Duinoord

Meer informatie over restaurant Duinoord

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Suuske2199 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vanavond wezen eten het was druk (vol) maar daar hebben wij niks van gemerkt. Eten was heerlijk en service super. Komen de volgende keer terug als we hier zijn.
Gbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een stralende dag kwamen we aan bij duinoord. Ondanks de enorme drukte was er buiten nog plaats voor twee. De vriendelijke ober meldde onmiddellijk dat we wegens de drukte(en ziekte personeel) even op het eten zouden moeten wachten, wat we geen probleem vonden. Gelukkig stond het kraanwater en een fles wijn snel op tafel. Sneller dan verwacht konden we genieten van een degelijke maaltijd. Heerlijke mosselen voor de een en een niet karige hoeveelheid prima bereide tong(en) voor de ander. Complimenten voor het team.
Axel W. B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Het eten was één grote deceptie. Het lijkt erop dat dit dan toch echt een ‘toeristenfuik’ is waar de spirit om het goed te doen er niet is of nooit geweest is.

We hadden beiden een Wiener Schnitzel besteld omdat we zin in een ‘basic gerechtje’ hadden. Het is natuurlijk bijna een plicht om juist de eenvoudigste gerechten goed en smakelijk te bereiden. Immers, geen restaurant wil horen dat ze ‘de basics niet onder de knie hebben’. Maar het werd een ramp van formaat. Een symfonie van gemiste kansen.

Er werd een karig ‘noodrantsoen’ op tafel gesmeten dat bestond uit een schnitzel, een bakje gebakken aardappelen voor mij, een bakje patat voor mijn partner en een extreem klein schaaltje ‘salade’.

De schnitzels waren compleet smakeloos en bestonden voor een groot gedeelte uit oneetbare zenen.

De aardappeltjes waren smakeloos en melig. Bovendien niet goed gebakken en druipend van het vet.

De patat is compleet smakeloos.

De salade was een zeer, zeer klein hoopje doodgeslagen groen met een dof sausje erover. We hebben het niet aangeraakt. Presentatie is een factor, dus het niet-proeven is geheel legitiem.

We zijn vrij snel na aanvang opgehouden met eten en daarop heb ik m’n klacht op diplomatieke maar duidelijke wijze aan een leidinggevende geuit. Het verbaast me telkens weer hoe deze mensen in de verdediging gaan. In wil één reactie even noemen: ‘natuurlijk maken we die salades van te voren want als er 300 man komt eten hebben we geen tijd voor het maken van salades’. Ik heb vervolgens uitgelegd dat een klant totaal niet geïnteresseerd is in de logistiek en de werkwijze achter de schermen. Een klant is slechts geïnteresseerd in een smakelijk gerecht en een redelijke prijs-kwaliteitsverhouding. Ook dat is basiskennis.

We hoefden echter niet te betalen, dus de coulance is oké.

Wat is hier aan de hand? We kennen namelijk genoeg restaurants waar de basics wél in orde zijn, ook voor die prijs. Het begint natuurlijk bij de inkoop.Wellicht is vanuit het oogpunt van kostenbesparing niet voor de beste producten gekozen. Maar ook in het traject daarna is er nog heel veel te winnen. We gaan van de zomer nog eens kijken (en proeven) of er een nieuwe élan door de tent waait.