Dutch Premium Grill

Kleine Overstraat 20 7411 JL Deventer Nederland Kaart

Over restaurant Dutch Premium Grill

Op het menu van Dutch Premium Grill kom je, behalve vlees- en visgerechten, ook een smaakvolle vega schotel tegen. Alles wordt vers bereid op de houtskool grill, dat smaakt naar meer! De bediening heeft altijd aandacht voor je wensen, vraag ze gerust om advies. Dat geldt ook voor de wijnen, soms is kiezen heel erg lastig. Gelukkig wordt dat met de speciale wijnwaaier een stuk makkelijker.

Meer informatie over restaurant Dutch Premium Grill

Maandag gesloten
Dinsadag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
Bino-Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Voor een goed stuk vlees moet je hier zijn, de bijbehorende garnituur was minimaal voor 4 personen. Een lekkere gepofte aardappel of gebakken aardappels en een lekker sausje was een goede toevoeging geweest. De fles rode wijn die we hadden genuttigd, werd als 6 glazen wijn afgerekend. Niet erg netjes naar mijn mening. Het personeel was super vriendelijk en galant
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wat een heerlijk eten. We kozen rib eye en zoete spare ribs. Vooraf kregen we een paprika/groentesoep en als toetje een verrassing van de chef.
We konden het niet allemaal op maar het was heel erg lekker.
Een echte aanrader!
Fijnproever24seven .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
al 2 keer gebruik gemaakt van een aanbieding via social deal

Er lekker gegeten lekker soepje van gegrilde paprika vooraf,
hoofdgerecht keuze uit de kaart en een verrassingsdessert.
Zowel de entrecote als de gegrilde zeebaars waren super
met lekkere garnituren

We komen zeker nog een keer
JosenOlga .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij konden buiten de kaart om voor de dorade kiezen, na kort stomen gegrilld, het visvlees viel zo van de graat. Erbij ook gegrillde groenten, nog lekker knapperig, gemengde sla en gekruide, gebakken aardappeltjes. Vooraf de soep van de dag, pastinaak-cremesoep, heet geserveerd zoals het hoort (niet lauw dus, zoals je regelmatig in andere restautants krijgt voorgezet). We sloten af met de verrassing van de chef, een proeverij van 3 desserts. De bediening was vlot en stelde sympatieke vragen, benieuwd naar onze meningen (ze zijn nieuw, vanaf dit jaar). Bij een volgend bezoek aan Deventer hopen we dat de kookkunsten en de gastvrijheid dit niveau zullen behouden.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten hier. Lekkere soep vooraf, toen allebei de spareribs gekozen. Heel veel vlees eraan, lekker sausje erbij en bijgerechten waren ook erg smakelijk. Toetje was prima. Drankjes een nette prijs.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijke bavette gegeten, met een verrassingssoepje en -dessert inbegrepen bij de prijs en super van smaak. Goede en vriendelijke bediening. Een aanrader wij komen hier terug!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Als je naar een Grill-restaurant gaat, dan doe je dat natuurlijk omdat je een goed stukje vlees wilt hebben. Dan kom je bij Dutch Premium Grill goed aan zijn trekken. De bavette die ik uitgekozen had, was echt geweldig. Ik had om medium gevraagd en dat was het ook precies. Heerlijk mals. Vooraf een lekkere soep en als nagerecht een combinatie van cake en nog wat andere lekkere dingen. Een aanwinst voor Deventer. Ik weet zeker dat ik hier nog vaker uit eten ga.
Mvkeulen1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heb er uitstekend gegeten. Vooraf een heerlijke paprikasoep. Daarna een biefstuk van het angus rund. Die was super mals. Allerlei verse gegrilde groenten. Een aanrader!