Dungelmann

Meer informatie over restaurant Dungelmann

Erg kort
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vandaag gehaktballen (de befaamde) gehaald bij Dungelmann. Ze zijn zo groot als een pepernoot. Ik denk dat ze hun kwaliteit hebben verruild voor de commercie. Erg jammer
Jonathan M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik zou er niet gaan eten. Eerst zitten ze met de handen in de kassa, vervolgens bereiden ze, zonder hun handen te wassen of handschoenen aan te hebben getrokken, jouw broodje! Toen ik daar wat van zei, was het antwoord 'U wast toch ook niet uw handen als u naar kantoor gaat?' Onvoorstelbaar onbeschoft en onhygiënisch...
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Voor een plek om te lunchen. De broodjes zijn goed belegd. Broodje bal is een aanrader. Vriendelijk personeel, Het decor is netjes en verzorgd.
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Gister hier geluncht, prima, de broodje bal smaakte vers en goed, broodje hete kip met cashewnut was ook perfect. Prijzen zijn redelijk.

Het ziet er modern uit invergelijking met de oude vestiging. Alleen wat kleiner als voorheen.

Toch een aanrader om te lunchen
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Dungelmann is een slagerij die ook broodjes verkoopt. Tegenwoordig op meerdere plekken in de stad. Naast de uitbreidingen in nieuw Babylon en de nieuwe passage zit de orginele broodjesafdeling achterin de slagerij in de hoogstraat. Dat is dan ook de plek waar al genearties hagenaars en hagenezen hun broodje bal of kroket gaan halen.

Zowel de bal als de kroket zijn beroemd in Den Haag en beiden komen in twee varianten. De bal in gewoon of in pittig. De kroket als klassieke kroket en koninklijke croquette. Binnen onze familie heeft iedereen een ander als favoriet, maar lekker zijn ze allemaal!

Enige nadeel is dat het personeel broodjes maakt en ook geld aanpakt. Vanuit hygiene ben ik daar nooit voorstander van.
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
De Dungelmankroket is wijd en zijd beroemd. Wij aten nu een Heerlijk broodje bal, met een jus. Die mag er ook echt zijn.
Naira N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Zij werken zonder handschoenen en ik vind het helemaal niet hygiënisch. Hetzelfde persoon maakt de broodjes (allemaal met handen, zelfs geen lepel of vork gebruikt om de sla in brood te doen) en daarna was bezig met de afrekenen. Dit past niet met imago van Dungelmanm. Kwaliteit van de producten is hoog maar de service is heel laag. Jammer
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Niet echt een restaurant, maar je kan hier heerlijke broodjes halen voor de lunch, ga altijd voor de klassieke kroket of de gehakt bal.
Eddieva .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Gewoon een gezellige plek om even snel wat te halen. Ik haal hier vaak de pittige gehaktbal op een broodje. Erg lekker, en niet pittig. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, lekker om even te eten tijdens het shoppen.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Geen restaurant, maar de place to be om even een lekker broodje te halen of ter plekke aan de bar op te eten. Voorin slagerij en achter broodjesbalie. Reken op lange rij in het weekend. Hier komt met voor de croquette clasique of kroket gewoon, maar wij gaan altijd voor het broodje bal. Al eens uitgeroepen tot de beste van DH. Zelf vind ik de pittige variant heerlijk. Een complete maaltijd is het wel. Bediening snel en efficient en men houd de bar keurig schoon. Gewoon een lekkere lunch.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Bij aankomst werd ons verteld dat vrijwel de hele menukaart 'op' was, behalve de friet en kroketten. Van de zes kroketten die wij bestelden waren er vier niet goed warm. De witte wijn - die zeer mondjesmaat werd geschonken - werd bovendien gekoeld met twee ijsklontjes omdat deze niet koud had gestaan. We kregen het gevoel dat het personeel al met al zo snel mogelijk van ons af wilde.
Bartje V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Een instituut in den haag, de kroketten zijn van een uitzonderlijk niveau. Of kies een broodje, super vers en de gehaktballen zijn super!