilt. Heerlijk eten, aardige bediening en er hangt een goede sfeer. Zeker een aanrader!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zalig gegeten, erg fijne service en heerlijke sfeer. Aanrader en terugkomer! Bedankt
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Eea was zeer gezellig.Eerst ruimte voor een borrel.Eea uitgezocht en toen aan tafel.Perfecte timing.
Komen zeker terug.Bediening top.
E H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Bij Dylan's zijn wij heel hartelijk ontvangen. Je voelt je direct welkom! De bediening is vakkundig, gezellig en voldoende aanwezig. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en de prijs-kwaliteit verhouding klopt. Heerlijke avond gehad met mooie gerechten, goede wijn en een fijne sfeer. Wij komen graag terug!
François L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Samen met mijn man hier gegeten. We logeerden in Huis ter Duin maar gezien de recensies wilden we graag bij Dylans eten. En wat hebben we genoten. Het eten was heerlijk, maar de bediening heeft onze avond helemaal gemaakt. De dame was zeer vriendelijk en gezellig en de heer die ons wijnadvies gaf was helemaal top, waarschijnlijk de manager. De Chenin Blanc met wat hout was heerlijk. Ondanks dat hij van tafel naar tafel 'rende' gaf hij ons en ik denk ook meerdere gasten het gevoel van een avond uit te zijn. Bedankt voor de fijne avond en tot een volgende keer.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
super service, gezellige sfeer en heerlijk eten, bij Dylans ben je de gast, niet de klant. absolute aanrader. combinatie van lekker loungen in de bar met een hapje gevolgd door een verassend en heerlijk diner.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super gegeten, geweldige bediening. Komen hier zeker nog eens terug!!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uitstekend zeer gastvrij eten was heerlijk en het was een echt feestje de jarige werd in het zonnetje gezet, we gaan ook zeker terug wat een ambiance van Henne
Carolein D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten en super service. Vriendelijke mensen. Top!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Keuze weinig eten redelijk wijnen goed
A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
19 augustus 2018 Wij waren na de verbouwing hier nog niet geweest. Wij zijn dan ook zeer aangenaam verrast. Niet alleen door de zeer enthousiaste en professionele bediening door ' Jessie', maar ook door de fraaie entourage en ambiance van dit nieuwe restaurant Dylans. De gerechten waren prima en de presentaties waren uitstekend. Dit smaakte zeker naar meer. Wij zullen hier zeker vaker terugkomen. Wij bevelen dit restaurant dan ook van harte aan bij al onze vrienden, kennissen en zakenrelaties. Tot gauw weer!! DOGB Duivenvoorde Onroerend Goed Beheer. Ad en Indra Duivenvoorde, Mesdagstraat 47, Lisse
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Hoge verwachting door de 9.6 op iens. Een 8/8,5 zou beter op zijn plaats zijn. Het is zeker niet slecht maar het wordt allemaal gebracht alsof het fantastisch is en dat vonden wij niet. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat wij ook wel verwend zijn maar het was gewoon een beetje vlak. Wij kwamen voor de Ossenhaas in zoutkorst en dat was het dan ook. Prima stuk vlees met zoutkorst. Zonder enige kruiden verder waardoor de smaak van het zout toch overheerste en na een aantal happen ging vervelen. En zo waren er meer van dat soort kleine dingen die bij elkaar opgeteld het geheel een beetje deden tegenvallen. Sorry Dylans.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Erg lekker gegeten! Bediening kan zich goed inleven in verschillende gasten. DYLANS delicious dinsdag aanrader voor iedereen.
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke avond gehad. Deze mensen begrijpen wat service moet zijn. Met 12 super gegeten. Gewoon a la carte gegeten, kunnen veel keukens niet aan, hier wel. Top!