Dylan's Noordwijk

Voordelig
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Topper!
Dit restaurant met gezellige bar is recent schitterend en stijlvol verbouwd.
We maakten gebruik van de "Noordwijkse" regeling voor november " two for one" .
Aan niets was te merken dat het een aanbieding was.
Alles klopte van af binnenkomst tot de afsluiting.
Oergezellige bar voor het drankje vooraf. Heerlijke gerechten, voor het hoofdgerecht hadden we de keuze tussen zeebaars en de Dylansteak. Beide waren perfect. Heerlijke chardonnay .
Ook zonder de aanbieding is de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.
Bijzonder gezellige en attente bediening.
Wij komen hier zeker terug.
AANRDER !
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Topper!
Restaurant met bar is recent schitterend en stiijlvol verbouwd.
We maakten gebruik van de " noordwijkse" aanbieding voor november: " two for one".
Dat het een aanbieding was, was nergens aan te merken.
Alles was echt perfect. Vanaf binnenkomst tot de afsluiting is het Top! Ontzettend gezellige bar voor het drankje vooraf, gezellige en attente bediening. Heerlijke gerechten. Voor het hoofdgerecht hadden we de keuze tussen zeebaars en de dylan steak. Beide waren perfect.heerlijke chardonnay .
Ook zonder de aanbieding kun je stellen dat de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde is.
We komen hier zeker terug.
Een echte AARADER!
Darwin84 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren met 3 vrienden bij Dylan's genoten van het heerlijke openingsmenu. Vooraf de zalm en als hoofd de short rib met de garnituren van het andere hoofdgerecht, dit was geen probleem. Goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding! Bij het dessert zat een basilicum schuim waar ik als hobbykok wel benieuwd naar was. Bij navraag over de bereiding hiervan werd ik meegenomen in de keuken en werd dit haarfijn uitgelegd, erg leuk!
Het overige menu zag er ook smakelijk uit, ik kom zeker nog een keer terug.
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Via vrienden hier terecht gekomen. Zeer hartelijk ontvangst. Mooie inrichting, goede sfeer. Wijnkaart en de kaart ven de bites waren er nog niet, desalniettemin heerlijk gegeten. Samen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten genomen, zowel de shared platter met entrecote carpacio, en tartaar van rund, als de uiensoep waren heerlijk.
Achteraf spijt dat we niet het openingsmenu hebben genomen...
Gaan in ieder geval nog een keer terug voor de 'bites'