Duinpaviljoen Schoos

Meer informatie over restaurant Duinpaviljoen Schoos

Maandag t/m Zondag

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vandaag was het somber en winderig weer. Even uitwaaien op het strand bracht ons rond lunchtijd bij Schoos. Een vriendelijke jongedame ontving ons. Een boerenomelet en een pistolet met kaas, uien, tomaat en ook nog gekruid, dat bestelden wij. De omelet was o.k., maar vaak maakt men er in een restaurant méér van. De bijbehorende botertjes waren 14 dagen over tijd. Bij de pistolet overheersten de kruiden de ingrediënten en dat was zonde.

De somberheid van de dag zette zich voort in het interieur. Daar viel weinig aan te doen. De vriendelijke en attente jongedame die ons hielp zorgde voor het positieve tegenwicht.
PepeSalome .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Warenkennis van horeca? Baguettes op de kaart waren pistoletjes, prijs kwaliteit verhouding uit balans Hot dog "met alles erop" was armzalig. Ananas garnering die leek als uit een blikje. 4,5 € voor pistoletje droog ei met 3 blaadjes rucola.. Rosé in volstrekt fout dessertwijn glas. Kan echt niet. Uitzicht wel fantastisch.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We hadden zin in een lekkere lunch ergens in de buurt, aan zee. We kozen voor Schoos in Wijk aan Zee. Prima terras met uitzicht naar noord en zuid. Het is hier nooit erg druk, maar dat is juist wel fijn. Er is altijd een plek op de grote parkeerplaats. We bestelden een simpel frietje Met, en een broodje kroket. Op tafel kwam een schaal kartelfrietjes met een lekkere mayonaise en een smakelijke, goed gefrituurde kroket op een broodje. Je hoeft hier gelukkig geen twee kroketten te bestellen. De dienster kon uitstekend met onze humor overweg; dat stelt altijd gerust en geeft sfeer. Goeie tent voor een simpele lunch op een mooi terras.
Niesje B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Slecht eten maar mooi uitzicht. Met een groep vrienden gelunched na een activiteit op het strand. Kibbeling en sliptong te ver doorbakken. Sate wel lekker maar niet bijzonder. Trage bediening met het eten. Namen onze klachten wel goed op. Gewoon lekker drankje drinken, dat is prima.
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Duinpaviljoen Schoos is gelegen boven op een duin vlak bij het strand. Bij mooi weer heb je een prachtig uitzicht over de zee.