Dutch Premium Grill Hellendoorn

Ommerweg 153 7447 RD Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Dutch Premium Grill Hellendoorn

(H)Eerlijk Vlees, daar houden we van. En daarvoor zitten we goed bij Dutch Premium Grill in Hellendoorn. Op de kaart staan de mooiste rassen: Black Angus, Blonde d'Aquitaine en Wagyu. Het vlees wordt bereid op een smeulend houtskool grill, precies zoals het hoort. Ook zijn er spareribs, broodjes en verse vis. Weinig fratsen, precies goed.

Wij serveren (nog) geen alcohol!

Meer informatie over restaurant Dutch Premium Grill Hellendoorn

dinsdag t/m zondag 10.00 - 20.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Dutch Premium Grill Hellendoorn

Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk geluncht maar accommodatie niet erg sfeervol. Weg pal langs restaurant erg druk als je op het terras zit. Eten was kwalitatief erg goed!
Alvi L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was gezellig de sfeer is top, het eten is meer dan belangerijk het ziet er professional uit, de inrichting ziet er leuk en sfeervol uit

IK RAAD IEDEREEN UIT OM HIER TE KOMEN ETEN !!!