Dutch Maritiem Pub

Spaansekade 34 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dutch Maritiem Pub

Patrick .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Verouderde uitstraling en echt onwijs slechte en onvriendelijke service. Hamburger gegeten die net zo duur is als bij de beste hamburgertent in Rotterdam, Maar deze lijkt sterk op een diepvriesburger. Lange wachttijden met chagrijnig en onvriendelijk personeel. We hadden het kunnen weten met een meer dan half leeg terras in dit mooie weer.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Nog nooit van mij leven zo slecht gegeten en de bediening is zwaar ondermaats! Vriend bestelde soep en hoofdgerecht, ik alleen hoofdgerecht. Het stel dat naast ons zat en zeker 15 minuten later besteld had dan wij, kreeg al hun hoofdgerecht, terwijl mijn vriend nog steeds geen soep had. En wij zaten inmiddels drie kwartier te wachten. Dus aan de ontstellend slechte bediening gevraagd of de order goed was doorgekomen. Dat was het geval en we zouden binnen 5 minuten ons eten krijgen. Komt na 10 minuten het hoofdgerecht! Gevraagd waar de soep bleef, antwoordde de bediening dat de kok daarmee bezig was. Of het dan de bedoeling was dat hij de soep als toetje moest eten, vroeg mijn vriend. O ja, nee dat was inderdaad niet logisch......We kregen een biertje van het huis. Ik had vis en chips besteld en als ik na ongeveer een uur wachten niet zo een vreselijke honger zou hebben gehad, zou ik het hebben laten staan. De vis was vies! De wc's waren trouwens niet schoon en achter de bar was het een zooitje. De keukendeur (naast de wc's) was dicht, ik vermoed dat het er in de keuken ook niet beter uit ziet.
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We kozen ervoor om hier te gaan lunchen omdat we trek hadden in een uitsmijter en een clubsandwich. Deze gerechten staan bij de twee naast gelegen restaurants niet op de kaart. De drankjes kregen we snel maar helaas werd er niet gevraagd of we ook wat wilden eten. Het duurde daardoor ongeveer een half uur voordat we onze bestelling qua eten konden doorgeven.
Het eten was oké maar niet bijzonder. Ik denk dat we volgende keer toch ergens anders gaan lunchen.
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
1 bediende op een vol terras die eigenlijk helemaal niet leek alsof die wil bedienen. Brood was of 2 sneden dik of met de gaten erin. Kroket was niet warm. Kortom...gewoon een stukje doorlopen en het volgende terras nemen
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Vrijdag 4 oktober hier gegeten. Heerlijk in het zonnetje op het (verwarmde terras) aan het water gezeten. Na een biertje (veel keus uit verschillende bieren, helaas niet altijd in het bijpassende glas), eten besteld. Dit duurde wel pittig lang voor het gebracht werd. We hadden kipsaté en mixed grill met pepersaus. De satésaus is echt geweldig van smaak en de pepersaus heeft ook veel smaak. De saté was zacht en goed. De mixed grill was redelijk, een plakje spek, een worstje, een stukje biefstuk en een stukje kip. De patatjes waren helaas niet lekker heet. Je zit er wel mooi, maar het eten kan beter.
P K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Weer eens gestopt bij de oude haven. Haassaté. De stukken vlees waren wat te grof en dat geldt ook voor het garnituur.
Zoals in mijn vorige recensie aangekondigd waren er nieuwe bieren op tap maar daar waren er geen bij waarvoor een bierkenner warm loopt. De bediening en de ambiance waren goed en mooi als vanouds, zij het dat het op weg naar de toiletten rommelig was met kratten e.d. Als de zaak open gaat moet je klaar en aan kant zijn om de klant te ontvangen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Als je overweegt te gaan eten in de Oude Haven, loop dan cafe Maritiem voorbij. Het was werkelijk te slecht voor woorden. Er loopt slechts ??n bediende op het hele terras, die geen oog heeft voor de klanten. Het terras zat slechts halfvol, maar het duurde meer dan een uur voordat we het eten hadden. Dan verwacht je heel wat, maar niks was minder waar. De frieten leken van steen en leken in oliebollenfrituurvet uit 2010 gebakken. De varkenshaaspuntjes waren 6 stukjes vlees en de groenten die er bij zaten waren aangebrand. Kortom eens maar nooit weer.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Hele leuke tent aan de Oude Haven met ontzettend veel soorten bier. De bediening is snel, vriendelijk en het eten is gewoon eten wat je verwacht in een eetcafé. Dat betekent niet te veel poespas voor een redelijke prijs. Leuk café en als je een echte bierliefhebber bent, dan ben je hier zeker aan het goede adres.
P K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Lunch. Broodje filet. Brood kalfskroketten. Allebei zoals ze moeten zijn. Mooi bruin brood. Sympathieke, goede bediening. Bruin, maritiem eetcafe. Eigenlijk de enige echt gezellige zaak aan de Oude Haven in Rotterdam. Binnenkort komen er nog meer bieren op tap vertelde de eigenaar. Nou maar hopen dat het een mooie zomer wordt voor al die terrassen aan de Oude Haven.