Dutch Diner

Meent 20 3011 JJ Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Dutch Diner

Hollandse specialiteiten uit de koekenpan

Voor deze Hollandse specialiteiten kom je graag naar Dutch Diner. Heerlijke pannenkoeken en poffertjes, belegd met vlees, kaas, fruit of groente. Hou je van hartig of heb je liever zoet? Bij Dutch Diner zit je altijd goed. Ook voor uitsmijters en heerlijke burgers ben je hier aan het juiste adres. Ook voor de thuisblijvers een succes, want je kunt je bestelling ook laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Dutch Diner

7,2
Erg lang
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag hier gegeten aangezien we hier al 30 jaar komen... Sinds het niet meer van Bongers is vinden we het al elke keer slechter worden maar omdat het een traditie komen we hier vaker. Vandaag werden we na 15 minuten eens opgemerkt terwijl we midden op het terras zaten. Vervolgens na 15 minuten nadat we eens naar de bediening moesten zwaaien werd er een vieze oude plak kaart aangeboden en kozen we de poffertjes. Tijdens het eten was ons drinken op en ook daar kon je naar fluiten... Jammer want we hadden graag nog wat gedronken en gegeten maar als je dan tot slot op de ramen moet gaan kloppen of je aub de rekening mag dan zijn ze niet echt blij dat je daar als klant komt..... Erg slecht!
Adelene C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag met vrienden bij Dutch Diner wat drankjes en poffertjes besteld...
De serveerster begon vriendelijk en het ging prima, totdat we de poffertjes kregen.
we vonden dat ze niet lang genoeg gebakken waren, aan de binnenkant nog nat/papperig.
Toen we dat aan één van de serveersters vertelden, ging ze naar binnen om even na te vragen...(?)
De "chef" (eigenaar volgens ons) kwam naar buiten, en keek niet eens naar de poffertjes. Hij zei alleen dat hij dit 30 jaar lang al deed en dat poffertjes zo horen...en als we iets steviger wilden, moesten we pannenkoeken bestellen...of poffertjes bij de supermarkt kopen.
Uiteindelijk nam hij de poffertjes mee naar binnen en ze waren van onze rekening afgehaald. Heel onbeleefd.
De serveerster die de bon bracht was ineens minder vriendelijk.
Gaan nooit meer terug...
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier gegeten met de onbeperkt pannenkoeken-actie. Pannenkoeken zijn groot, dik en met genoeg beleg. Zeker goed en lekker, maar het geheel is wat aan de vette kant. Poffertjes hebben heerlijke structuur, echter de smaak vonden wij niet zo. Bediening prima, maar niet bijzonder. Tot slot een leuke locatie maar binnen weinig sfeervol ingericht. Als geheel oke, maar niet echt iets om terug te komen.
DanielleBo .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Online besteld, duurde wat langer dan stond aangegeven. Werden opgebeld met excuses en kregen een sapje cadeau. Heel erg netjes! Pannenkoeken zijn lekker! Genoeg suiker en stroop krijg je erbij! Burgers zijn ook zeker een aanrader!! Goede service!
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wilden graag een pannenkoek eten voor de lunch en meteen gedacht om hier eens heen te gaan. Kwam er vroeger als kind met mijn ouders weleens en had er goede herinneringen aan. Het was mooi weer en hebben dus op het ruime terras gezeten, leuk rustig plekje in het centrum van de stad.
Ondanks dat het restaurant om 10.00 uur open gaat, was het personeel bezig met opstart-werkzaamheden. Hebben er geen hinder van ondervonden, maar je voelt je nog niet echt welkom hierdoor. Personeel was wel erg vriendelijk en attent.
Ik bestelde een pannenkoek met spek en rozijnen, mijn man bestelde een pannenkoek met spek, appel en rozijnen. De grootte en dikte van de pannenkoek is helemaal in orde en de pannenkoeken worden ruim belegd. De pannenkoek van mijn man was niet meer helemaal heel, wat er een beetje slordig uitzag. Maar het smaakte ons prima!

Op Iens gelezen over niet-schone toiletten etc, maar daar was niets op aan te merken. Behalve dat het emmertje sop nog voor de wc-deur stond zonder dat er iemand te zien was die aan het poetsen was.
Ouarda M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Zaterdag pannenkoeken en poffertjes wezen eten met de familie. Toen we daar aankwamen hadden we geen idee dat ze ook saté en burgers serveerden. Natuurlijk wij een burger besteld. En wat was die heerlijk. Lekker gekruid! van de poffertjes en pannekoeken hebben wij ook enorm van gesmuld. Mijn complimenten.

Verder is de bediening snel en vriendelijk.

We komen zeker nog eens terug met de familie. Top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op zondag 9 augustus even "ouderwets" pannenkoeken gegeten voor de lunch bij Dutch Diner.
Eén met kaas en één met spek.
Op hun kaart zijn verder natuurlijk ook de hippere toppings te vinden.
De pannenkoeken waren behoorlijk groot van formaat, goede verdeling van alle ingrediënten, mooi van textuur en verder zoals een goede pannenkoek behoort te zijn, smakelijk!

Verder een alleraardigste jongedame in de bediening, deed goed haar best.
Leuke prijzen en met de Rotterdampas van mams ook nog eens 10% korting op de totale rekening, helemaal goed!

Toch een puntje van kritiek; geen toiletpapier op de toiletten, dat moet beter!

Leuk adres op een gezellig punt in Rotterdam Centrum om een lekkere pannenkoek te eten en mensen te kijken, tot de volgende keer.

Bxr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Over Dutch Diner kan ik kort zijn: de poffertjes zijn niet duur maar de poffertjes die wij voorgeschoteld kregen, waren zwaar, taai, zoutig en veel te donker. Het was hard aanpoten om ze weg te krijgen, iets wat natuurlijk niet hoort. Een kleine portie bestaat uit 8 poffertjes. Het een en ander werd wel goed gemaakt door het opgeknapte decor, het nette servies (met name waar de koffie in geserveerd werd) en de vriendelijke bediening. Van de muziek moet je houden. Het heet immers Dutch Diner.
Frloris .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een sfeervol pannenkoekhuis waar je nog echt een klant bent.
Ikzelf heb de huisgemaakte burger gegeten en de smaak was waanzinnig ook de prijs van €9,50 is absoluut niet duur.
Lang geleden dat we met het hele gezin (4 personen) voor onder de €40,- hebben gegeten en gedronken .
Het was erg lekker aanrader!!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik vind zelf de beste poffertjes van waar dan ook.
Bediening kan inderdaad wat beter, maar de zaak is helemaal verbouwd en ziet er top uit.
Zeker gewoon heen gaan er is geen betere.
M V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We zijn hier vorige week donderdag wezen eten na een fijne hemelvaartsdag ! de kinderen hadden pannenkoeken en wij een burger en sate en als toetje nog de enige echte poffertjes genomen en allen heerlijk naar wens zoals altijd voor herhaling vatbaar :-)
Kortom voor ons altijd een leuke gezellige plek om heerlijk met ons gezin te komen eten tot de volgende keer !
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Daar waar we jaren geleden gezellig poffertjes gingen eten in een schone, nette zaak, zit nu Dutch Diner. Eenmaal binnen kregen we een geplastificeerde menu/prijskaart. Bah, vies plakkerig en helemaal kapot aan de hoeken. En tja, voor 2,95 kregen we wel een heel kleine portie poffertjes... Welgeteld 8 stuks. Wel lekker, maar we hebben echt onze ogen uitgekeken naar de viezigheid binnen. Bij de voordeur lag een zak strooizout (in mei!!) om de deur tegen te houden, die helemaal gescheurd was waardoor er overal strooizout lag. Binnen bij de trap naar beneden stonden allemaal kisten sinaasappels. De stoelen en tafels waren erg vies en de vloer leek al lang niet meer gezogen en gedweild. Getver! En dan loopt er zo'n dame die graag laat zien dat ze de baas is, maar even wat schoonmaken ho maar. Liever buiten een sigaret roken.
Nee, hier zie je ons niet meer!
Thom K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Verbrande hamburger met heel veel ui, smerige sauzen voor een euro per stuk, pitten in de appel van de pannekoek. Het had lekkerder gekund voor 28 euro met z'n tweeën (met consumpties). Hier ga ik nooit meer eten!
Dakota D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De poffertjes waren niet lekker, niet eens goed doorbakken. De pannenkoeken waren wel lekker, maar in het spek zaten nog harde stukjes. Ze hadden te weinig personeel waardoor het allemaal erg langzaam was, maar het werd ook verwacht dat ze alles deden! Ze moesten de zoete pannenkoeken afmaken, dus het fruit en dergelijke erop doen, ze moesten de afwas van de glazen en mokken doen, de dranken klaarmaken en alles op de tafels zetten en wegruimen. Daarnaast namen ze de bestelling en de rekeningen afsluiten. Al met al te veel is mijn mening. Verder liep er ook een man rond in een trainingspak die af en toe hielp en het was niet duidelijk wie hij was of wat zijn functie was, maar hij zag er te casual uit. Ook was het een zooitje, alles leek vies, de vloer, de stoelen en het apperatuur zoals de sinaasappel pers en de warme chocomel machine. Die was overigens ook gebroken en werd dicht gehouden door duct tape. Ik vond het niet leuk en zat met verbazing te kijken hoe ze onze rekening uit de vuilnis moesten halen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
DaantjeDribbel .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Gisteravond weer eens met de familie gegeten. De meesten namen poffertjes, maar twee van ons hadden eens saté met friet gekozen. De poffers kwamen binnen een redelijke tijd, maar de saté werd letterlijk gebracht toen de poffereters al klaar waren.

Er werd wel gevraagd of het voor diegenen die al klaar waren gesmaakt had, maar er werd geen enkel excuses gemaakt door de overigens verder vriendelijke bediening, laat staan dat we een drankje aangeboden kregen. Ik vond het niet kunnen.

De saté was redelijk, de friet hard, dus je kunt beter poffertjes of een pannenkoek kiezen. We hebben dit keer buiten gezeten, maar voorheen vaak binnen en de recensies over oud meubilair, rommel en slecht bereikbare, vieze toiletten zijn waar.

Weet niet of ik een volgende keer nog mee ga hierheen.
Micki B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Wij hebben hier met ons zoontje gegeten. Bij binnenkomst stond iedereen met de rug naar de deur, het duurde even voordat we gezien werden. Daarna zelf maar een gebaar gemaakt of we mochten zitten...De pannenkoeken vond ik wat vettig, de appels waren er niet mooi in gebakken. Ik vond het er een beetje viezig. Ook beneden naar het toilet, allemaal rommel onder de trap. Al met al, redelijk gegeten maar niet iets waar ik snel weer terug zou gaan.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Dit blijft natuurlijk het adres in de stad om met kinderen poffertjes te eten.

De poffertjes zijn dan ook echt prima. De bediening is vriendelijk, doet af en toe wat druk aan (terwijl het niet druk is).

Één ding moet echt meer aandacht voor komen: schoonhouden van de zaak en in het bijzonder het sanitair. Wij waren vroege 'lunchers': een van de eersten en toen waren de toiletten echt al smerig. Zeker voor kinderen die op de wc-brillen moeten gaan zitten, niet echt aangenaam.
Het kan bijna niet anders dan (gezien ons tijdstip in combinatie met de smerigheid) dat er de vorige avond niet goed / nauwelijks is schoongemaakt.
Sanitair moet je vervolgens meerdere malen per dag bijhouden.
Leon10tje .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Vanavond bij Dutch Diner gegeten. Ik had koude chocomel besteld. Toen ik een slokje nam bleek deze totaal niet goed meer. Zuur!!! Ik kreeg een nieuwe maar absoluut geen excuses.
Mijn vriend had warme chocomel met slagroom. De slagroom was niet/nauwelijks gezoet.
De tafel plakte. Niks geen gezellig praatje met de serveerster zoals ik in een andere recensie las.
De poffertjes van mijn vriend smaakten zurig en die van mij waren ook niet lekker.
We komen hier niet meer terug. Volgende keer lekker zelf poffertjes maken.
Rachèl W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Gisteren heb ik bij Dutch Diner (het ronde pannekoekenhuis nabij de Rotterdamse Pannekoekstraat )een heerlijke pannekoek gegeten, die op mijn verzoek helemaal naar wens werd gemaakt. Spek, appel en rozijnen in een aparte vlakverdeling. Aardige, jonge serveerster. Kok aanvankelijk wat nors overkomend, maar schijn bedriegt- deed echt zijn best om samen met de serveerster aan mijn pannekoekwens te voldoen. Puntje van kritiek: maak de tafel even schoon als mensen er gaan zitten- tafel plakte aan alle kanten. Vrij groezelig ogend restaurant (plakkende tafel dus, kapot meubilair, dozen op de grond), wat de sfeer en eerste indruk niet ten goede komt. Jammer, want de pannekoek was heerlijk, net zoals de vers geperste jus. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Dondiablo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Bij Dutch Diner eet je de beste pannenkoeken van heel Rotterdam. De eigenaar gebruikt een oude familierecept om deze grote megapannenkoeken klaar te maken.

De keuze op de menu is prima, sterker nog je kan zelf je eigen pannenkoek samenstellen dat niet op de menukaart staat als dit aangeeft bij de eigenaar.
De combinatie banaan / appel is verrukkelijk. De variant met chocoladeijs is hemels en voor de stevige eters onder ons is de ham / kaas een goede maagvuller!

Personeel is zeer vriendelijk en houden van een babbeltje.
Altijd kunnen lachen met de medewerkers.

Dutch Diner is leuk ingericht op z'n Amerikaans en heeft een plek voor 4 personen aan een tafel.

Tot nu toe ben ik aantal keren geweest en elke keer heb ik genoten van het eten en de sfeer.

Ik raad ook iedereen om een keer daarnaar toe te gaan!!