Dutch Diner

Meent 20 3011 JJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dutch Diner

Hollandse specialiteiten uit de koekenpan

Voor deze Hollandse specialiteiten kom je graag naar Dutch Diner. Heerlijke pannenkoeken en poffertjes, belegd met vlees, kaas, fruit of groente. Hou je van hartig of heb je liever zoet? Bij Dutch Diner zit je altijd goed. Ook voor uitsmijters en heerlijke burgers ben je hier aan het juiste adres. Ook voor de thuisblijvers een succes, want je kunt je bestelling ook laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Dutch Diner

5,3

Jouw recensie over het restaurant Dutch Diner

Joris K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mijn ervaring bij Dutch Diner was geen slechte, maar ook geen optimale ervaring. De spekpannenkoek die ik at was echt super. Die gene die mijn vriendin at ietsje minder (salami kaas) maar dit zal aan haar eigen smaak liggen. Verder kreeg mijn vriendin een feestfontijntje omdat ze jarig was dit was ook super lief geregeld. En niet duur! Gewoon eerlijk zaakje
Myra S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij komen hier al voor het 14e jaar op rij op 14 september omdat we een speciale dag herdenken. De laatste 2 jaar was er al gedoe en gingen we met een naar gevoel weg. Maar na vanavond zijn we zeker voor de laatste keer geweest. Onvriendelijke bediening, lange blonde haar op de poffertjes (duidelijk van serveerster) en nul excuses.
Nooit meer hier naar toe!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima poffertjes en bediening is Ok maar wat een smoezelige zaak! Ik durfde er niet eens naar het toilet te gaan, die zit ook naast de spoelkeuken? Ik zat er niet om m'n gemak omdat alles een beetje viezig is. Volgende keer gewoon weer naar de Hoogstraat!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wat een leuke plek om er een goedlopende tent van te maken. Pannekoekstraat/Meent is the place to be!! Er was voldoende bediening maar de betrokkenheid was niet optimaal. Als er 3 van de velen tafeltjes bezet zijn en er blijven vuile borden en kopjes op omringende tafels staan, staat dat niet verzorgd. Gevolg was dat er grote meeuwen op af kwamen wat voor de kinderen op afstand wel leuk was maar van dichtbij absoluut niet. Kom op mensen: jullie zijn 1 van de weinige pannenkoekenhuizen in Rotterdam. Maak er wat van. Met net wat meer betrokkenheid/liefde voor de zaak, valt er zeker wat van te maken. Jullie gerechten zijn oke!
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijke pannenkoek gegeten leuk zaak kom snel terug
John D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten met vrienden bij Dutch Diner in Rotterdam. De kaaspannenkoeken die wij hadden genomen zagen er goed uit en waren erg lekker. De service van het personeel was zeer goed, je werd vriendelijk geholpen door een mevrouw, en je kreeg nog advies ook. De inrichting en de sfeer vonden wij redelijk.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag hier gegeten aangezien we hier al 30 jaar komen... Sinds het niet meer van Bongers is vinden we het al elke keer slechter worden maar omdat het een traditie komen we hier vaker. Vandaag werden we na 15 minuten eens opgemerkt terwijl we midden op het terras zaten. Vervolgens na 15 minuten nadat we eens naar de bediening moesten zwaaien werd er een vieze oude plak kaart aangeboden en kozen we de poffertjes. Tijdens het eten was ons drinken op en ook daar kon je naar fluiten... Jammer want we hadden graag nog wat gedronken en gegeten maar als je dan tot slot op de ramen moet gaan kloppen of je aub de rekening mag dan zijn ze niet echt blij dat je daar als klant komt..... Erg slecht!
Adelene C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag met vrienden bij Dutch Diner wat drankjes en poffertjes besteld...
De serveerster begon vriendelijk en het ging prima, totdat we de poffertjes kregen.
we vonden dat ze niet lang genoeg gebakken waren, aan de binnenkant nog nat/papperig.
Toen we dat aan één van de serveersters vertelden, ging ze naar binnen om even na te vragen...(?)
De "chef" (eigenaar volgens ons) kwam naar buiten, en keek niet eens naar de poffertjes. Hij zei alleen dat hij dit 30 jaar lang al deed en dat poffertjes zo horen...en als we iets steviger wilden, moesten we pannenkoeken bestellen...of poffertjes bij de supermarkt kopen.
Uiteindelijk nam hij de poffertjes mee naar binnen en ze waren van onze rekening afgehaald. Heel onbeleefd.
De serveerster die de bon bracht was ineens minder vriendelijk.
Gaan nooit meer terug...
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Hier gegeten met de onbeperkt pannenkoeken-actie. Pannenkoeken zijn groot, dik en met genoeg beleg. Zeker goed en lekker, maar het geheel is wat aan de vette kant. Poffertjes hebben heerlijke structuur, echter de smaak vonden wij niet zo. Bediening prima, maar niet bijzonder. Tot slot een leuke locatie maar binnen weinig sfeervol ingericht. Als geheel oke, maar niet echt iets om terug te komen.
DanielleBo .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Online besteld, duurde wat langer dan stond aangegeven. Werden opgebeld met excuses en kregen een sapje cadeau. Heel erg netjes! Pannenkoeken zijn lekker! Genoeg suiker en stroop krijg je erbij! Burgers zijn ook zeker een aanrader!! Goede service!
sara85 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wilden graag een pannenkoek eten voor de lunch en meteen gedacht om hier eens heen te gaan. Kwam er vroeger als kind met mijn ouders weleens en had er goede herinneringen aan. Het was mooi weer en hebben dus op het ruime terras gezeten, leuk rustig plekje in het centrum van de stad.
Ondanks dat het restaurant om 10.00 uur open gaat, was het personeel bezig met opstart-werkzaamheden. Hebben er geen hinder van ondervonden, maar je voelt je nog niet echt welkom hierdoor. Personeel was wel erg vriendelijk en attent.
Ik bestelde een pannenkoek met spek en rozijnen, mijn man bestelde een pannenkoek met spek, appel en rozijnen. De grootte en dikte van de pannenkoek is helemaal in orde en de pannenkoeken worden ruim belegd. De pannenkoek van mijn man was niet meer helemaal heel, wat er een beetje slordig uitzag. Maar het smaakte ons prima!

Op Iens gelezen over niet-schone toiletten etc, maar daar was niets op aan te merken. Behalve dat het emmertje sop nog voor de wc-deur stond zonder dat er iemand te zien was die aan het poetsen was.
Ouarda M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Zaterdag pannenkoeken en poffertjes wezen eten met de familie. Toen we daar aankwamen hadden we geen idee dat ze ook saté en burgers serveerden. Natuurlijk wij een burger besteld. En wat was die heerlijk. Lekker gekruid! van de poffertjes en pannekoeken hebben wij ook enorm van gesmuld. Mijn complimenten.

Verder is de bediening snel en vriendelijk.

We komen zeker nog eens terug met de familie. Top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op zondag 9 augustus even "ouderwets" pannenkoeken gegeten voor de lunch bij Dutch Diner.
Eén met kaas en één met spek.
Op hun kaart zijn verder natuurlijk ook de hippere toppings te vinden.
De pannenkoeken waren behoorlijk groot van formaat, goede verdeling van alle ingrediënten, mooi van textuur en verder zoals een goede pannenkoek behoort te zijn, smakelijk!

Verder een alleraardigste jongedame in de bediening, deed goed haar best.
Leuke prijzen en met de Rotterdampas van mams ook nog eens 10% korting op de totale rekening, helemaal goed!

Toch een puntje van kritiek; geen toiletpapier op de toiletten, dat moet beter!

Leuk adres op een gezellig punt in Rotterdam Centrum om een lekkere pannenkoek te eten en mensen te kijken, tot de volgende keer.

bxr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Over Dutch Diner kan ik kort zijn: de poffertjes zijn niet duur maar de poffertjes die wij voorgeschoteld kregen, waren zwaar, taai, zoutig en veel te donker. Het was hard aanpoten om ze weg te krijgen, iets wat natuurlijk niet hoort. Een kleine portie bestaat uit 8 poffertjes. Het een en ander werd wel goed gemaakt door het opgeknapte decor, het nette servies (met name waar de koffie in geserveerd werd) en de vriendelijke bediening. Van de muziek moet je houden. Het heet immers Dutch Diner.
Frloris .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Een sfeervol pannenkoekhuis waar je nog echt een klant bent.
Ikzelf heb de huisgemaakte burger gegeten en de smaak was waanzinnig ook de prijs van €9,50 is absoluut niet duur.
Lang geleden dat we met het hele gezin (4 personen) voor onder de €40,- hebben gegeten en gedronken .
Het was erg lekker aanrader!!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik vind zelf de beste poffertjes van waar dan ook.
Bediening kan inderdaad wat beter, maar de zaak is helemaal verbouwd en ziet er top uit.
Zeker gewoon heen gaan er is geen betere.
m V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We zijn hier vorige week donderdag wezen eten na een fijne hemelvaartsdag ! de kinderen hadden pannenkoeken en wij een burger en sate en als toetje nog de enige echte poffertjes genomen en allen heerlijk naar wens zoals altijd voor herhaling vatbaar :-)
Kortom voor ons altijd een leuke gezellige plek om heerlijk met ons gezin te komen eten tot de volgende keer !
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Daar waar we jaren geleden gezellig poffertjes gingen eten in een schone, nette zaak, zit nu Dutch Diner. Eenmaal binnen kregen we een geplastificeerde menu/prijskaart. Bah, vies plakkerig en helemaal kapot aan de hoeken. En tja, voor 2,95 kregen we wel een heel kleine portie poffertjes... Welgeteld 8 stuks. Wel lekker, maar we hebben echt onze ogen uitgekeken naar de viezigheid binnen. Bij de voordeur lag een zak strooizout (in mei!!) om de deur tegen te houden, die helemaal gescheurd was waardoor er overal strooizout lag. Binnen bij de trap naar beneden stonden allemaal kisten sinaasappels. De stoelen en tafels waren erg vies en de vloer leek al lang niet meer gezogen en gedweild. Getver! En dan loopt er zo'n dame die graag laat zien dat ze de baas is, maar even wat schoonmaken ho maar. Liever buiten een sigaret roken.
Nee, hier zie je ons niet meer!
Thom K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Verbrande hamburger met heel veel ui, smerige sauzen voor een euro per stuk, pitten in de appel van de pannekoek. Het had lekkerder gekund voor 28 euro met z'n tweeën (met consumpties). Hier ga ik nooit meer eten!
Dakota D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De poffertjes waren niet lekker, niet eens goed doorbakken. De pannenkoeken waren wel lekker, maar in het spek zaten nog harde stukjes. Ze hadden te weinig personeel waardoor het allemaal erg langzaam was, maar het werd ook verwacht dat ze alles deden! Ze moesten de zoete pannenkoeken afmaken, dus het fruit en dergelijke erop doen, ze moesten de afwas van de glazen en mokken doen, de dranken klaarmaken en alles op de tafels zetten en wegruimen. Daarnaast namen ze de bestelling en de rekeningen afsluiten. Al met al te veel is mijn mening. Verder liep er ook een man rond in een trainingspak die af en toe hielp en het was niet duidelijk wie hij was of wat zijn functie was, maar hij zag er te casual uit. Ook was het een zooitje, alles leek vies, de vloer, de stoelen en het apperatuur zoals de sinaasappel pers en de warme chocomel machine. Die was overigens ook gebroken en werd dicht gehouden door duct tape. Ik vond het niet leuk en zat met verbazing te kijken hoe ze onze rekening uit de vuilnis moesten halen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.