Dulang Indonesische Lekkernijen

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Chaya S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Fantastisch restaurant heerlijk gegeten. Super personeel. Echte authentieke Indische gerechten!. De rendag pepe san nasi java. Alllemaal even lekker. Zeer de moeite waard om te eten. Ik kom er graag terug
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Om te beginnen ziet deze toko er erg verzorgd uit. Alles is ook erg schoon. Ik had een Saté kambing en Ayam mete – kip cashew. Beiden erg lekker. Sate kambing werd gegrilled op kool en werd geserveerd met een kecap saus. In deze saus zitten verschillende specerijen in waardoor het superlekker was! De kip cashew was licht krokant en geeft een andere bite aan het gerecht. Vers gemaakt, heerlijk!

Zeker een terugkomer!
RobertLiza .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We zijn vorige week bij Dulang geweest. Heerlijk gegeten! De sate kambing was vers van de grill, bami en nasi jawa heerlijk gekruid en op verzoek extra heet gemaakt. Daarnaast hadden we babi panggang spek en kip cashew. De spek was erg lekker krokant en niet "spekkerig". De kip cashew met een krokante bite vonden we ook erg lekker. De bediening was zeer goed en personeel gastvrij. We komen zeker terug!
Pelu2712 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Dulang is een toko met tafeltjes en stoeltjes of een restaurant met een afhaalbalie. Het is maar hoe je het bekijkt. Als je er rustig wil zitten dineren moet je er dus rekening mee houden dat er ook mensen in en uit lopen om eten te halen. De inrichting is eenvoudig, maar smaakvol en erg netjes (inclusief het toilet dat brandschoon is). Het eten is heerlijk. Mooi opgemaakt, goed op smaak, babi pangang lekker krokant, yummie! Ik moet wel andere recensenten gelijk geven in hun kritiek dat de rekening gepeperd is. Het kommetje soto ayam was klein en kwam zonder extra's (zoals bv. emping). En de porties rijst bij het vlees waren ook klein. Ik weet niet zeker of ik extra moest betalen voor de rijst, want ik heb geen gespecificeerde rekening gekregen. Al met al had ik het gevoel dat ik veel betaalde voor wat ik kreeg. Om positief af te sluiten: wat ik heel erg leuk vond was dat het eten keurig met een karretje rondgebracht werd en met een glimlach werd gepresenteerd.
Godert B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Ik heb daar een nasi rames besteld, dat was echt niet wat ik gewend ben bij andere Indonesische restaurants, hier kom ik niet meer. Maar over smaak valt niet te twisten. Allen het decor vind ik mooi.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Dulang heeft heerlijk verse gerechten bomvol smaak. Voor iedereen die "veel voor weinig" verwacht, moet hier niet zijn. Voor iedereen die meer "fijnproeft" is Dulang zeker een aanrader. Eén van mijn favoriete gerechten is de sateh kambing, aanrader. Geen laf vlees met de standaard satesaus, maar goed gegrild smakelijk vlees met een lekkere ketjapsaus. In de gerechten zijn de verschillende smaken altijd goed te onderscheiden.
Het restaurant is smaakvol en rustig ingericht (er zijn foto's op hun website) en er wordt altijd vriendelijk bediend. Van de drie Indonesische eetgelegenheden bij mij in de buurt, is Dulang echt mijn favoriet.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Ik heb voor mijn verjaardag Indonesische catering besteld bij Dulang. Het eten was echt heel erg lekker! Voor een goede prijs heb ik zelf een rijsttafel samengesteld met mijn favoriete gerechten en iedereen heeft zitten smullen! Ik vind wel dat de porties best klein zijn. Ik heb een aantal grote eters in mijn familie en had voor 11 personen besteld terwijl er 9 eters waren. Ik hield veel rijst over, maar niet zo heel veel vlees. Ik ben dus blij dat ik extra besteld had, maar dit zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Het eten werd ook op tijd en netjes gepresenteerd thuis afgeleverd. Vond het wel erg jammer dat je de rechauds zelf weer terug moest brengen. Als we geen auto hadden gehad, was dat nog een heel gedoe geweest (met de bus of te voet?). Bovendien is het restaurant op zondag dicht, waardoor vanaf zaterdagavond tot aan maandag avond (maandag overdag gewoon werken) we 2 dagen die 2 vieze bakken in ons huis hadden staan. Dit mag wat mij betreft wel wat service gerichter aangezien het in het restaurant inderdaad nooit druk is, zou je zeggen dat ze wel wat tijd hebben om de bakken even op te halen.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Op zaterdagavond gereserveerd, bleek bij aankomst niet nodig; helemaal leeg. Iedereen ging voor de rijsttafel van 26,95 p.p. en dat bleek geen goede greep. De sateh kambing was erg zout, de sateh ayam overheerlijk, de gerechten erg aan de krappe kant. Wat er voor mij persoonlijk uit blijft springen is de cendol, die is echt heerlijk zoals ik dat bij Dulang gewend ben. Helaas ditmaal niet echt tevreden; volgende keer maar terug naar de tahu ketoprak, sateh ayam én cendol.
P K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Indonesisch afgehaald. De basis nassi en bami was goed. Diverse vleessoorten taai en met grote stukken vet eraan. Wat kroepoek o.i.d. zit er niet bij. De zaak zelf ziet eruit als een bedrijfskantine, zo karakterloos. De prijs/kwaliteit verhouding klopte niet.
De dame die bediende was vriendelijk. Geen zaak om terug te komen.
Godfried G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
1x gegeten en 3x afgehaald.Sinds een tijd is de kwaliteit en service sterk achteruit gegaan. Kleine porties voor een belachelijke prijs! De bami is er absurd heet! En ik ben toch echt wel wat gewend! Proeft de kok eigenlijk wel wat hij/zij heeft klaar gemaakt vraag ik me dan af ?!! Jammer, want jullie zijn de enige indo die tot laat open is. Ik hoop dan ook dat er iets met de (opbouwende) kritiek die wij, jullie klanten jullie geven gedaan gaat worden.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Van Dulang heb ik al een paar keer gegeten (afhaal en in het restaurant). Ze serveren constante kwaliteit. Dulang serveert gerechten met een verfijnde smaak en onderscheidt zich hiermee van de doorsnee 'bulktoko's'. Wat mij betreft rechtvaardigt dit de iets hogere prijs. De babi pangang spek is bijzonder goed van smaak. De portiegrootte van de ayam pangang was ook afgelopen keer zeker voldoende.
De jonge man die serveerde was vriendelijk en kalm. De muziek staat heel zacht en het decor is modern en sfeervol.
Ik blijf hier zeker komen voor lekker eten en rustige avondjes uit.

Soph1a .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Gisteren eten gehaald. Schrok van de prijs.
Voor Ikan Bali (vis) staartstuk moest ik €9,30 betalen. Gaat per ons werd mij verteld. Thuis gekomen bleek 110 gram de waterige saus te zijn. Deze saus hebben ze meegewogen bij het bepalen van de prijs.
Sjoerds .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Zeer matig, kleine zeer afgewogen porties alsof men goud aan het wegen is,geen vlotte bediening, eten was op zich niet slecht al zou je het wat pittiger verwachten, hoge prijs voor wat je krijgt. Inrichting moet je van houden, netjes maar strak. Ik heb daar niet gegeten maar af gehaald.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Een veredelde afhaaltoko (het predicaat 'restaurant' is te hoog gegrepen) waar het eten erg lekker is. Ondanks het lekkere eten, zorgen de hoge prijs èn de summiere porties voor een nare nasmaak. Daar komt nog bij dat Dulang weigert kraanwater te reserveren, wat ik belachelijk vind. De indruk wordt bij mij gewekt dat Dulang zoveel mogelijk geld vraagt voor porties van summiere omvang.
Nogmaals, het eten is qua smaak erg lekker, maar de hoge prijs in combinatie met kleine porties is een domper.
JordenWassenaar .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Toch een afhaaltent maar sfeervol en netjes genoeg om lekker te eten. Eten is redelijk maar één vleesje in een nasi rames houdt niet over. Drie satéstokjes voor twee personen ook niet. De afknapper zit in het water. Geen karaf water op verzoek maar een fles Sourcy voor € 6,50. Slordig en hebberig!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Even lunchen in Den Haag werd een duur avontuur. De inrichting is erg strak en mooi. De dame die ons bediende was bijzonder vriendelijk. En het eten was zalig. Maar de verhouding kwaliteit en prijs was helemaal zoek. 2 x bier, 1 x jus, 2 x sautosoep en 2 stokjes sate. de rekening was over de 50 euro, en dat is echt buiten proportioneel