Duinoord

Meer informatie over restaurant Duinoord

6,8
Ingo H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Schnitzel besteld, zoiets vreselijks nog nooit gegeten! Dikke laag gekookt brood over een stukje varkensvlees. Heeft niet de olie gezien! Hoort mooi goudgeel krokant te zijn. Dit was bleek en uit de diepvries! Heb het ook laten staan en wat van gezegd! Maar goed voor 12,50 euro kan je niet veel verwachten dat was het ook niet! Maar je kan wel een goed stukje schnitzel neerzetten voor die prijs! Oud stukje watermeloen lag erbij met een droet aardappel salade die erg ranzig smaakte dus al erg oud was. Minstens een week! Uitgedroogd waaiertje sinaasappel lag erbij! Friet was niet klaar, was nog wit en dat is niet lekker! Heb de chefkok uitgenodigd om bij mij een Schnitzel te komen eten en te laten proeven hoe het wel moet! Erg jammer en ook niet de moeite waard om nog een keer heen te gaan! Bediening was erg vriendelijk en wist niet wat ze met mijn klacht aanmoest! Ik zei laat maar waarschijnlijk is dit de manier van koken. De de kok is totaal de weg kwijt! Uitstaling en sfeer is erg gezellig, zou daarvoor graag nog een keer terug willen gaan!
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij hebben hier heerlijke steaks gegeten.
Het vlees was super mals en goed op smaak.
De service was niet heel enthousiast maar wel vriendelijk.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Er heerst een gezellige sfeer en de bediening is vlot en vriendelijk. Het eten daarentegen is minder. We kregen vis die nog niet gaar was, een schnitzel die er uit zag of hij gekookt in plaats van gebakken was en de spareribs hadden weinig smaak. Aan de drukte kon het niet liggen want zo druk was het niet.
Grootjans .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij Duinoord, lekkerste restaurant tot nu toe. We hadden tomatensoep, carpaccio en duinoord steak met nog een gepifte aardappel.
Geen woorden voor, alles was verrukkelijk.
De bediening is ook erg vriendelijk en komt geregeld vragen of het naar wens is.
De prijzen zijn ook prima te doen, goedkoper dan andere restaurants en lekkerder.
We komen zeker nog een keer terug.
Berry_de_Waard .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
We eten hier regelmatig, goede prijs-kwaliteit verhouding, je krijgt hier veel voor weinig geld!
Diner is prima, maar voor een lekkere lunch kan je hier ook terecht.
Reserveren is aan te raden, ze zitten vaak vol.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Het restaurant ziet er aan de buitenkant anders uit. Maar bij binnenkomst waant men zich in het wilde westen met cowboys en indianen. Een heel gezellige steakhouse /wild west entourage met ruime plaatsen om gezellig te zitten. De bediening uiterst vriendelijk en de wachttijd is minimaal.
Eten zeer goed. Je moet dan natuurlijk voor de echte T bone steak gaan. Zeer goed gebakken en lekker van smaak. Ik zelf had een kogelbiefstuk. Deze had iets meer peper kunnen hebben maar dat is een kwestie van smaak. Goed garnituur erbij. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en zeker weer een aanrader!
Rogier1972 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Met gezin (3 kinderen) bij Duinoord gegeten. De uitstraling van een saloon uit het Wilde Westen en met een gevelbord 'Steakhouse' was duidelijk wat we konden verwachten. Bij het reserveren werd d eerste keer verzocht om 2 uur later terug te bellen, want het was te druk om een reservering op te nemen. Begrijpelijk maar niet erg uitnodigend. Bij de daadwerkelijke reservering werd duidelijk gemaakt dat we in de zaal terechtkwamen en niet in het restaurant. Akkoord.

Met de zaal die normaal voor feesten en partijen wordt gebruikt, was niets mis. Hij was opgeleukt met verrijdbare plantenbakken (met plastic planten).

In een grillrestauant valt onze keuze al snel op de spare ribs. Zoon kiest voor een cordon blue. Jongste dochter neemt het kindermenu. De prijzen zijn heel schappelijk.

De spare ribs zijn prima, mals, niet pezig, niet te donker. Het was mogelijk om bij de curry-achtige saus die er volgens het menu standaard bij hoorde ook een andere saus te bestellen. Dat stond helaas niet bij het gerecht zelf vermeld, maar onderaan de kaart. Ook stond, gek genoeg, nergens knoflooksaus vermeld, behalve in combinatie met een gepofte aardappel. En dat vind ik bij uitstek lekker bij spare ribs.

De cordon blue was prima, net als de kipnuggets. De frieten waren goed, ook niet te weinig, zoals vaak bij andere restaurants waarbij je dan moet bijbestellen. Toen de mayonaise op was, kregen we (tegen bijbetaling) de knijpfles op tafel. Een goede oplossing.

Als dessert 2 sorbets, een kinderijsje en de coupe Verfaille. Hierin zit vanille-ijs, slagroom, chocoladesaus, advocaat en koffielikeur. De laatste ben ik niet tegengekomen. Zoals zo vaak hoort een toetje erbij, maar is het roomijs toch net te veel en te machtig. Dus een groot deel hebben we laten staan en we liepen de deur uit met een iets te volle buik.

In tegenstelling tot eerdere recensies heb ik de bediening niet als erg hartelijk ervaren. Het meisje dat ons hielp, had haar avond niet, of was uitgeput want ik heb nauwelijks een glimlach gezien of meer dan noodzakelijke woorden gehoord. Ook andere serveersters heb ik niet op overmatig enthousiasme kunnen betrappen. Op mijn vraag wat er voor lekkers in de salade zat aan friszure groente, had ze geen antwoord en bood ook niet aan om het even na te vragen.

Voor de prijs is het goed eten en ik zou er zeker niet wegblijven.
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Na een rondje geocachen even snel een hapje gegeten in dit grillrestaurant. Aankleding van de zaak is in westernstijl en ziet er binnen dit thema gezellig uit. Vriendelijke jonge meiden in de bediening die redelijke alert zijn. Kaart staat vol met gerechten van de grill en is erg eenvoudig. Wat met name opvalt is de lage prijzen van de gerechten terwijl er wel 300 gr. vlees wordt geserveerd. 2x kindermenu a 6,50 en 2x kipsaté a 11,50. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! uiteraard geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon een goed sateetje(300 gr.) met meer dan genoeg garnituur van salades, geb. aardappelen en dikke frieten. Al met al gegeten/gedronken voor 52,= totaal.
Wij komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Terugkomend van het strand ontdekten we dit restaurant in het duingebied. Ondanks de drukte konden we buiten een tafeltje vinden waar we heerlijk hebben genoten van deze warme zomeravond en een Texels witbier. We kozen voor Chickenwings en een maaltijdsalade met vis. Mijn man kreeg een bord vol met deze vleugels. Krokant, evenals de frieten en een kleine salade. Mijn salade was ook royaal, al vond ik de dressing niet echt bijzonder en met het verse stokbrood met kruidenboter ook een flinke maaltijd. En dat allemaal voor een bijzonder prettige prijs. De bediening was vlot en correct. Binnen stond de airco aan, maar de meeste mensen kozen toch voor het terras.
Denise1989 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Ik eet hier vrij regelmatig. Goed en lekker eten voor een prima prijs. Vorige keren ging tot 2x toe de bestelling mis waardoor ik erg lang moest wachten op mijn broodje. Klacht per mail ingediend en toegezegd dat ik mijn lunch gratis zou krijgen. Vandaag met een vriendin en haar kindje daar gegeten, vraag ik om de rekening, hoeven wel allemaal niks te betalen. Ik had verwacht dat ik alleen mijn broodje niet hoefde te betalen. Prima opgelost en prima service.

Sowieso is de bediening daar altijd erg vrolijk en aardig.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2012
Tijdens mijn verblijf voor mijn werk hier een week gegeten. Gezellige country muziek, geluid staat echter helaas vrij zacht. Iedere avond goede bediening (alsof men mee heeft gedaan aan een van de tv programma's van Herman den Blijker). Goed gegeten. Hele avond rustig kunnen werken (helaas geen Wifi aanwezig). Met mooi weer geen probleem buiten op het terras te starten en gedurende de avond naar binnen te verhuizen. Komende 2 weken werk ik weer in Den Helder en ga hier zeker terug komen.