Duinpark Paasdal

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

Michel G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Je verwacht niet (met alle respect) dat je zulk culinair hoogstaand voedsel voorgeschoteld krijgt op een 'midgetgolfbaan'. Ook het decor doet anders vermoeden, met zijn Villa Kakelbont-achtige impressie. Wellicht zijn wij juist door toedoen deze aspecten uiteindelijk blij verrast weer huiswaarts gekeerd. Het werd een prima dagje met als uiteindelijk hoogtepunt de verse Zonnevis en de huisgemaakte deserts.

Aanrader, laat u verrassen!
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
zaterdag 12 oktober vierden we onze 65e verjaardag in Duinpark Paasdal met 40 volwassenen en 5 kinderen en 1 baby.
We werden ontvangen in een prachtig versierde ruimte met ballonnen en onze namen vemeld op een bord.
Koffie/thee met een heerlijk gebakje werd geserveerd.
Daarna een spelletje midgetgolf, de weergoden waren ons gunstig.
Een werelbuffet met voor elk wat wils stond voor ons klaar; paella, nasi, pasta bolgnese, saté, patat en heerlijk salades.
Ook het ijsje erna zag er prachtig uit en smaakte heerlijk.
Koffie en thee vervolmaakten dit voortreffelijke eten.
Hulde aan de kok: Dries.
De bediening van Miranda en haar hulpen was zoals altijd uiterst vriendelijk en betrokken.
Voor ons en al onze gasten was dit een niet te vergeten dag.
wij raden een ieder aan hier vaker terug te komen.

Klaas en Carla Hopman
Marijtje H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We waren bij een familiefeest met 40 personen.
Buffet met wereldgerechten, voor elk wat wils.
Voor de kleine kinderen kon ook alles: poffertjes, pannenkoek etc.
Fijne bediening. Geweldige plek voor jong en oud.
Midgetgolfen, lekker eten en drinken, gezellig bijpraten met iedereen.