Duyckercafé

Raadhuisplein 5 2132 TZ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Duyckercafé

Vanaf NS Station Hoofddorp kun je verschillende bussen (o.a. lijn 340, 145, 178, 194, 196) richting het centrum nemen, halte Centrum (aan het Burgemeester van Stamplein). Loop (terug) richting de rotonde en loop voorbij het gemeentehuis. Sla daar linksaf
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf snelweg A4 de afslag Hoofddorp. Volg de ANWB-borden richting Hoofddorp Centrum. Ga na ongeveer 1 kilometer bij het Crowne Plaza linksaf richting Hoofddorp/Beukenhorst West. Draai daarna direct naar rechts de Kruisweg op. Op de kruisweg na ongev

Donderdag 17:00 – 00:00
Vrijdag 17:00 – 02:00
Zaterdag 17:00 – 02:00
Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond is de keuken open voor diner van 18:00 uur tot 21:00 uur.