Duinzigt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:30
- Diner vanaf 11:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 09:30 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Op donderdagavond hier onze vakantie afgesloten toch wel met enige verwachtingen vanwege alle goede recensies. Het is hier prima eten en het personeel was vriendelijk en attent. Je hoeft niet lang te wachten (het was wel redelijk rustig) en de rekening viel zeker niet tegen. Wat kregen we daarvoor.
Als starters gefrituurde inktvisringen en gamba's in een knoflooksausje. Dan het hoofdgerecht: gebakken mosselen en kipsate. Daarbij een koolsalade met een heerlijke, zelfgemaakte dressing en frites.
Het is geen drie sterrenrestaurant maar aan de kwaliteit en kwantiteit mankeert niets. We vonden alleen de wijn vrij prijzig, maar dat is tegenwoordig haast standaard in de horeca. Het is hier goed en gezellig eten en we komen hier zeker terug. Leuk detail nog: de kok vond het geen probleem om ons het recept van die dressing mee te geven. Gaan we zeker een keer proberen na te maken...
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met 2 personen gereserveerd.
Goed gevulde uiensoep..... gewoon simpel maar ouderwets goed.
Ook het 'bordje Oosterschelde' was erg goed.
Hebben hier prima gegeten, leuke en attente bediening.
Zeker een plek om terug te komen.

Enige minpuntje: de mayonaise bij de frites zit in een 'vreemd' bakje.
Dat zou anders moeten.
Jzoetekouw .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Ik heb zelden zo'n lekkere kipsate gegeten. Ook de kabeljauw smaakte zeer goed. De borden worden erg mooi opgemaakt en de porties zijn zeer royaal. Het nodigt uit om vaker te komen eten.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wederom die dikke en heerlijke sliptong en de koffie allemaal echt super.
Allemaal redelijk eenvoudig maar wat er op tafel komt is prima.
Bediening,anderen dan gisteren, ook deze maal vriendelijk en efficiënt ondanks de drukte tijd voor een gezellig praatje.
Jacoboelen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Afgelopen week diverse keren het diner genoten op dit terrras.
De prijs/kwaliteit is hier in orde, niet culinair, gewoon goed eten voor een redelijke prijs.
Alleen de slibtong is hier geen aanrader, is meer gestoofd dan gebakken.
De bediening is netjes en meestal snel bij je tafel.
Ook bij grote drukte(als het strand leegloopt) blijft de tijd tot opdienen van de bestelde gerechten acceptabel.
Als je lekker wilt eten en niet de hoofdprijs betalen op een leuke locatie is dit je adres.
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Voor dit restaurant gekozen wegens vermelding bij iens dat er glutenvrij gegeten kan worden. Ook op de menukaart staat aangegeven dat je kunt vragen om de 'allergieën menukaart'. Maar die blijkt er niet te zijn! Of er dan wel glutenvrij gegeten kan worden? 'Dan moet u me even helpen, waar zitten gluten ook al weer in?' Goed dat de serveerster haar beperkingen kent, maar ze wel daarna wel heel gemakkelijk aan dat alles glutenvrij was. Dat wekt niet veel vertrouwen. 'Ja, ook de zalmfilet is geen probleem, nee, die is niet gepaneerd.' Maar toen het eten op tafel kwam bleek dat helaas toch het geval. Het werd opgelost met een andere filet (lekker vers) maar de coeliakiepatient at daardoor wel later dan de rest van het gezelschap. En hoe zit het met de verborgen gluten? Zonde!
Er wordt nogal hoog opgegeven over het feit dat alles 'huisgemaakt' is. Dat proef je er helaas niet aan af. Het eten is lekker, niet bijzonder. Eetcafe niveau en prijzen. Dus voor wie simpel, prima en voordelig wil eten is dit een goed adresje, naast de strandovergang van Burgh Haamstede. Maar de coeliakiepatient eet elders veiliger. Het lijkt op een strandpaviljoen maar dan aan de landzijde. Geen mooi uitzicht, het terras is gewoon aan de rotonde gelegen. Wel lekker avondzonnetje.
Wij hadden naast de zalm, slibtongetjes (ook gepaneerd) en kindermenu's. Rauwkost, groenten (gekookte wortelblokjes en broccoliroosje) en friet met mayonaise komen daarbij. De kindermenu's komen met appelmoes, rauwkost voor de kids kwam ook op ons verzoek ook op tafel. We aten met drie volwassenen en twee kinderen een makkelijke maaltijd (hoofdgerechten met extra rauwkost en friet + drankjes + ijsjes voor de kinderen) voor €80,-. Wat dat betreft mag je bijna niet klagen.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Gastvrij en vriendelijk strand/ duin -restaurant met een geweldig terras en uitgebreide kaart. De grote keus bieren, (lunch) gerechten en de echte Italiaanse espresso maken indruk. De bediening is niet altijd even vlot, maar wel uiterst vriendelijk. De keuken is echt top en van een zeer constante kwaliteit. Het ambachtelijke schepijs is super. Het ultieme rustpunt na een lekkere strandwandeling.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Leuke zaak. Onlangs zowel buiten als binnen helemaal opgeknapt. Vlotte en snelle bediening. Ook het eten was snel op tafel en boven verwachting! Erg smakelijk.