DYLANS

Oude Zeeweg 63 2202 CJ Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant DYLANS

Midden in Noordwijk, in het Alexander Hotel, vind je restaurant DYLANS. De culinaire hotspot van Noordwijk aan Zee die absoluut uitblinkt in het bereiden van diverse, heerlijke vleesgerechten!

DYLANS heeft een 'passion for grilling'. Veel gerechten worden bereid in de Josper Grill Oven, die uitsluitend op houtskool werkt. En dat proef je! Het malse vlees heeft hierdoor een unieke en volle smaak, een goede textuur en heerlijke sappigheid!

Loopt het water jou ook al in de mond? Reserveer dan snel en ontdek de smakelijke vleesspecialiteiten van restaurant DYLANS in Noordwijk!

Meer informatie over restaurant DYLANS

Wij zijn 7 dagen per week geopend vanaf 16.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant DYLANS

Karina V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke avond gehad. Deze mensen begrijpen wat service moet zijn. Met 12 super gegeten. Gewoon a la carte gegeten, kunnen veel keukens niet aan, hier wel. Top!
Davy W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was een heerlijke avond. De gastheer en de bediening hebben echt hun best gedaan om ons welkom te voelen en dat hebben ze goed gedaan. Het eten was echt voortreffelijk. Hier gaan we zeker nog een keer naartoe!
Brian I.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Service en het eten was zoals gewoonlijk warm, persoonlijk en geweldig.. De bereiding van de ossenhaas is een feest om naar te kijken.
Elize B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Top restaurant met een superleuke kaart! We komen een keer terug. Top restaurant met een superleuke kaart! We komen een keer terug.
arie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een feestje om hier te eten. Goede sfeer en bediening. Goede Kaart en advies van het personeel bij de wijnkeuze. Zal zeker Dylans aan bevelen bij anderen
Corine P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk met onze oudere kinderen gegeten. Prima service van begin tot einde. Mooi een restaurant met nog deskundige volwassen obers. Wij hebben genoten.
Evert A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Middelmatig gebeuren
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben lekker gegeten. Vermeldenswaard is de heerlijke eendenlevercrème. De bediening is een beetje te en de wachttijden worden erg lang als het vol is.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, genoten van de entourage en bovenal gezien dat er nog gastheren bestaan in de horeca die hun vak met liefde uitoefenen. Elliot, jij en je team bedankt voor de geweldige avond.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten in een vol bezet restaurant waar men de kunst verstaat je als gast te behandelen. Je hebt ongetwijfeld een tafelnummer maar je bent het niet. Sfeervol ingericht tussen lounge en romantisch in. Verrassende smaakcombinaties

Vooraf pindasoep, daarna portehouse steak en crème brulee toe. Heerlijk.
Estella M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen. Mooie inrichting en gezellige sfeer. Een aanrader.
ann-britt .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
wij hebben heerlijk gegeten, heerlijk gelachen en genoten van alles om ons heen. Hebben ook nagedacht hoe we de entourage in onze eigen woonkamer kunnen implementeren ... strak, bling en goud en brons... we love it!
Maar bovenal heerlijk eten en fantastische combinaties... kreeft met een heel klein beetje chocolade... HEERLIJK
Erna J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben heerlijk en verfijnd gegeten in een gezellige omgeving! De bediening was supervriendelijk en correct! Een aanrader!!!
O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
TOP! Er mankeerde helemaal niets aan. Eten super, ontvangst super. Kortom GROTE KLasse . Hier kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen. Met vr gr Jan en Marja
Pielo .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wat een heerlijke plek! Prima eten met nette prijs/kwaliteit verhouding. Losse, maar correcte bediening. We will be back for sure.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zaterdag 8 april hebben we gegeten bij Dylan’s. Heerlijk eten in een smaakvolle inrichting. Het absolute hoogtepunt zijn de medewerkers. Vriendelijk, snel en met kennis van zaken. Een absolute aanrader.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bij het beoordelen van een restaurant kijk ik altijd naar de combinatie van de volgende factoren: uiteraard de kwaliteit van het eten, maar minstens zo belangrijk de ambiance op zich en vooral de service/ de bediening.
En dat is hier allemaal dik in orde.
Vanaf binnenkomst ( de receptioniste) tot het afscheid wordt je hier echt als gast behandeld: super gezellige en zeer attente en vooral erg betrokken medewerkers.
Beginnen met een drankje aan de gezellige bar is zonder meer een "must"
En dat alles onder de voortreffelijke leiding van gastheer Elliott, die er echt in slaagt om met zijn geweldige team het de gasten helemaal naar de zin te maken.
En dan de heerlijke gerechten en heerlijke wijnen.
Al deze zaken staan garant voor een heerlijk " avondje uit"
Dylan is zonder meer een Topper!
Dickson B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Alles was perfect!
Milo G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, prettige entourage, top gezelschap, goede prijs-kwaliteitsverhouding ...... kortom fantastische avond!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Perfect eten met hele lieve bediening van manager Elliot en zijn meisjes. Zeker een aanrader als je in Noordwijk wilt eten.