Duvels

Meer informatie over restaurant Duvels

• Terras
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mooi ingerichte zaak met bovenverdieping. Deze wordt tijdens diner niet gebruikt. Tafeltjes staan wat dicht opeen.
Open keuken, de koks hebben niets te verbergen.
Bijna alle gasten verzilverden hun WF Deal op de avond dat wij er waren, een 9 gangen proeverij.
Deze staat ook op de normale kaart (voor 2 personen). Genoeg keuze qua voorgerechten en hoofdgerechten.
De gerechtjes waren allemaal goed van smaak en mooi opgemaakt. Hoge kwaliteit!
Het plateau waarop ze werden geserveerd was wat te groot voor het kleine tafeltje.
De zak patat erbij was lekker. De bestelling werd wel vergeten, we moesten het navragen en kregen hem toen we eigenlijk klaar waren met de hoofdgerechtjes.
Ook de desserts waren lekker. De chocoladesoufflé was mij veel te machtig. Ik was blij dat ik de proeverijversie had...
Ans123 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Sfeervol restaurant met uiterst attente bediening. We hebben het menu gegeten, een salade met een goede dressing, heerlijk, hoofdgerecht vis, heel smaakvol, en prachtig opgediend, en als toetje brownie met caramelsaus en slagroom, lekker, maar te machtig. Heerlijke wijn er bij. Prijs kwaliteit goed,
Kortom, dit doen we nig eens , een aanrader
RlK .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
met mijn vriendin gegeten op een vrijdag avond. grote ruime zaal met banken langs de zijkant, tafels aan de banken staan ietwat dicht bij elkaar, daardoor wat rumoerig. Begane grond zat half vol de bediening is aardig en voldoende attent. Kaart is eenvoudig met standaard gerechten. Kwaliteit van het eten redelijk en erg grote porties, de apart te bestellen patat is hierdoor totaal overbodig. Leuk dat ze ook wat speciaalbier op de kaart hebben staan. Al met al geen verkeerd restaurant.