Duinlust

Meer informatie over restaurant Duinlust

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben hier met vieren het het diner gebruikt. De bediening was erg vriendelijk en deed haar best om ons een leuke avond te bezorgen, wat prima gelukt is.
Als voorgerechten namen we salades met honing en geitenkaas en een salade met Bulgur. Een andere tafelgenoot ging voor een vissoep. Alle gerechten hebben we met smaak verorberd. Gewoon lekker.
De hoofdgerechten vielen ook bij iedereen in de smaak. De zeetong was heerlijk, wellicht niet precies van het gewicht wat op de kaart stond, maar erg smakelijk. Ook de mosselen en de spareribs smaakten goed. De vierde tafelgenoot bestelde een diamanthaasje waarvan de smaak wat aan de taaie kant was. Dat had wel wat malser gekund, maar dat ligt ook aan de kwaliteit van het vlees. Een ossenhaas is bijvoorbeeld veel malser maar ook een stuk duurder? De bijgerechten waren friet en een opgemaakte salade.
De nagerechten, onder andere, kaasplankjes waren flinke smaakvolle porties.
We hebben hier lekker gegeten, goed bereide gerechten met een lekkere wijn. De prijs kwaliteitverhouding is prima. Niets mis mee!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
wat een genoegen ! afgelopen vrijdag hier wezen lunchen met de giftfor2-cadeaubon. uiensoep, pannenkoek kaas/spek en een zalig glas wijn. deze mensen weten dus echt wat "gastvrijheid" is. de vriendelijkheid spatte er van af, de wijn was goed en koel, de prijzen waren erg correct, oftewel: een aanrade.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Op een doordeweekse avond gegeten bij Duinlust, allebei de zeetong gekozen, was goed gebakken en lekker hierbij worden frietjes geserveerd dit was zeker voldoende, daarbij natuurlijk een glas sauvignon.
Als dessert ijs met espresso, chocolade en fudge viel helaas tegen,smaak was goed maar had er meer van verwacht was nu gewoon een coupe met ijs en saus
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ontsteeg het niveau 'makkelijk scoren met toeristen' helaas niet, terwijl je voor de prijs best wat meer mag verwachten.

Uiensoep was nog veelbelovend, hoewel misschien wat aan de flauwe kant en er mocht wat meer kaas in. Spareribs leken slecht gemarineerd en in plaats daarvan gewoon een sausje te bevatten, waardoor de smaak van ongekruid varkensvlees teveel naar voren kwam. Ribs hoeven niet van het bot te vallen, maar in dit geval was bestek wel echt een vereiste. Saté(saus) erg oppervlakkig van smaak. Minimale portie rijst. Frites te doorbakken.

Service vriendelijk en dik in orde.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Hier gisteren prima gegeten. Op het begin was de bediening erg onoplettend door een grote groep achter ons, maar dit werd snel beter nadat zij weg waren. Foutje (brood vooraf was vergeten) werd super opgelost door ons beide een gratis glas prosecco aan te bieden. Entrecote was goed maar jammer genoeg in stukken gesneden (ik snap dat nooit). Mijn vriendin had zeewolf en was erg lekker. Had gevraagd om een half kaasplankje (geen probleem) en was nog steeds een flinke portie. Lekkere kazen alleen de cranberry (?) saus was smakeloos en waterig. Prachtige lokatie aan de voet van de duin.
Luukoverman .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
We wilden een snelle , eenvoudige maaltijd en waren bereid onze keuze daarop af te stemmen.
Echter, de gekozen varkenshaas-sate was niet bepaald lekker, Het vlees was rauw, de bijgaande rijst zurig, de atjar taai en de kroepoek gesopt en taai. Misschien hadden we gewoon pech, maar ik zou het mijn vrienden toch niet echt aanraden
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Toplocatie aan de voet van de duinen. Erg vriendelijke bediening. Verzorgde locatie. Hier als lunch enkele pannenkoeken genuttigd, deze waren heerlijk.
Juul E.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier al een keer eerder gegeten en toen matig gegeten, maar iedereen verdient een tweede kans, vandaar dat we nu weer hier eten. Het voorgerecht een trio van garnalen was oke maar kan eenvoudig verbeterd worden. Het hoofdgerecht was prima, scholfilet erg goed gebakken! Kortom een prima plek om na een strand dag te eten.
Galois .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Het restaurant ligt op een mooie locatie net onder de duinen. Ruime zaak en voor de kinderen hebben ze ook vermaak (kleurplaten en zo).
We hebben hier lekker gegeten, maar ik vond het wel wat aan de prijs voor een eetcafé (zoals ze zichzelf noemen).
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Heerlijk vast plekje van ons. Leuk ingericht is het hier bij ieder jaar getijde prima. Vooral de taarten zijn super. Espresso te slap. Avondeten goed en de kaart wordt regelmatig vernieuwd. Graag wat meer lokaal vers voedsel uit Walcheren en zeevoedsel op de kaart dan ga ik zeker naar een 8
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Duinlust ligt direct onder aan de duinen in Dishoek: een prima plekje! We hadden gereserveerd en werden welkom geheten. De bediening was attent, vriendelijk, klantgericht. Hoewel mijn mossels iets korter hadden mogen koken, hebben we hier al met al goed gegeten. De hoofdgerechten van mijn tafelgenoten waren helemaal naar smaak. Ook de voor- en nagerechten waren smakelijk. Het interieur van Duinlust is op een bepaalde manier gezellig, een beetje kneuterig. Echt een restaurant waar toeristen na een strandwandeling in de (koude) wind zich op komen warmen en een lekker hapje kunnen eten. De sfeer is gemoedelijk.
Nix .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Gezellig restaurant op een top locatie. Erg vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten tegen een schappelijke prijs. Hier komen we zeker terug! Wat nog een plus was, was dat de kids niet alleen standaard friet met snack konden kiezen maar ook aangepaste portie spareribs.