Duo Eten en Drinken

Keizerstraat 122 2584 BL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Duo Eten en Drinken

Jeppe T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Toen ik in dit restaurant binnen kwam was er een fijne, warme, Scheveningens sfeer. De personeel zegt aardig gedag tegen je. Als je je plaats hebt gevonden dan vragen ze je wat voor drinken je wilt. ze zijn heel gast vrij! Als je je hoofdmenu krijgt dan krijg je er sla bij en patat of gebakken aardappelen! En de kipsaté is echt aan te raden! lekker mals! Ik kom vaker naar dit restaurant toe! PS ik vind echt dat ze foto's moeten maken, dan kan je gemakkelijk kijken hoe het er van binnen uit ziet en het eten natuurlijk! groetjes Jeppe
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
we hebben hier s middags zitten lunchen. broodjes waren heerlijk. het was wel erg stil en rustig binnen. bediening was vriendelijk en attent.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Dit zaakje is de moeite waard voor een kwalitatieve lunch. We hebben er een lekkere clubsandwich en omelet met garnalen gegeten. Goede verse producten.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuke nieuwe zaak in het hart van Scheveningen. Veel buurtbewoners in dit laagdrempelig bedrijf, met eenvoudige, eerlijke en keurig gepresenteerde gerechten.
Voorgerechten champignons en carpaccio ruim geportioneerd. Hoofdgerechten eveneens, vooral de sliptongen; de tournedos was supermals en de gebakken aardappels waren voortreffelijk. De groentegarnituur was onopvallend. Heerlijk en simpel nagerecht: ijs met vers fruit. Keurig geprijsd. Snelle, correcte en vriendelijke bediening.