Duo Eten en Drinken

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Duo Eten en Drinken

A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Duurste gerecht op de kaart, een tournedos, besteld medium rare. Komt met een laag van circa 6 mm grijs vlees rondom. Terug gestuurd naar de keuken. Kok aan de tafel met hetzelfde stuk vlees maar dan door midden gesneden. Inderdaad kern was rood. En dit was dus wel medium rare. Om ruzie te voorkomen het stuk uiterst stug vlees maar opgegeten. Groentemix uit de emmer van de groothandel koud en rauw maar laten liggen. Even blancheren voor het opdienen is dus ook te veel.
Mogelijk dat de visgerechten wel prima worden geserveerd. Van de rest van de tafelgenoten had niemand vlees. Alleen op het uiterlijk zag mijn vaste tafelgenoot al dat het vlees stug was. Geen vocht, ook niet na doorsnijden.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Jeppe T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Toen ik in dit restaurant binnen kwam was er een fijne, warme, Scheveningens sfeer. De personeel zegt aardig gedag tegen je. Als je je plaats hebt gevonden dan vragen ze je wat voor drinken je wilt. ze zijn heel gast vrij! Als je je hoofdmenu krijgt dan krijg je er sla bij en patat of gebakken aardappelen! En de kipsaté is echt aan te raden! lekker mals! Ik kom vaker naar dit restaurant toe! PS ik vind echt dat ze foto's moeten maken, dan kan je gemakkelijk kijken hoe het er van binnen uit ziet en het eten natuurlijk! groetjes Jeppe
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
we hebben hier s middags zitten lunchen. broodjes waren heerlijk. het was wel erg stil en rustig binnen. bediening was vriendelijk en attent.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Dit zaakje is de moeite waard voor een kwalitatieve lunch. We hebben er een lekkere clubsandwich en omelet met garnalen gegeten. Goede verse producten.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuke nieuwe zaak in het hart van Scheveningen. Veel buurtbewoners in dit laagdrempelig bedrijf, met eenvoudige, eerlijke en keurig gepresenteerde gerechten.
Voorgerechten champignons en carpaccio ruim geportioneerd. Hoofdgerechten eveneens, vooral de sliptongen; de tournedos was supermals en de gebakken aardappels waren voortreffelijk. De groentegarnituur was onopvallend. Heerlijk en simpel nagerecht: ijs met vers fruit. Keurig geprijsd. Snelle, correcte en vriendelijke bediening.